Postitatud: N Jaan 07, 2010 4:36 pm
Ei saa siis ka jätta selgitamata. Minu iroonia baseerus mehhaanikal ja mehhaaniliselt teeb see nupp H2 st H4 e. lülitab sisse esisilla. Kui nupp sees ja kangist minna aeglustile on roolitagant vaadates tõepoolet H4 ja L4 samaaegselt aktiivsed, tegelikult kang lahutab vahekasti kiire ülekande.
Maastikusõidu seisukohast oleks hästi edev L4 lülitamine jätta ilma automaatsest esisilla lülitamisest e. võimaldada kasutada ka L2 (aeglane tagavedu). E. esisild lültuks ainult nupust ja kangist saaks valida kiire/aeglane. Püsikiirusliigendite tervisele (veidi kärnasemate ja suuremate rehvide korral) mõjuks see igatahes positiivselt. Otselülitusega vahekastidele isegi pakutakse vastavat kangide komlekti (vasak 4WD/2WD, parem L/H).
Maastikusõidu seisukohast oleks hästi edev L4 lülitamine jätta ilma automaatsest esisilla lülitamisest e. võimaldada kasutada ka L2 (aeglane tagavedu). E. esisild lültuks ainult nupust ja kangist saaks valida kiire/aeglane. Püsikiirusliigendite tervisele (veidi kärnasemate ja suuremate rehvide korral) mõjuks see igatahes positiivselt. Otselülitusega vahekastidele isegi pakutakse vastavat kangide komlekti (vasak 4WD/2WD, parem L/H).