3. leht 4-st

Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:56 pm
Postitas TiitR
Kuidas EGR toimetab?

Postitatud: E Veebr 01, 2010 4:22 pm
Postitas Tony
TiitR kirjutas:Kuidas EGR toimetab?
Õige, see ka neutraliseeritud.

Tony

Postitatud: E Veebr 01, 2010 4:48 pm
Postitas sirr
Paar lolli küsimust aga mine tea...
- kütusefilter?
- paagi sõel (kui tal üldse on)?!
- kas ta tühikäigul läheb paremini pöördesse?
- oled sa kindel, et see auto üldse paremini liikuma peab? :)

Ja siis veel eriti loll küsimus - ega sul gaasipedaali all vaip rullis pole? Mul sõber otsis oma dislast pesukotil mitu kuud viga, kuni lõpuks selleni välja jõudis. :D

Postitatud: E Veebr 01, 2010 4:56 pm
Postitas Tony
1. Kütuse filtrid OK
2. Paagisõelast ei tea midagi, aga kui ta kätte ei saaks siis selle "tunneks" ära
3. tyhikäik ka samasgune tuim
4. nu krt, enne käis parmini edasi.
Kui asi ikka turboni jõudis siis oli TUNDA et "turbo tuli", nyyd jahh, tunned et tuleb aga ........
5. Mul "kummist renn", seega vastus, ei

Best
Tony

Postitatud: E Veebr 01, 2010 5:41 pm
Postitas nissan
mina prooviks kütet veits peale koputada.omal sama viga,peale pumba rem oli minek ok ,aga tahm taga.mitte erit aga ikkagi,hakkasin ülevaatust põdema ja lasin rem mehel kütet maha võtta,koos tahmaga kadus ka kiirendus,ülevaatus muidugi ok,aga lasen vist tagasi seada .see paras teadus.et ise torkida.jutt vähe segane aga loodan et saad aru.ps me vist rääkisime ka seda tel.teel.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 10:01 am
Postitas nissan
üks rumal mõttesähvatus,kas ei anna kuidagi sellest õhulugejast mööda hiilida,remontida .restaureerida jne.,tänapäeval ju kõik võimalik,nurgatagused igasuguseid nupumehi täis?

Postitatud: T Veebr 02, 2010 10:37 am
Postitas Taavi2101
nissan kirjutas:üks rumal mõttesähvatus,kas ei anna kuidagi sellest õhulugejast mööda hiilida,remontida .restaureerida jne.,tänapäeval ju kõik võimalik,nurgatagused igasuguseid nupumehi täis?
Saab ikka. Võta pistik maha ja ongi kõik.
Mootori aju ei arvesta enam tegelikku õhu kulu vaid võtab tehases programeeritud keskmise.
Ega auto siis eriti korralikult liikuda ei viitsi ja kütet võtab kah rohkem

Postitatud: T Veebr 02, 2010 10:48 am
Postitas Smithers
Õhulugejast hiilitakse mööda ka kõikvõimalike chiptuningutega. Või siis söödetakse õhulugejale valeinfot.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 10:50 am
Postitas sirr
Pistik maas on avariirežiim, mis võrdub mittetöötava lugejaga ehk tulemuseks on see, et kiirendus ja jõud on nullilähedane. 50-neni venitab miski 15-20 sekundit.
Mul läks eelmisel kevade keset AO võistlust lugeja pekki ning pool trassi tuli sellise autoga sõita. Oli väga vahva :D

Postitatud: T Veebr 02, 2010 12:02 pm
Postitas Gennadi
Egas Sa pole saanud mõõta turbo rõhku sõites?

Postitatud: T Veebr 02, 2010 12:07 pm
Postitas TiitR
sirr kirjutas:Pistik maas on avariirežiim, mis võrdub mittetöötava lugejaga ehk tulemuseks on see, et kiirendus ja jõud on nullilähedane. 50-neni venitab miski 15-20 sekundit.
Mul läks eelmisel kevade keset AO võistlust lugeja pekki ning pool trassi tuli sellise autoga sõita. Oli väga vahva :D
Bemmil näiteks oli vastupidi. Kui lugeja peetis, siis venis kui tatt, samas kui pistiku eemaldasin, siis liikus üsna talutavalt edasi. Ilmselt siis arvestaski mingeid keskmisi andmeid ajust vms.?

Postitatud: T Veebr 02, 2010 12:23 pm
Postitas Tony
Gennadi kirjutas:Egas Sa pole saanud mõõta turbo rõhku sõites?
seda pole ma veel mõõtnud eeldades et kui turbo remos käis siis ta ka töötab.

Tony

Postitatud: T Veebr 02, 2010 9:27 pm
Postitas hans
äkki laseb turbo rõhuklapp liiga ruttu rõhu välja ega tekita piisavalt rõhku,et mootor korralikult liiguks?

Postitatud: L Veebr 06, 2010 12:57 pm
Postitas Gennadi
Ma soovitan Sul igaks juhuks ära kontrollida turbo rõhk, see lihtne tegevus, kolmik koos volla ja kellaga vahele ning gaasi. Kui see tehtud, siis jälle üks asi kontrollitud ja välistatud.

Postitatud: L Veebr 06, 2010 4:17 pm
Postitas rak-kim
sirr kirjutas:mul oleks ka väike huvi 3.0TD õhulugeja hinna vastu
Minu saaga oli selline, et alguses otsisin abi esindusest (räägin õhulugejast)
Seal oli hind ca. 11 000Kr . (koodid - 22680-AD201 või 22680-AD20A )

Kuna seda raha ma maksta ei soovinud, siis sai edasi otsitud.

Välja jõudsin sellisesse kohta nagu Melasi auto oü . Täpselt sama asi B osana ( siiani toimib ilusti - 2 aastat siis) . hind koos käibega oli 1025kr, ehk 10X odavam . koodiks oli seal poes sellel 05-93127 .

Pärast lasin kodeerida esinduses!