Jeep 2.7 crd ei käivitu külmaga

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Occassion »

Pomo kirjutas:mul käitus samamoodi pärast kütusefiltrivahetust. Sai ostetud teise firma filter ja probleem kadus :shock:
Huvitav oleks teada mis filter siis vahele läks? Kas originaal läks kogu täiega vahelt minema st. Koos korpusega ja asemele miski muu.

Küsin sellepärast, et endal ka tekkis aasta tagasi sama probleem ükskord lihtsalt hakkas järjest kehvemini käima minema masin ja lõpuks tuli välja, et viga on filtris mis sai ära võetud asemele pandi Volkswageni Kinnine Filter (Forsis maksab miski 130 EEK'i). Peale seda vahetust oli masin jälle korras. Alles Nüüd talvel hakkas korra uusti jama peale. Mõtlesin siis, et lasen selle originaali korda teha. kuna endal linnas garaazi pole siis Lasin seda teha Top Partsis kus auto tavaliselt mul hoolduses käib. Peale seda kui nad filtri seest ära vahetasid ja selle vana originaal korpusega tagasi panid oli jälle jama käivitusega. Kuna see kõiki juhtus nädalal lõpus ja varem miskit uut aega ei pakutud korda tegemiseks kui järgmise ndl. esmaspäeval ja mul oli ilmtingimata nädalavahetusel vaja sõita sai reedel uuesti Forssi mindud ja see filter veelkord omale ostetud. Nüüd pole enam probleeme olnud. Ka külmaga on käivitunud siiani kenasti.

Tundub, et käivitus jamad on eelkõige seotud selle originaal Filtrikorpusega mis lihtsalt tekitab lekkeid. Millest see aga tuleb on arusaamatu kas midagi põrub lahti aegamööda või viga milleski muus pole veel selgunud aga proovin miskiaeg uuesti minna tagasi Top Partsi ja lasta uurida seda Filtrikorpust veelkord Hoolega.

Endal siis masin 3,1 mootoriga.
Unustasin lisada, et masn käivitub ka külmaga poolest pöördest. Nii kaua kui aku jaksab ringi vedada saab masina kenasti käima.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
Laks
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: T Okt 24, 2006 11:40 am
Asukoht: Kasemetsa

Postitus Postitas Laks »

Kas keegi on veel leidnud lahenduse oma GC 2,7 CRD mootori käivitusele külma ilmaga filtri vaheamise näol?
Ise hetkel veel seda teinud ei ole, aga tundub et tuleb ka seda proovida, kuna seni ei ole probleemile lahendust leidnud. Seni igathes ei ole miski aidanu ja kui kraadiklaas näitab rohkem kui -10C siis masinat ilma abivahendidta käima saada ei õnnestu :(

Ootama jäädes selle müstika lahendust...
4x4=16 :)
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Laks kirjutas:Kas keegi on veel leidnud lahenduse oma GC 2,7 CRD mootori käivitusele külma ilmaga filtri vaheamise näol?
Ise hetkel veel seda teinud ei ole, aga tundub et tuleb ka seda proovida, kuna seni ei ole probleemile lahendust leidnud. Seni igathes ei ole miski aidanu ja kui kraadiklaas näitab rohkem kui -10C siis masinat ilma abivahendidta käima saada ei õnnestu :(

Ootama jäädes selle müstika lahendust...
Vahetasin täna filtri, ostsin silberist originaali, ei midagi. Ühel korral hakkas taas turtsuma, tagant tuli toore haisu ja valget suitsu, kõik. Tuleva kuu algul laseb ploksoojenduse panna ja vahetan filtrist pumpa mineva vooliku. Samuti vaja diagnostikast läbi käia et pihustid korras kindlalt oleks. Viimaati tegin seda 2008 november, siis remonditi 4. ja vahetati 5. pihusti. Kusjuures enne remonti ei kävitunud enam +2 temperatuuriga, hiljem alla -10 ka enam ei läinud. Sealt edasi siis pumbad...
Milliseid abivahendeid sa siin silmas pad ? Eetrit ?
Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Occassion »

Unustasin veel öelda, et ärge kunagi kasutage käivitamiseks eetrit. Pole seda oma masinal teinud ja ei tee ka. Nimelt see aine muudab mootori hõredaks ja talvel ei pruugi masin enam ilma selleta käima minna. Kunagi sai päris mitu korda ühte diisel masinat niimoodi käivitatud ja pärast oligi tulemus käes. Masin muutus narkomaaniks ja tahtis ainult seda sisse hingata enne kui käima läks.

