Treileri ehitus?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1019
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Re: Treileri ehitus?

Postitus Postitas mart77 »

Nii,
pilti ei teinud, kuid mõõdud on siin:
Kandevõime: 3500kg
siselaius: 1,86
kasti sisepikkus: 4,26
veopeast (kuuli tsentrist) esiservani: 1,53
esiservast esimese telje tsentrini: 1,83
telgede vahe: 0,70
tagateljest tagumise otsani: 1,73
tiisel on A-kujuline ning ulatub veokonksust kuni esimese teljeni

Kui tahad šnitti võtta, siis nädalake-paar asub Tabasalus, seejärel Suur-Sõjamäel.
Kasutaja avatar
siig
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:03 pm
Asukoht: Pärnumaa

Re: Treileri ehitus?

Postitus Postitas siig »

Suured tänud mõõtmete eest mart77 :beer:

Paistab, et ka sinu käru vastab nendele reeglitele, mis ma eelmises postis välja tõin. Ühesõnaga vastused oma küsimustele olen saanud.

PS: Kas su kärul on 2t kandevõimega sillad all, et 3500kg selga suudab võtta?
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1019
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Re: Treileri ehitus?

Postitus Postitas mart77 »

Kuidas seda teada, mitu tonni sillale ette nähtud? Igastahes tühjalt puudub igasugune vedrustus, august läbi sõites paneb ka masina nii hullult rappuma et proteesid lendavad suust...
Mingisugune vedrutamise mulje tekib alles 3 tonni vedamise juures (kuid peeglisse vaadates tundub, et vetruvad hoopis rehvid, sillad nagu ei tee suurt midagi).
Kui see peaks aitama: veljed on kinnitatud 5 poldiga.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2479
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Treileri ehitus?

Postitus Postitas v6sa »

Kandevõime saab silla valmistaja käest... Kui on tehasesild, siis on kusagil olemas vastavad tabelid. Isetehtud silla korral teab vaid valmistaja (kui ta suvatses mingeidki tugevusarvutusi teha) või, kehvemal juhul, vaid tuul...

Poltide arv ei määra midagi. Kui, siis vaid niipalju, et 5 poldiga sillad on enamasti suurema kandevõimega (kuid olen näinud BPW 5x112 PCD rummu, millele oli lubatud vaid 400 kg...).

Kelel tehtud (BPW, Knott,...)? Äkki mingi mudelitähis?

Palju tühjal haagisel konksule koormust tuleb?

Kahesillalistel haagistel loeb väga palju veopea kõrgus (mille sõidul määrab haakekonksu kõrgus). Kõrgemal (käru tahapoole kaldu) suurendab koormust veopeale, madalamal (käru ettepoole kaldu) vähendab ja võib hakata suisa veduki tagaotsa tõstma. Seda saab teatud piirides koorma paigutusega muuta... Teema on oluline neile, kelle konks on maastikusuutlikkuse tagamiseks kõrgemal ettenähtust. :!:
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Treileri ehitus?

Postitus Postitas Landy »

Silma jäi hea projekt iseehitajatele. Hind esialgu mõistlik.
https://www.osta.ee/haagise-raam-diisli ... 20541.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”