PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

daf921 kirjutas:
seenior2 kirjutas:
sambla-aadu kirjutas:lase masin töösoojaks käia ja kui slepis kergelt käivitub,siis ei ole pumba viga. kui ka slepis tahab pikemat tõmbamist, on ilmselt pumbas kala. ise kahtlustan esmase kirjeldusel järele starterit. tee katse ära sooja mootoriga ja anna teada tulemus.
Talita selle viite järgi,kui vedajat ei leia,kasuta nn.mägistarterit.Oletamistega asi ei parane :wink:
Ja veel: Kus see süüde diiselmootoril on :wink: No räägib nii mõnigi mees siin "süüte paigast äraminekust ju" :?: Minul küll selline süsteem diislil puudu,tea ,kas kadunud või :roll: :lol:
süüteks nimetavad inimesed ,kes kodugarages diisleid pusivad teha siis pumba varajasemaks-hilisemaks keeramist. :!:
Kõrgsurvepumba liigutamisega reguleeritakse TOITESÜSTEEMI :evil: Jätaks ikka selle "süütesüsteemi" bensiinimootoritele - vähemasti vanasti oli nii :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
daf921
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: N Juul 31, 2008 9:09 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas daf921 »

seenior2 kirjutas:
daf921 kirjutas:
seenior2 kirjutas: Talita selle viite järgi,kui vedajat ei leia,kasuta nn.mägistarterit.Oletamistega asi ei parane :wink:
Ja veel: Kus see süüde diiselmootoril on :wink: No räägib nii mõnigi mees siin "süüte paigast äraminekust ju" :?: Minul küll selline süsteem diislil puudu,tea ,kas kadunud või :roll: :lol:
süüteks nimetavad inimesed ,kes kodugarages diisleid pusivad teha siis pumba varajasemaks-hilisemaks keeramist. :!:
Kõrgsurvepumba liigutamisega reguleeritakse TOITESÜSTEEMI :evil: Jätaks ikka selle "süütesüsteemi" bensiinimootoritele - vähemasti vanasti oli nii :wink:
Sa võid jätta selle või oma ämmale-mul sellest sooja ei tule aga Põlvamaal meil räägitakse niimoodi. Häält tõsta ei tasu kuna mõte jääb samaks.
metskuldiga metsas jalutamas .....
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

seenior2 kirjutas: Kõrgsurvepumba liigutamisega reguleeritakse TOITESÜSTEEMI :evil: Jätaks ikka selle "süütesüsteemi" bensiinimootoritele - vähemasti vanasti oli nii :wink:
kas siis pumba liigutamisega keeratakse toitenurka varasemaks või hilisemaks.ikka peaks olema ju süütenurk :?
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Üldise kirjelduse järgi tundub,et selliste sümptomitega mootori lõpp on ligidal. Endal oli samade sümptomitega pragu plokikaanes nii,et surve pääses ühest silindrist teise. Külma mootoriga ei saand aru midagi.(mitsu diisel). Ja üht juhust tean veel.Lõppes lugu kiirelt surved kadusid silindrist mootor kulunud(Ford).
fassi
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Aug 17, 2008 12:43 am
Asukoht: kiisa 56 462 964

Postitus Postitas fassi »

mardikas kirjutas:Üldise kirjelduse järgi tundub,et selliste sümptomitega mootori lõpp on ligidal. Endal oli samade sümptomitega pragu plokikaanes nii,et surve pääses ühest silindrist teise. Külma mootoriga ei saand aru midagi.(mitsu diisel). Ja üht juhust tean veel.Lõppes lugu kiirelt surved kadusid silindrist mootor kulunud(Ford).
Põrgut küll!!!!!!!!Tehke mulle selgeks kuskohas ja mis asi Tekitab selle surve millest starter ei jaksa ülelüia?Silindris ei saa olla sellist survet mitte mingistki asendist.Ainus võimalus,et silindrid on kõik silmini kütet või vett täis aga siis ei lähe ka peale mõningast seismist käima.Jätame selle pumbajahumise ükskord ometi ära.Pump ei ole selle teema põhjus.Või siis palun tehke mulle puust ja punaseks ette ehk tooge mulle see pill näha koos tõestusega,et viga on ikkagi pumbas.
lr 60 juubeli männiku 3 koha kaardilugeja
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Pumpa pole ma veel kordagi maininud ja pump seda viga ka ei põhjusta. Ilmselt on tegemist põlemata kütusega mida silindrisse pihustatakse aga see ei plahvata. Vedades läks fordi disla veel käima kuna jõud ja pöörlemiskiirus käiguga palju suuremad. Samas ajas paksu musta tossu ja küttehaisu. Kui mootor jahtub läheb esialgu veel käima. Hiljem enam mitte. Kõige lihtsam variant silindris surved ära mõõta ja saab ka pihustiotsad üle kontrollida.
fassi
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Aug 17, 2008 12:43 am
Asukoht: kiisa 56 462 964