Aga tulles tagasi teemasse siis endal pole see üle -10 kraadi käivitus probleeme tekitanud selle volksu filtriga. Seega soovitan teil proovida. See on üsna lihtne te ei pea isegi olmeasolevat filtrit maha võtma vaid lihtsalt tõmmake teine filter plastik sidemega (nipoga või kuidas keegi seda nimetab) olemas oleva filtri külge kinni ja ühendage voolikud ringi. Ennem soovitan filtri ka diislit täis kallata, muidu peab päris pikalt käiama enne kui käima saate. Ise õues nokitsedes saab hakkama küll. Kuna olen selle juba läbi teinud siis tean, et 10 minutiga saab korda.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Occassion kirjutas:Unustasin veel öelda, et ärge kunagi kasutage käivitamiseks eetrit. Pole seda oma masinal teinud ja ei tee ka. Nimelt see aine muudab mootori hõredaks ja talvel ei pruugi masin enam ilma selleta käima minna. Kunagi sai päris mitu korda ühte diisel masinat niimoodi käivitatud ja pärast oligi tulemus käes. Masin muutus narkomaaniks ja tahtis ainult seda sisse hingata enne kui käima läks.

Aga tulles tagasi teemasse siis endal pole see üle -10 kraadi käivitus probleeme tekitanud selle volksu filtriga. Seega soovitan teil proovida. See on üsna lihtne te ei pea isegi olmeasolevat filtrit maha võtma vaid lihtsalt tõmmake teine filter plastik sidemega (nipoga või kuidas keegi seda nimetab) olemas oleva filtri külge kinni ja ühendage voolikud ringi. Ennem soovitan filtri ka diislit täis kallata, muidu peab päris pikalt käiama enne kui käima saate. Ise õues nokitsedes saab hakkama küll. Kuna olen selle juba läbi teinud siis tean, et 10 minutiga saab korda.
Lihtsalt mainin et meil siin käib jutt hoopis teisest mootorist... 2.7CRD mitte 3.1. Ja pigem jagan naisega autot kui eetriga Jeebu lõpuni tapan :P Soojemaks läheb saan käima ikka ja jahti !
Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Occassion »

gunnar kirjutas:Lihtsalt mainin et meil siin käib jutt hoopis teisest mootorist... 2.7CRD mitte 3.1. Ja pigem jagan naisega autot kui eetriga Jeebu lõpuni tapan :P Soojemaks läheb saan käima ikka ja jahti !
Mis vahet siin kas 2.7 või 3.1.
Kui ikka probleem on sarnane võin ka omi kogemusi jagada. Aga kui sulle ei meeldi siis ei pea lugema eksole. Ma pigem arvasin, et keegi saab siit mõne idee mida proovida tasuks.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

Occassion kirjutas:
gunnar kirjutas:Lihtsalt mainin et meil siin käib jutt hoopis teisest mootorist... 2.7CRD mitte 3.1. Ja pigem jagan naisega autot kui eetriga Jeebu lõpuni tapan :P Soojemaks läheb saan käima ikka ja jahti !
Mis vahet siin kas 2.7 või 3.1.
Kui ikka probleem on sarnane võin ka omi kogemusi jagada. Aga kui sulle ei meeldi siis ei pea lugema eksole. Ma pigem arvasin, et keegi saab siit mõne idee mida proovida tasuks.
probleem on küll sarnane,aga mootorid sootuks erinevad.kui sa kogu teema läbi oled lugenud,siis peaks nendest erinevustest aru ka saama.
Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Occassion »

Olen nõus, et on erinevad!

Aga mis on neil seal siis nii väga teistmoodi kütte peale tulekul? Kaldun arvama, et suurt midagi. Need jooksevad ju ikka torudes kuni filtrini ja sealt edasi pumpa. Seega mida saab siis niiväga teisiti olla. Mul oli lihtsalt ettepanek teil proovida seda mida ma ise olen teinud ja nagu näha oli tulemus seda väärt.

Olgu siis meeldetuletuseks öeldud, et minu masinal hakkas käivitamine raskeks muutuma järk-järgult nii et üks päev oli tunne nagu peaks ketrama starterit nii kaua kuni küte jõuab paagist filtrisee ja siis alles läks. Lugedes siinseid jutte tundub ikka ka rohkem viga kütte etteandes kui kusagil mujal. Käisin Algul Silberis kus autot korda teha ei osatud. Laiutasid käsi ja ütlesid nemad selliseid diisleid ei remondi. Edasi oli üks suur jooksmine ühest kohast teise. Kontrolliti ära eelsüüteküünald (olid korras - aga panin ikkagi igaks juhuks uued). Siis vahetati ära kõik tagasivoolu voolikud. Kontrolliti ära pihustid. Karla autos käis stendis ka kõrgsurvepump (samuti korras) ja sealt edasi ei tõesti taas käed üles ja öelda me ei oska rohkem. Pärast alles ma ei teagi mitmendas remondikohas vahetati ära küttefilter ja probleem kadus.
Seega tasuks nagu proovida või mis?
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

gunnar kirjutas: Vahetasin täna filtri, ostsin silberist originaali, ei midagi.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Occassion kirjutas:Olen nõus, et on erinevad!

