Võid julgelt anda - too sündmus toimus ligi kümmekond aastat tagasi. Rohkem pole sinna saarele asja olnud.davidsoniharald kirjutas:Jumalast tore, et sa sellise info avalikult üles riputad. Kui järgmine nädal on toll saarel reidi tegemas siis annan neile sinu telefoni numbri.vtl kirjutas:Mina olen oma elus n.n. "punasega" sõitnud täpselt ühe kanistritäie.![]()
Sinise diisliga sõitmine ehk kas varastada või mitte
Moderaator: Moderators
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
PARUN kirjutas:Nii, aga kui diiselkütusele (valge) lisada 2T mootori õli määrimisomaduste parandamiseks, siis mida toll sellepeale ütleb?
On neid õlisi ju nii rohelist kui sinist värvi olemas.
minu käest küsiti pärast proovi võtmist ja pika arutelu järel,et mis si...a sa sõidad?
ma küsisin vastu,et kas on midagi valesti?
vastuseks sain,et "oh ei." ja "head reisi!"
Sõidan igasuguste masinatega teel ja kasutan ka igasugust alternatiivi (odavamat) varjanti aga sinine ja punane võiks ikka põllule jääda. (NII TULEB ENDAL ODAVAM)
Makse maksavad kõik,aga kus see reaalselt kajastub?? Mõnes linna-isa mersus?
PS:KATSUN LIHTSALT ÄRA ELADA!!!
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kiidan tagantRAMBO kirjutas: Sõidan igasuguste masinatega teel ja kasutan ka igasugust alternatiivi (odavamat) varjanti aga sinine ja punane võiks ikka põllule jääda. (NII TULEB ENDAL ODAVAM)
Makse maksavad kõik,aga kus see reaalselt kajastub?? Mõnes linna-isa mersus?
PS:KATSUN LIHTSALT ÄRA ELADA!!!

Ajage aga ükstakama mis jamparit paaki peaasi, et endal meel rõõmus ja kui keegi karistab siis ärge halage
Ei mina tea kuidas Tallinnas - aga meil siin Eestis müüakse tanklates saasta ja küsitakse peale kütuse müümise hinna ka hunnik muid makse hinnale lisaks. Samas teede olukorast ei pasta küll kusagilt, et aina tõstetav kütuse aktsiis seda olukorda parandaks.
IMHO - minul pole teid vaja - seega mina väldin ka võimaluse korral riigimakse
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Põllumajandusministeeriumis on arutusel et kütuse värvimine lõpetada.Teema kerkis üles kuna osa põllumehi lükkas lund sinisega mida aga teha ei tohi.Põllumehe jaoks tahetakse kehtestada limiit või midagi sarnast mille järgi hiljem osa raha tagasi makstakse.Aga ei suudeta leida valemit mille järgi arvestada kütuse kulu hektarile kuna põllumehi on erinevaid erinevate tegevustega.
Navara,Fastrac,ATV
Ütleb sellepeale et saadame teie purgi ekspertiisi ja eks saad ka linnukese kuhugi andmebaasi kirja et oled kahtlane vendPARUN kirjutas:Nii, aga kui diiselkütusele (valge) lisada 2T mootori õli määrimisomaduste parandamiseks, siis mida toll sellepeale ütleb?
On neid õlisi ju nii rohelist kui sinist värvi olemas.
Kuna sõidan oavalmistatud biodiisliga,ka talvel,siis on ka minult 2x proove kaasa võetud.Esimene kord 2a tagasi,teine kord 6k tagasi.Ühendust pole võetud järelikult on kõik OK.seff kirjutas:Ütleb sellepeale et saadame teie purgi ekspertiisi ja eks saad ka linnukese kuhugi andmebaasi kirja et oled kahtlane vendPARUN kirjutas:Nii, aga kui diiselkütusele (valge) lisada 2T mootori õli määrimisomaduste parandamiseks, siis mida toll sellepeale ütleb?
On neid õlisi ju nii rohelist kui sinist värvi olemas.
Trahvi olen korra maksnud,kui punane oli paagis,ca 5a tagasi,Enam ei riski,enne kallan paaki tankladiislit pooleks vana mootoriõliga,kui värvilist.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Pole mäletamistmööda peale tankla valge kütuse midagi muud kasutanud ja samas pole toll mind kunagi ka kontrollinud kuigi näha on seda sini valget bussi ikka aegajalt olnud. Muret teeb pigem see , et kui ostad legaalset kütust ja maksad makse nii et inised saad sellegipoolest solki ja peab korra aastas töömasinatel pihustiotsi vahetama
. Ja ega pumpade vahetus -remont võõras teema ole.
Vahemärkusena omast kogemusest - kütusemüüjad väidavad ,et sinist kütust võtavad nad tolli terminalist ja et seda ei saa solkida
tankisin "Eesti kütust" (sinist töömasinatele) kui räige happe lehk lõi ninna !!!!

