Küsimus hüdro süsteemi kohta

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

isakene kirjutas:Täiesti võimalik, et see värk ongi autotreileri hüdrovintsi jagaja. Enamusel hüdromootori ajamitest on jagajas A ja B pordid neutraalis ühendatud ja kangi keskasendis silindrit ei hoia. Tee see kompressoriproov igaks juhuks ära. Lahenduseks on silindri voolikute vahele kaksikluku paigaldus, sama jagajatüübi teise skeemiga siibri või terve jagaja asendamine.
tänud Sulle.
Eks viin tagasi jagaja sellele kelle käest ostsin :(
Kui ostan nüüd siis aint uue,kohe küsimus kas see sobiks?
Pilt
Loodan,et kaasklubiline ei pahanda ,et fotot laenasin.
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Jaan.L
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: N Mai 14, 2009 8:45 pm
Asukoht: Aespa, Tallinn

Postitus Postitas Jaan.L »

Kui sul on lumesahk, siis lukuklapiga varjant sulle ei sobi. Lumesahal on vaja ujuvat asendit seega kas ujuva asendiga jagajat, teed metallosad ümber või silinder ühepoolse tööga. Jagaja skeemi määrab sees olev siiber.
Jaan
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

uve6 kirjutas:
Kui ostan nüüd siis aint uue,kohe küsimus kas see sobiks?

Loodan,et kaasklubiline ei pahanda ,et fotot laenasin.
Kuju järgi ei ütle midagi, sama kujuga jagajad võivad olla eri skeemidega, see oleneb siibrist ja siseavadest-klappidest. Näita mulle seda silti jagaja külje peal, kus skeem on, siis saan öelda.

Kui uut hakkad ostma, tee kõigepealt endale selgeks, milliste funktsioonidega jagajat Sul konkreetselt vaja on. Ideaalne oleks 4 asendiga jagaja - tõste, neutraal, survega langetamine ja ujuv. Sellised jagajad on küll pisut kallimad. Lihtsamatest ja odavamatest variantidest on sobivad kaks 3-asendilist skeemi: tõste-neutraal-ujuv ja tõste-neutraal-survega langetus. Viimane on ka kõige odavam ja saadavam variant. Selle puuduseks on, et sahk jääb fikseeritud asendisse ja ei kopeeri lükatavat pinda, kui sahk just mehaaniliselt ujuvaks pole tehtud.

Kui oled välja mõelnud, mida vaja, võid ka minu käest jagaja pakkumist küsida. Kaasfoorumlastele saan hinda ka pisut painutada :wink:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

landmb kirjutas:Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
täiesti nõus ja sellist oleks vaja
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

uve6 kirjutas:
landmb kirjutas:Mul omal ajal Hiluxil oli sahk just selle viimase Isakese poolt kirjeldatud jagajaga. Ei tundnud mingit vajadust ujuva järgi. Tavaliselt pidi ikka natuke peale suruma, et puhast teepinda saavutada.
täiesti nõus ja sellist oleks vaja
Sellise saad ju igast hüdraulikaga tegelevast poest. Hind on~1500 EEK.
Toyota Hilux
Land +3725066049
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Mehaanilise jagaja peab panema salongi+pikad voolikud.Tülikas?
Elektri juhtimisega saab panna jagaja saharaami peale,juhe salongi,tiba kallim osta.Milline variant oleks mõtekam?
Endal olemas 12v pump+ühesektsiooniline elektri juhtimisega uus jagaja aga ei leia vaba aega et asjaga tegeleda :)
Viimati muutis pikapäkk, R Apr 30, 2010 7:48 am, muudetud 1 kord kokku.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

endal luazil voolikud salongis,vooliku meeter hydroscand-is ~70kr
endal läks kokku mul 6m,aint otsad on kallid. :D
Ja nüüd jälle uued otsad uue jagaja jaoks :twisted:

Kui Sul elektriline olemas siis milles probleem :D
Võta asi käsile. 8)
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Ega sellepärast uusi otsi pole vaja pressida olemas ju erinevad üleminekud?
Suurel masinal see ujuv sahk suht mõtetu, millegipärast kipub esirattaid kergitama lükates. Toetad saha lihtsalt maha ja lükkad eeldusel,et pind on enamvähem tasane.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

heints kirjutas:Ega sellepärast uusi otsi pole vaja pressida olemas ju erinevad üleminekud?
Suurel masinal see ujuv sahk suht mõtetu, millegipärast kipub esirattaid kergitama lükates. Toetad saha lihtsalt maha ja lükkad eeldusel,et pind on enamvähem tasane.
üleminek on veel kallim kui uus ots.Ujuv asend on hea kui on ebatasane pind, asfaldil vahet pole.
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

Käisin täna hydroscand-is uurimas,tuleb jah odavam uus ots teha voolikule kui üleminekud.
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

Odavam tuli teha uued otsad.
Uus jagaja masinal küljes ja kõik toimib.
Nimelt sellel vanal jagajal oma skeem,nii nagu eelpool öeldi.
väike video ka luazist ja sahast.
http://www.youtube.com/watch?v=996aLcurHTk
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Hydrakas
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: P Veebr 14, 2010 11:40 am
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lumesaha hydraulika

Postitus Postitas Hydrakas »

Liitusin 4x4 foorumiga, meil plaan 4x4 teemas kampa lüüa, meil tõsine putitajate tiim
Sul on paigaldatud hydrojaoti peale pumpa ja enne roolivõimendid, teisiti ei olegi võimalik
Saha jaoks paigaldatud hydrojaotil kas ei ole sariühenduse võimalust või on valesti süsteemi ühendatud
Sariühendus annab võimaluse võtta töösurve edasi roolikarpi ilma et rool häiriks saha jaoti tööd.
Vastupidiselt liigutades sahka sinna tänna häirib see kindlasti rooli võimsust.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: Lumesaha hydraulika

Postitus Postitas seff »

Hydrakas kirjutas:Liitusin 4x4 foorumiga, meil plaan 4x4 teemas kampa lüüa, meil tõsine putitajate tiim
Sul on paigaldatud hydrojaoti peale pumpa ja enne roolivõimendid, teisiti ei olegi võimalik
Saha jaoks paigaldatud hydrojaotil kas ei ole sariühenduse võimalust või on valesti süsteemi ühendatud
Sariühendus annab võimaluse võtta töösurve edasi roolikarpi ilma et rool häiriks saha jaoti tööd.
Vastupidiselt liigutades sahka sinna tänna häirib see kindlasti rooli võimsust.
Luaz il on tavaliselt roolivõimendus biitseps-triitseps hüdraulikajagaja peal :lol:
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”