Postitus Postitas fassi »

Teeme ikka nii,et kõigepealt loeme eelnevad tekstid hoolega läbi,mõtleme ja siis jahume pumpadest silindri survetest ja muudest juradest.Siin on selgelt öeldud-kuumalt käima ei saa.Seisab mingiaja jahtub maha ja käib jälle.Kui silinder oleks kütet või tont teab mida täis siis ei aita ka jahtumine.Mõõta võib kõike,kaasaarvatud vändakaelad võib ülemõõta.Ärgem tekitagem üleliia tööd.Ennekõike tuleb ülekontrollida starter ja alles siis mõõta miskõik pähe ka kargab.
lr 60 juubeli männiku 3 koha kaardilugeja
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Rääkisin puhtalt oma kogemusest. Sai ka starter remonditud. Jõudu katsetustel.
fassi
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Aug 17, 2008 12:43 am
Asukoht: kiisa 56 462 964

Postitus Postitas fassi »

Mardikas:see polnud konkreetselt sulle mõeldud aga lugedes kogu teemat siis on see asi läinud siin jahumiseks.
lr 60 juubeli männiku 3 koha kaardilugeja
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Pumba seotust asjaga on ju lihtne kontrollida pihustitorude lahtikeeramisega.
Võibolla on tõesti pritsenurk varajane ja süttib enne kolvi üles jõudmist.
Neid mootoreid on tehtud mitmete erinevate kõrgsurvepumpadega ja kui on rootorpump, siis kulunud blunser laseb mingi osa kütust ka teistesse torudesse ja kui mõni pihusti tilgub, siis satub mingi kogus ka sinna silindrisse.Kunagi oli vaja Audi mootoril esimese pihusti toru kindlaks teha ja seal oli pump juba nii kulunud, et kütet tuli 3 pihustist korraga. Ridapumba korral on see muidugi välistatud.
Teoreetilise võimalusena võib ka mootoriõli näiteks kütuse või mõne muu lisandi tõttu kuumalt olla nii viletsate määrimisomadustega et kuumalt tekib
kuivhõõrdumine ja starter ei jõua vedada.Samas oleks siis mootor juba pidanud koos olema.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

daf921 kirjutas:
seenior2 kirjutas:
daf921 kirjutas: süüteks nimetavad inimesed ,kes kodugarages diisleid pusivad teha siis pumba varajasemaks-hilisemaks keeramist. :!:
Kõrgsurvepumba liigutamisega reguleeritakse TOITESÜSTEEMI :evil: Jätaks ikka selle "süütesüsteemi" bensiinimootoritele - vähemasti vanasti oli nii :wink:
Sa võid jätta selle või oma ämmale-mul sellest sooja ei tule aga Põlvamaal meil räägitakse niimoodi. Häält tõsta ei tasu kuna mõte jääb samaks.
No on tarkpead koos... :argue

See asi, mis peab nii diisel- kui ka bensiinimootoril paigas olema, on süütemoment (ingl.k. ignition timing). Ehk siis hetk, millal täpselt toimub küttesegu süttimine.

Ja see, mida "inimesed ,kes kodugarages diisleid pusivad teha" paika keeravad, on eelsüütenurk (ingl.k. ignition timing advance, soome k. sytytysennakon arvo, saksa k. Zündzeitpunktverstellung) ehk sellesama küttesegu süttimise hetke väärtus kraadides s.t. kui mitu väntvõlli pöörde kraadi enne kolvi jõudmist ülemisse surnud seisu toimub küttesegu süttimine.