Vahemärkusena omast kogemusest - kütusemüüjad väidavad ,et sinist kütust võtavad nad tolli terminalist ja et seda ei saa solkida



Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
Ära unista, niikuinii on keelatud kütusesüsteemi omavoliline ümberehitus.priitprg kirjutas:Huvitav kuidas seadusesilm selle peale vaatab, kui ma oma metsaautole teen kaks küttepaaki ja valikuliselt (kraani abil) saan tarbida nii ühest, kui teisest paagist. Ühes paagis on sinine metsasõidu tarbeks ja teises valge avalikel teedel liiklemiseks. Ei tohiks ju probleeme tekkida.
Ise kasutan regulaarselt sinist kütust traktoris ja iga kord, kui seda tanklast ostan jäävad andmed ostja kohta järgi.
Samas on traktor vaid minu maalapil sõitmiseks ja registris see ei ole. Kui põllumajandusministeerium hakkab kompenseerima kuidagi teisiti, siis minusugustel jääb koduses traktoris aktsiisivaba kütuse kasutamine ära.
Sinisel kütusel pole põhjust happe järgi haiseda. Hape söövitavat välja värvaine ja nii saab valge kütuse. Seega peab värisema tavalise kütuse klient kes seda tanklast ostab.
Kunagi oli mul BMW 525tds ja see auto liikus mingised 60 000 km ainult neste diiselkütusega. Põhimõtteliselt kuskilt mujalt ei tankinud, kuna küttega oli sel ajal jamasid palju. Pump läks siis ikka nahka ja Balmorali remondimehed diagnoosisid, et ei tohi kasutada happega pestud kütust. Väga tigedaks tegi aga teha polnud midagi.
Tänaval on mu bensiinimootoriga avensisest ka soovitud diisliproovi, seega sinisega sõitmine nüüd kokkuhoiureiim pole:)
Samas on traktor vaid minu maalapil sõitmiseks ja registris see ei ole. Kui põllumajandusministeerium hakkab kompenseerima kuidagi teisiti, siis minusugustel jääb koduses traktoris aktsiisivaba kütuse kasutamine ära.
Sinisel kütusel pole põhjust happe järgi haiseda. Hape söövitavat välja värvaine ja nii saab valge kütuse. Seega peab värisema tavalise kütuse klient kes seda tanklast ostab.
Kunagi oli mul BMW 525tds ja see auto liikus mingised 60 000 km ainult neste diiselkütusega. Põhimõtteliselt kuskilt mujalt ei tankinud, kuna küttega oli sel ajal jamasid palju. Pump läks siis ikka nahka ja Balmorali remondimehed diagnoosisid, et ei tohi kasutada happega pestud kütust. Väga tigedaks tegi aga teha polnud midagi.
Tänaval on mu bensiinimootoriga avensisest ka soovitud diisliproovi, seega sinisega sõitmine nüüd kokkuhoiureiim pole:)
Kirjaoskamatu pähkel
Paar aastat tagasi pidin olude sunnil liikuma bmw 324d. Isa vana auto, mis lürpis juba tooaeg "välismaa" kütust. Aga kuna ise alati ei viitsinud "diileri" juurest läbi minna, sis sai pidevalt ka eesti kütust ostetud(statoil D). Umbes poole aasta pärast pidin juba pumpa vahetama...
Aga kui värvide erinevusest rääkida, sis kaugemalt toodud kütus on ikka valge nagu peab. Eesti omast ei oska rääkida muidugi.
Bensiinist parem ei hakka rääkimagi. Ütleme nii, et üks paar aastat tagasi tuttav ostis oma võistlusrattale Tartu lennujaamast lennukikütust(petrool vms). Huvi pärast mõtlesime, et lükkaks selle veneaegse oktaanaru mõõtja sisse (näeb välja nagu kraadiklaas ja mida kõrgem oktaanarv, seda kõrgemale tõuseb). Silmamunad tahtsid välja hüpata, kui nägime, et eesti lennukikütus on sama oktaanarvuga nagu A-80
Peale seda kasutan endagi krossirattas (450ccm) AINULT vene 92...
Aga kui värvide erinevusest rääkida, sis kaugemalt toodud kütus on ikka valge nagu peab. Eesti omast ei oska rääkida muidugi.
Bensiinist parem ei hakka rääkimagi. Ütleme nii, et üks paar aastat tagasi tuttav ostis oma võistlusrattale Tartu lennujaamast lennukikütust(petrool vms). Huvi pärast mõtlesime, et lükkaks selle veneaegse oktaanaru mõõtja sisse (näeb välja nagu kraadiklaas ja mida kõrgem oktaanarv, seda kõrgemale tõuseb). Silmamunad tahtsid välja hüpata, kui nägime, et eesti lennukikütus on sama oktaanarvuga nagu A-80

Peale seda kasutan endagi krossirattas (450ccm) AINULT vene 92...
@quattro projekt
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Lennukipetrool on ikka reaktiivmootorite kütus ja lennukibensiin on teine asi. Praegusi bensiinimarke ei tea, aga kui veel ise vene ajal lennujaamas töötasin, siis oli seda kahte marki. Lahjem (B-90?) oktaanarv oli vist 115, kütuseinseneride retsept oli järgmine: 2 osa A-76 ja 1 osa lennukibensiini andis kokku AI-93 väärilise kütuse. Puhta lennukibensiiniga sõites mootor helises käes, tegelt sõitsime petrooliga, seda oli piiramata käes ja siis kui mootor oli korralikult ära tahmanud, ühe satsi jälle lennukibensiiniga, põletas tahmast puhtaks. Aga klappidedele jne oli puhas lennukibensiin muidugi liig, mahakandmisele määratud Uralile hakati lennukibensiini sisse kallama ja 93 kõrvale tassima, läks siiis Ural kiirelt mahakandmisele...kickstart kirjutas:.... Ütleme nii, et üks paar aastat tagasi tuttav ostis oma võistlusrattale Tartu lennujaamast lennukikütust(petrool vms). ...