3. leht 6-st
Postitatud: R Dets 25, 2009 12:45 pm
Postitas Ergo K
PSV kirjutas:Ergo K kirjutas:Temp üle 100 kraadi ? See küll normaalne pole,et pidevalt keeb

.
Temperatuur peaks olema vast 95-98 kraadi vahel ?!
Tänu survestatud süsteemile on jahutusvedeliku keemamineku temperatuur üle 120 kraadi juures.
Ei vaidle vastu, aga seni omandatud autode juures, tähistas skaala 100+ keemistemperatuuri.
Ka praegusel GC-l püsib seier 98 juures ja see on norm.
Postitatud: R Dets 25, 2009 5:43 pm
Postitas carlos1234
no kui mul keema oleks läinud ssiisma ei süidaks ju temaga juba 3 kuu.seier seiab kriips peale 100.alla selle ei sa sest 100 hakkab minu temp näitik pihta.
Postitatud: R Dets 25, 2009 6:03 pm
Postitas Ergo K
Siis ju ilmselge,et termostaat peetis ja sooja ei saa.
Postitatud: R Dets 25, 2009 10:08 pm
Postitas Pomo
tegelikult ma pidasin termostaati silmas

Postitatud: L Dets 26, 2009 5:02 pm
Postitas väikevend
Postitatud: P Dets 27, 2009 6:50 pm
Postitas Pomo
termostaat on vist selline asi, et vahetatkse igaksjuhuks? Et äkki oli selles viga. Seal midagi kontrollida ei ole ju/pole mõtet?
Kui jahh, siis vahetan omal ära, vaatan, kas läheb kuumaks

Postitatud: E Dets 28, 2009 8:49 am
Postitas karli
Minul ka selle jahutuse süsteemiga mingi kala. Kui mootor töötab tühikäigul (ca 800pööret) siis puhub salongi külma, samas temperatuur tõuseb 110 -120 C' i, tõstes pöördeid siis hakkab salongi sooja puhuma. Ühesõnaga kui sõidan trassil siis mootori temp 100 kandis ja auto soe, kui aga sõidan metsas või ootan poe ees naist

siis mootori temp tõuseb pea 120 i ja salongi puhub külma. Üks tähelepanek veel, et millegipärast sooja mootoriga on paisupaak peaaegu ääreni täis, külma mootoriga 1/4 paaki.
Autoks siis 4.0 chero.
Mida teha? termostaat sai vahetatud.
Postitatud: E Dets 28, 2009 10:06 am
Postitas yanekk
karli kirjutas:Minul ka selle jahutuse süsteemiga mingi kala. Kui mootor töötab tühikäigul (ca 800pööret) siis puhub salongi külma, samas temperatuur tõuseb 110 -120 C' i, tõstes pöördeid siis hakkab salongi sooja puhuma. Ühesõnaga kui sõidan trassil siis mootori temp 100 kandis ja auto soe, kui aga sõidan metsas või ootan poe ees naist

siis mootori temp tõuseb pea 120 i ja salongi puhub külma. Üks tähelepanek veel, et millegipärast sooja mootoriga on paisupaak peaaegu ääreni täis, külma mootoriga 1/4 paaki.
Autoks siis 4.0 chero.
Mida teha? termostaat sai vahetatud.
Tundub nagu veepump ei jõua tühikäigul toimetada.
Postitatud: E Dets 28, 2009 12:10 pm
Postitas PSV
Kui soe jõuab salongi ainult mootori suuremate pöörete ajal, siis enamus kordadest on olnud abi süsteemi pesust ja läbipuhumisest tagurpidi. Mitmel oma autol on asi läinud paremaks. Seejärel soojenduskraan ja siis veepump. Kui termostaat, siis trassil miinuskraadidega läheb temp alla ja autos on kogu aeg külm. Ka õhumull võib tekitada probleeme. Jahutusvedeliku paisumine on täiesti norm nähtus, taset kontrolli külma mootoriga ja ära üle max vala, sest soojenedes läheb ülejääk maha.
Postitatud: E Dets 28, 2009 2:15 pm
Postitas reinuvader
pese soojendusradikas läbi.küll see viga seal vast on
Postitatud: E Dets 28, 2009 4:09 pm
Postitas karli
ei ole seda kunagi teinud on see lihtne, või ootame jaanuari ära kui teile külla tulen.
Postitatud: E Dets 28, 2009 4:19 pm
Postitas reinuvader
kapoti all mõlemad soojendusradika torud näha.mõlemad lahti ja survevesi nii üht kui teistpidi käima.vahelduseks võid miskit radikapuhastit sisse lasta ja siis jälle üht ja teistpidi...no ja siis sa ilmselt näed kes või mis sul sealt radikast välja valgub

Postitatud: E Dets 28, 2009 4:41 pm
Postitas aivo28
tosoolil jah huvitav omadus temperatuuriga paisuda. täpseid numbreid ei mäleta, aga meie oludes oli se vist lausa 1/4 mahust, mis kokku tõmbus.
Postitatud: E Dets 28, 2009 7:03 pm
Postitas ibra
aivo28 kirjutas:tosoolil jah huvitav omadus temperatuuriga paisuda. täpseid numbreid ei mäleta, aga meie oludes oli se vist lausa 1/4 mahust, mis kokku tõmbus.
Siin ei loe mingid meie olud.Soojnemisel paisub jah aga mitte neljandikku mahust.
Postitatud: T Jaan 05, 2010 12:27 am
Postitas zum
Kasutan kah korra võimalust ja küsin, kas Chero soojenduse ventika mootori saab kuidagi niisama maha võtta või mahub ainult siis ligi, kui konditsioneeri torud lahti lasta?
Silmaga vaadates ja natuke seda asja harutades tundus, et ei saa sinna eriti ligi muidu vist
zum