Nii et peaks kõlbama küll "süüte reguleerimise" termini alla. :lol: :lol:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT

Postitus Postitas ibra »

üritaja kirjutas:Jama sihuke siis,et ei käivitu kuumalt nagu ei jaksaks teeb jõu jõu jõu,starter äsja remondist tuld.Huvitav aga ,et seisab mingi veerand tundi siis käivitub.Kas süütes jama või ?
See jahumine suht pikaks juba läinud.Asi lihtne,vaja starter maha võtta ja selle starteriremontiale tagasi viia.Mähised lühises.Ega tast elulooma ei saa, lihtsam on uus kasutatud starter muretseda.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT

Postitus Postitas hans »

ibra kirjutas:
üritaja kirjutas:Jama sihuke siis,et ei käivitu kuumalt nagu ei jaksaks teeb jõu jõu jõu,starter äsja remondist tuld.Huvitav aga ,et seisab mingi veerand tundi siis käivitub.Kas süütes jama või ?
See jahumine suht pikaks juba läinud.Asi lihtne,vaja starter maha võtta ja selle starteriremontiale tagasi viia.Mähised lühises.Ega tast elulooma ei saa, lihtsam on uus kasutatud starter muretseda.
aga kuidas saab starteri mähis olla sooja mootori korral lühises ja külma mootori puhul mitte?probleemiks tundub olevat ikkagi starteri puksid,mis on liiga tihked tehtud.
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Nii et peaks kõlbama küll "süüte reguleerimise" termini all[/quote]

Ei kõlba ikka küll :evil:. Reguleeritakse eelpritsenurka / Einspritzwinkel/ injection advance angle/ ruiskutusennako. Meiekeelsetes raamatutes tarvitatakse ka väljendit eeletteandenurga reguleerimine. Isakene - toodud sõnad ei seostu diiselmootoritega :!:
Aga möönan,et vist tegin valesti,kui kippusin Top Geari stiilis ironiseerima,nüüd kästakse ämm hauast üles kaevata jne. Püüan edaspidi targem olla ja las siis autol olla all rehvid ja kinnitagu nad rattapoltidega,millel on vint peal :twisted:
Ajendas mind kasutajaid ikka asjakohaseid sõnu tarvitama panna selline vallatu mõtteke,et äkki mõni mees teeb ka raamatu lahti ja tahab tõesti seda kõrgsurvepumpa miskist otsast reguleerida,siis tuleb raamatu sisukorrast otsida diiselmootori toitesüsteemi,süütesüsteemi alt jääbki otsima :wink:[/b]
:roll: :lol: Kui autoremondis ennast just algajaks ei pea,siis arvutiga sina peal ei ole - võtan tänuga kõik õpetused vastu IT-alal. Suurte tähtedega üksiku sõna kirjutamine ei olnud minu poolt karjumisena mõeldud,tahtsin tähelepanu sellele sõnale juhtida ja olen näinud ,et ka teised vahel nii toimivad - vabandan :oops: Aga siinsed moded(?) on mõne asja kindlalt paika pannud: Tahtsin tahtlikult oma ühes eelnevas lauses (Püüan edaspidi ...... ) kirjutada sõna" kumm", aga süsteem tegi selle ise automaatseltrehviks,väga vahva :P :P
Aga kõigile peace,üritan edaspidi vaiksem olla :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT

Postitus Postitas ibra »

hans kirjutas:
ibra kirjutas:
üritaja kirjutas:Jama sihuke siis,et ei käivitu kuumalt nagu ei jaksaks teeb jõu jõu jõu,starter äsja remondist tuld.Huvitav aga ,et seisab mingi veerand tundi siis käivitub.Kas süütes jama või ?
See jahumine suht pikaks juba läinud.Asi lihtne,vaja starter maha võtta ja selle starteriremontiale tagasi viia.Mähised lühises.Ega tast elulooma ei saa, lihtsam on uus kasutatud starter muretseda.
aga kuidas saab starteri mähis olla sooja mootori korral lühises ja külma mootori puhul mitte?probleemiks tundub olevat ikkagi starteri puksid,mis on liiga tihked tehtud.
Kui starter tuli remondist ja teeb jõu jõu jõu, siis peab ta tagasi remonti viima .See ei ole mingi uudis et starter külmalt kerib aga kuumalt mitte.Seda on ennegi olnud ja on aidanud mähise vahetus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”