Paraku/ õnneks ei ole kasutusel ECUt, seega MAP või MAF signaali ei ole keegi konverteerimas. Siiani ei ole tõsist puudust tundnud süütenurga muutmisest, katse- eksitus meetodil sai ca. 18-20 kraadi enne ÜSSi paika pandud ja üsna OK. Koostöös Pierburgi karburaatoriga käib pöördesse ja veab ka madalalt väga hästi. Võistlusautol eelistan võimalikult primitiivseid (töökindlaid) lahendusi (kolm andurit mootoril- süüde, temperatuur ja õlirõhk)ja kütusekulu ei ole esimene prioriteet.helar kirjutas:tere.teema on tore. omlagi moogiga sama asi plaanis.
see teema on hetkel poolikult lahendatud.
Autorile ka väga lihtne küsimus: millega oled lahendanud süüte automaatse reguleerimise pööretega?
ise hetkel sama teoreetilise probleemi ees ja tundub, et lahendusi oleks 2:
kas maf või map sensor. mapi kasutab eelkõige ford. maf enamustel peal aga ecu tahab ka nuka signaali. mõtlesin ,et paneks mõlemad andurid vända pealt käima tehes nuka andurile poole väiksema vöö kuid sellele mõeldes juba ei teki tahtmist isegi kapotti avada.
niisiis plaanis map, mis annab ecu le info kollektori hõrendusest. vaatan preagu siis fordi poole ,ehk saab midagi sealt laenata...
Kui plaanis sissepritse peale jätta, tasub ehk mõelda kogu Fordi süsteemi installimisele, nukkvõlli signaali saab kätte nt. vabaksjäänud jagaja jala külge ehitatud "kettalt" või nukkvõlli otsalt. Kui juba kasutada nuka asendi signaali, on see mõistlik võtta õigest kohast. Jõudu aretamisel!