3. leht 3-st
Postitatud: K Jaan 20, 2010 7:28 am
Postitas uve6
isakene kirjutas:Täiesti võimalik, et see värk ongi autotreileri hüdrovintsi jagaja. Enamusel hüdromootori ajamitest on jagajas A ja B pordid neutraalis ühendatud ja kangi keskasendis silindrit ei hoia. Tee see kompressoriproov igaks juhuks ära. Lahenduseks on silindri voolikute vahele kaksikluku paigaldus, sama jagajatüübi teise skeemiga siibri või terve jagaja asendamine.
tänud Sulle.
Eks viin tagasi jagaja sellele kelle käest ostsin
Kui ostan nüüd siis aint uue,kohe küsimus kas see sobiks?

Loodan,et kaasklubiline ei pahanda ,et fotot laenasin.
Postitatud: K Jaan 20, 2010 9:29 am
Postitas Jaan.L
Kui sul on lumesahk, siis lukuklapiga varjant sulle ei sobi. Lumesahal on vaja ujuvat asendit seega kas ujuva asendiga jagajat, teed metallosad ümber või silinder ühepoolse tööga. Jagaja skeemi määrab sees olev siiber.
Postitatud: K Jaan 20, 2010 12:10 pm
Postitas isakene
uve6 kirjutas:
Kui ostan nüüd siis aint uue,kohe küsimus kas see sobiks?
Loodan,et kaasklubiline ei pahanda ,et fotot laenasin.
Kuju järgi ei ütle midagi, sama kujuga jagajad võivad olla eri skeemidega, see oleneb siibrist ja siseavadest-klappidest. Näita mulle seda silti jagaja külje peal, kus skeem on, siis saan öelda.
Kui uut hakkad ostma, tee kõigepealt endale selgeks, milliste funktsioonidega jagajat Sul konkreetselt vaja on. Ideaalne oleks 4 asendiga jagaja - tõste, neutraal, survega langetamine ja ujuv. Sellised jagajad on küll pisut kallimad. Lihtsamatest ja odavamatest variantidest on sobivad kaks 3-asendilist skeemi: tõste-neutraal-ujuv ja tõste-neutraal-survega langetus. Viimane on ka kõige odavam ja saadavam variant. Selle puuduseks on, et sahk jääb fikseeritud asendisse ja ei kopeeri lükatavat pinda, kui sahk just mehaaniliselt ujuvaks pole tehtud.
Kui oled välja mõelnud, mida vaja, võid ka minu käest jagaja pakkumist küsida. Kaasfoorumlastele saan hinda ka pisut painutada

Postitatud: K Jaan 20, 2010 7:54 pm
Postitas landmb
Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
Postitatud: K Jaan 20, 2010 8:13 pm
Postitas uve6
landmb kirjutas:Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
täiesti nõus ja sellist oleks vaja
Postitatud: K Jaan 20, 2010 9:19 pm
Postitas landmb
uve6 kirjutas:landmb kirjutas:Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
täiesti nõus ja sellist oleks vaja
Sellise saad ju igast hüdraulikaga tegelevast poest. Hind on~1500 EEK.
Postitatud: K Jaan 20, 2010 9:39 pm
Postitas pikapäkk
Mehaanilise jagaja peab panema salongi+pikad voolikud.Tülikas?
Elektri juhtimisega saab panna jagaja saharaami peale,juhe salongi,tiba kallim osta.Milline variant oleks mõtekam?
Endal olemas 12v pump+ühesektsiooniline elektri juhtimisega uus jagaja aga ei leia vaba aega et asjaga tegeleda

Postitatud: K Jaan 20, 2010 9:44 pm
Postitas uve6
endal luazil voolikud salongis,vooliku meeter hydroscand-is ~70kr
endal läks kokku mul 6m,aint otsad on kallid.
Ja nüüd jälle uued otsad uue jagaja jaoks
Kui Sul elektriline olemas siis milles probleem
Võta asi käsile.

Postitatud: K Jaan 20, 2010 10:12 pm
Postitas heints
Ega sellepärast uusi otsi pole vaja pressida olemas ju erinevad üleminekud?
Suurel masinal see ujuv sahk suht mõtetu, millegipärast kipub esirattaid kergitama lükates. Toetad saha lihtsalt maha ja lükkad eeldusel,et pind on enamvähem tasane.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 11:39 am
Postitas seff
heints kirjutas:Ega sellepärast uusi otsi pole vaja pressida olemas ju erinevad üleminekud?
Suurel masinal see ujuv sahk suht mõtetu, millegipärast kipub esirattaid kergitama lükates. Toetad saha lihtsalt maha ja lükkad eeldusel,et pind on enamvähem tasane.
üleminek on veel kallim kui uus ots.Ujuv asend on hea kui on ebatasane pind, asfaldil vahet pole.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 8:42 pm
Postitas uve6
Käisin täna hydroscand-is uurimas,tuleb jah odavam uus ots teha voolikule kui üleminekud.
Postitatud: L Jaan 30, 2010 7:55 pm
Postitas uve6
Odavam tuli teha uued otsad.
Uus jagaja masinal küljes ja kõik toimib.
Nimelt sellel vanal jagajal oma skeem,nii nagu eelpool öeldi.
väike video ka luazist ja sahast.
http://www.youtube.com/watch?v=996aLcurHTk
Lumesaha hydraulika
Postitatud: P Veebr 14, 2010 12:05 pm
Postitas Hydrakas
Liitusin 4x4 foorumiga, meil plaan 4x4 teemas kampa lüüa, meil tõsine putitajate tiim
Sul on paigaldatud hydrojaoti peale pumpa ja enne roolivõimendid, teisiti ei olegi võimalik
Saha jaoks paigaldatud hydrojaotil kas ei ole sariühenduse võimalust või on valesti süsteemi ühendatud
Sariühendus annab võimaluse võtta töösurve edasi roolikarpi ilma et rool häiriks saha jaoti tööd.
Vastupidiselt liigutades sahka sinna tänna häirib see kindlasti rooli võimsust.
Re: Lumesaha hydraulika
Postitatud: P Veebr 14, 2010 2:15 pm
Postitas seff
Hydrakas kirjutas:Liitusin 4x4 foorumiga, meil plaan 4x4 teemas kampa lüüa, meil tõsine putitajate tiim
Sul on paigaldatud hydrojaoti peale pumpa ja enne roolivõimendid, teisiti ei olegi võimalik
Saha jaoks paigaldatud hydrojaotil kas ei ole sariühenduse võimalust või on valesti süsteemi ühendatud
Sariühendus annab võimaluse võtta töösurve edasi roolikarpi ilma et rool häiriks saha jaoti tööd.
Vastupidiselt liigutades sahka sinna tänna häirib see kindlasti rooli võimsust.
Luaz il on tavaliselt roolivõimendus biitseps-triitseps hüdraulikajagaja peal
