3. leht 3-st
Re: Treileri ehitus?
Postitatud: E Juul 23, 2012 6:51 pm
Postitas mart77
Nii,
pilti ei teinud, kuid mõõdud on siin:
Kandevõime: 3500kg
siselaius: 1,86
kasti sisepikkus: 4,26
veopeast (kuuli tsentrist) esiservani: 1,53
esiservast esimese telje tsentrini: 1,83
telgede vahe: 0,70
tagateljest tagumise otsani: 1,73
tiisel on A-kujuline ning ulatub veokonksust kuni esimese teljeni
Kui tahad šnitti võtta, siis nädalake-paar asub Tabasalus, seejärel Suur-Sõjamäel.
Re: Treileri ehitus?
Postitatud: E Juul 23, 2012 7:39 pm
Postitas siig
Suured tänud mõõtmete eest
mart77
Paistab, et ka sinu käru vastab nendele reeglitele, mis ma eelmises postis välja tõin. Ühesõnaga vastused oma küsimustele olen saanud.
PS: Kas su kärul on 2t kandevõimega sillad all, et 3500kg selga suudab võtta?
Re: Treileri ehitus?
Postitatud: E Juul 23, 2012 9:34 pm
Postitas mart77
Kuidas seda teada, mitu tonni sillale ette nähtud? Igastahes tühjalt puudub igasugune vedrustus, august läbi sõites paneb ka masina nii hullult rappuma et proteesid lendavad suust...
Mingisugune vedrutamise mulje tekib alles 3 tonni vedamise juures (kuid peeglisse vaadates tundub, et vetruvad hoopis rehvid, sillad nagu ei tee suurt midagi).
Kui see peaks aitama: veljed on kinnitatud 5 poldiga.
Re: Treileri ehitus?
Postitatud: T Juul 24, 2012 9:45 am
Postitas v6sa
Kandevõime saab silla valmistaja käest... Kui on tehasesild, siis on kusagil olemas vastavad tabelid. Isetehtud silla korral teab vaid valmistaja (kui ta suvatses mingeidki tugevusarvutusi teha) või, kehvemal juhul, vaid tuul...
Poltide arv ei määra midagi. Kui, siis vaid niipalju, et 5 poldiga sillad on enamasti suurema kandevõimega (kuid olen näinud BPW 5x112 PCD rummu, millele oli lubatud vaid 400 kg...).
Kelel tehtud (BPW, Knott,...)? Äkki mingi mudelitähis?
Palju tühjal haagisel konksule koormust tuleb?
Kahesillalistel haagistel loeb
väga palju veopea kõrgus (mille sõidul määrab haakekonksu kõrgus). Kõrgemal (käru tahapoole kaldu) suurendab koormust veopeale, madalamal (käru ettepoole kaldu) vähendab ja võib hakata suisa veduki tagaotsa tõstma. Seda saab teatud piirides koorma paigutusega muuta... Teema on oluline neile, kelle konks on maastikusuutlikkuse tagamiseks kõrgemal ettenähtust.

Re: Treileri ehitus?
Postitatud: N Okt 11, 2012 4:43 pm
Postitas Landy
Silma jäi hea projekt iseehitajatele. Hind esialgu mõistlik.
https://www.osta.ee/haagise-raam-diisli ... 20541.html