Aga mis on neil seal siis nii väga teistmoodi kütte peale tulekul? Kaldun arvama, et suurt midagi. Need jooksevad ju ikka torudes kuni filtrini ja sealt edasi pumpa. Seega mida saab siis niiväga teisiti olla. Mul oli lihtsalt ettepanek teil proovida seda mida ma ise olen teinud ja nagu näha oli tulemus seda väärt.
Selline vaidlus meid probleemi lahendada ei aita. 2.7 mootoril on filtri küljes 4 voolikut, niiet paraku mingit lihtsat läbivoolu seal ehitada väga ei anna. Mida ise olen mõelnud proovida on ilma veeandurita alt kinnist filtrit. Samas, ma olen 99% kindel et see viga on mujal...
Y60 Patrol GR
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
Asukoht: Rakvere lähistelt metsast

Postitus Postitas Y60 Patrol GR »

Ma juba ütlesin ennist ja soovitan nüüd veel,võtke ühendust Oisudiisel OÜ-ga ja saate probleemile lahenduse......,tean mida räägin kuna ise sain auto(2002.a Grand Cherokee Overland 2,7 CRD) seal korda.
NB! tel. 5270237 Enn (Oisudiisel OÜ)
MBX350d
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Y60 Patrol GR kirjutas:Ma juba ütlesin ennist ja soovitan nüüd veel,võtke ühendust Oisudiisel OÜ-ga ja saate probleemile lahenduse......,tean mida räägin kuna ise sain auto(2002.a Grand Cherokee Overland 2,7 CRD) seal korda.
NB! tel. 5270237 Enn (Oisudiisel OÜ)
Sul oli 5. pihusti katki, aga siin ka selliseid kelle pihustid korras aga ikka jama. Aga siiski, mis sul see asi maksma läks ja kaua tegemises oli ? Kuskile asjalikemate inimeste kui silberauto peab auto omal viima...
Y60 Patrol GR
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
Asukoht: Rakvere lähistelt metsast

Postitus Postitas Y60 Patrol GR »

gunnar kirjutas:
Y60 Patrol GR kirjutas:Ma juba ütlesin ennist ja soovitan nüüd veel,võtke ühendust Oisudiisel OÜ-ga ja saate probleemile lahenduse......,tean mida räägin kuna ise sain auto(2002.a Grand Cherokee Overland 2,7 CRD) seal korda.
NB! tel. 5270237 Enn (Oisudiisel OÜ)
Sul oli 5. pihusti katki, aga siin ka selliseid kelle pihustid korras aga ikka jama. Aga siiski, mis sul see asi maksma läks ja kaua tegemises oli ? Kuskile asjalikemate inimeste kui silberauto peab auto omal viima...
Sinna võib minna igasuguse murega,mis puudutab diislit,mitte ainult pihustid ja pumbad.
Raha küsiti alla 5 kilo
(Pihusti rem,pluss filtrivahetus ja töö)
MBX350d
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

Y60 Patrol GR kirjutas:
gunnar kirjutas:
Y60 Patrol GR kirjutas:Ma juba ütlesin ennist ja soovitan nüüd veel,võtke ühendust Oisudiisel OÜ-ga ja saate probleemile lahenduse......,tean mida räägin kuna ise sain auto(2002.a Grand Cherokee Overland 2,7 CRD) seal korda.
NB! tel. 5270237 Enn (Oisudiisel OÜ)
Sul oli 5. pihusti katki, aga siin ka selliseid kelle pihustid korras aga ikka jama. Aga siiski, mis sul see asi maksma läks ja kaua tegemises oli ? Kuskile asjalikemate inimeste kui silberauto peab auto omal viima...
Sinna võib minna igasuguse murega,mis puudutab diislit,mitte ainult pihustid ja pumbad.
Raha küsiti alla 5 kilo
(Pihusti rem,pluss filtrivahetus ja töö)
Kuidas nad selle 5. pihusti kätte said ? Suht odav hind selle kohta. Igatahes kui käima saan käin seal ära !
Jeep GC
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: E Apr 28, 2008 5:05 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Jeep GC »

Kas on keegi leidnud ka mingi lahenduse, ise mõtlen praegust defa eelsoenduse peale, mis Te arvate, oleks see üks lahendus probleemile.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”