3. leht 4-st

Postitatud: T Jaan 26, 2010 4:37 pm
Postitas Panda
Ei teagi miks maasturite kodukas sellist valeinfot levitab :?
Kui minu piltide pealt näed siis seal selgelt sama asi mille oma autole panin. Ise ostsin omalajal 7000eekuga.

http://fotoalbum.ee/photos/Pandakaru/sets/926161

Piltidelt ka näha mis pudru üle jäi :) Käiama pidi Lockrighti risti siserõngast et ta mahuks difrisse :wink:

Ei midagi raketiteadusest :wink:

Postitatud: T Jaan 26, 2010 5:27 pm
Postitas saunatont
Jälgin teema arengut huviga ja pakutavaid lahendusi.
Hetkel aga ettevõtmine aja ja sooja garaazi puudusel pisut takerdunud.
Plaan on aga esialgul Lsd lahti võtta ja toimima saada,mõttevahetust
jälgin pidevalt ja igasugune arutelu sel teemal teretulnud!

Postitatud: T Jaan 26, 2010 5:45 pm
Postitas rato
mul vabadifreid 2 tk üle, kui huvilisi on. Müüks mingi mõistliku hinna eest võibolla mahagi.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 5:52 pm
Postitas PARUN
Panda, vaadates sinu pilte siis need mis sul üle jäid, ei tundu üldsegi mitte sarnased vidinad mis minu piltide peal näha võib. Kas need siis 2 täiesti erinevat LSD? Topelt vedru tundub küll sama. Enam ei saa mõhkugi aru.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 6:41 pm
Postitas Panda
Vat ma nüüd peast ei mäleta aga minu teada jäid LSD kettad sisse alles.
Lockright läheb satikate asemele ja lukustab sealt kaudu poolassid omavahel.

Postitatud: T Jaan 26, 2010 7:04 pm
Postitas marxkoll
Teema hea! Endal oli plaan keevislukk teha aga tekkis probleem kuna sõidan ka suht palju teedelning rehv on 36tolli, nüüd siis samuti plaanis proovida modida olemasolevat. Lock right nõuab päris suurt alg investeeringut.
Venelaste ajakirjas club 4x4 on päris huvitavaid varjante diffrilukkudest-aga keele oskus jääb vähe vajaka ja huvitav kas neid varjante ka toyotale on? Hinnad on seal ju head!!!

Postitatud: T Jaan 26, 2010 7:11 pm
Postitas Maasturid
Panda kirjutas:Ei teagi miks maasturite kodukas sellist valeinfot levitab :?
Kes siin valeinfot levitab?
Mina ei paku seda lukku sinna kuhu paigaldamiseks tuleks seda käiata,terida ja jumal teab mida teha.
Mõeldud on Toyota Lock Right 1610 kasutamiseks avatud(vabas) difris.

LOCK RIGHT

Pilt

Postitatud: T Jaan 26, 2010 7:35 pm
Postitas Panda
Tom kas sa oled seda proovinud panna LSD difrisse ?
Pildipeal ka kirjas, et seda on võimalik LSD difrisse panna.


Vaatasin ka igaksjuhuks karbi peale, minul on 1620.

Arvan,et 4500eeku ei ole ka mitte paha hind.
OK see selleks aga tahan öelda seda, et LSD ei ole mõtet oma aega ja raha raisata. Kohe Lockright sisse ja sellega on probleemid lahendatud. Siis ei ole enam igalpool esisilda vaja sisse lülitada :D

Postitatud: T Jaan 26, 2010 7:45 pm
Postitas marxkoll
Kasutatud on ka olnud 3500 eek-komplekt foorumis!!!

Postitatud: T Jaan 26, 2010 8:05 pm
Postitas Maasturid
Panda kirjutas:Tom kas sa oled seda proovinud panna LSD difrisse ?
Pildipeal ka kirjas, et seda on võimalik LSD difrisse panna.
Vaatasin ka igaksjuhuks karbi peale, minul on 1620.
Pole seda üritanud panna LSD luku asemele.
Pilt on illustratiivne.
Sinu LR1620 aga erinev minu pakutavast LR1610 lukust (pole sellist kunagi tellinud ega paigaldanud)

Põhimõtteliselt tuleb tagasilla puhul sama TÖÖ teha.

Postitatud: R Juun 25, 2010 5:02 pm
Postitas PARUN
Sai ükspäev tagasilla õlilekke tõttu tõuke ka LSD kallale asuda.
Lahtivõttes selgus, et kettad põhimõtteliselt nagu uued sees, olid ainult haljaks kulunud. Alguses üritasin ühe kettapaari mõlemale poole juurde panna, kuid siis ei istunud kokku asi enam. Panin siis vedrule seibe vahele, kokku ca 6.5mm. Tehes ennem vedrukäigu mõõtmise. Loodan et üle ei pingutanud, aga eks aeg näitab. Igastahes pole lootustki ratast enam käega läbi keerata.
Kõige rohkem peavalu valmistas piduritorude lahtisaamine. Kogu tagasilla laiali monteerimine võttis aega ca 1h, Seega ümber midagi teha pole eriline probleem.

Postitatud: P Juun 27, 2010 8:10 pm
Postitas saunatont
Ole hea jaga muljeid kuidas differ maastikul ja
koormuse all toimib?? Endal asi siiani ette võtmata.
Aga su ettevõtmine ajas endalgi uuesti harja
püsti.

Postitatud: E Juun 28, 2010 8:31 am
Postitas PARUN
saunatont kirjutas:Ole hea jaga muljeid kuidas differ maastikul ja
koormuse all toimib?? Endal asi siiani ette võtmata.
Aga su ettevõtmine ajas endalgi uuesti harja
püsti.
Järgi lähen proovin kindlasti ja annan teada, hetkel pole auto veel liikumisvõimeline, kuid lähipäevil kindlasti on.

Postitatud: E Juun 28, 2010 11:36 pm
Postitas PARUN
Nii, esimene väike proovisõit tehtud. Kruuskattega teepeal järsult keerates hakkab sisemine ratas kaapima kergelt. Ajasin auto tagurpidi järsku kraavi, nii et kiikus kahel diagonaali rattapeal. Ilusti tuli välja, ja võttis koopasse surutud ratta ka ringi. Teisel kattsel läksin väha liiale ja hakkas juba junni jahedaks võtma, tahtis kummuli minna. Märkasin ka läbilibisemist, aga seda ka alles rasketes tingimustes. Aitas seekord hädast välja esisilla rakendamine. Mõnikord nõkerdamist ja jälle teel.
Eks näis kuidas kõvakattega teepeal toimetab, kuid siiamaani olen tulemusega ülimalt rahul.

Postitatud: E Juun 28, 2010 11:40 pm
Postitas PARUN
Ahjaa, läks see üritus maksma 2x15eeki rõngastihend
3L Liqui moly lsd difri õli kokku 456 eeki. (Silda läks 2.4l)