3. leht 3-st

Postitatud: T Aug 25, 2009 12:33 pm
Postitas ivan
Kui hetkel oled harjunud WV juhitavuse ja vedrustusega, siis vaata ka neid: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
või http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Audi Allroad või WV Passat 4x4 ei ole maastur aga kui enamasti asfaldil sõidad, siis vanemate maasturite juhitavus ja sõidumugavus (100 k hinnaks) jäävad neile tublisti alla.

Postitatud: T Aug 25, 2009 12:37 pm
Postitas west
Passat hinnalt normaalsem paraku kliirens vist sama mis esivedustelgi

Postitatud: T Aug 25, 2009 1:56 pm
Postitas kpihus
awd kirjutas:
Landy kirjutas:Kindlasti soovitan sellisle juhul juba korralik redelraamil ja talasidadel
Ütle milleks tal seda talasilda vaja, kui ta sõidab mööda tavalisi metsateed kus saab ka tavalise sõiduautoga sõita?
et vähem oleks juppe vahetada 8)

Postitatud: T Aug 25, 2009 3:06 pm
Postitas west
vaatan, et suht mõistliku hinnaga on saada 4l bensukaga cherokeesid, millisesse suurusklassi nende janu jääb?

Postitatud: T Aug 25, 2009 3:15 pm
Postitas lebokunn
west kirjutas:vaatan, et suht mõistliku hinnaga on saada 4l bensukaga cherokeesid, millisesse suurusklassi nende janu jääb?
suurusjärk: maanteel u 12 l, linnas u 20 l /100 km

Postitatud: T Aug 25, 2009 3:17 pm
Postitas west
Päris suur järk siis. Järelikult võib arvestada 15 - 17 keskmiseks sõltuvalt sõidustiilist

Postitatud: T Sept 08, 2009 11:35 pm
Postitas ilman
Maastur ja ökonoomsus ei käi kokku?
tegelt Frontera 2.2DTi 99.a automaatkastiga linnas võttis umbes 10l/100km :!:
trassil mingi 7.5 peaks olema

lühike kere siis (Frontera Sport)

Postitatud: K Sept 09, 2009 2:16 am
Postitas krss
Mu avataril olev auto peaks igati hästi sobima selleks otstarbeks, kütusekulu on kah kõvasti alla Sinu seatud piiri ja liigub seal, kus paljud standardseades maastikumasinad hätta jäävad (tänu difrilukk+LSD, neid saadaval ka 2x lukkudega), ainult et sellise auto ehitamise hind kipub jääma kõrgemaks kui Sul plaanis :lol:

Aga tõsisemalt rääkides, oled kindel, et ikka VAJAD maasturit, vbl lihtsalt TAHAD? Miks mitte Forester, Legacy (Outback), Audi Q Allroad nagu eelpool mainiti? Need on tänu oma kergusele läbivuselt rasketest maasturitest isegi paremad, aga ainult niikaua, kuni ei ole vaja aeglustit ja väga suurt kliirensit. Samuti tuleb nende sõiduautopõhiste tõsiste neliveolistega kere tõstmise piir palju varem vastu kui päris maasturitel, aga kannatab ka neil kasutada korralikke maastikurehve. Aga kui offroadi võistlustele ei kibele, siis milleks maastur? Maanteesõiduomadused on neil sõidukatel ikka teisest klassist, linnast rääkimata, jupid maksavad sama vähe kui igal teisel sõiduautol (mida ei saa alati maasturite kohta öelda, erandid kinnitavad reeglit). Lisaks kõigele on Subaru näol tegemist kõigi aegade ühe vastupidavaima autoga, mis ka suht vanana igasuguste kestvustestide listi esiotsas istub.

Vanakooli diiselmootorite koha pealt julgen öelda vaid seda, et kui tahad väikest maanteekulu, tasuks kõigepealt mootorist korralikult üle käia ja seejärel segu suht lahjaks keerata, mis teeb ühtlasi ka auto enda päris uimaseks. Turbota diislite puhul annab see eriti valusalt tunda, turbokatega on isegi suht lahja seguga võimalik maanteel möödasõite ikkagi teha. Aga samas sõidad maanteel tõesti 7-8L/100km ka päris suurte kolakatega, kui sellist uimase mootoriga liiklemist sõitmiseks võib nimetada. See on rohkem (öko)tuuninguteema, mida võib teha igasuguste autodega, sh Su praeguse Passatiga (kulu peaks veel kenasti alla tulema).

PS: hetkel kasutan Legacy 2.2L ja 80 Quattro 2.0L, otsin siiski maasturit, kuna mulle on aeglusti hädavajalik (kasutan autosid ka "traktorina"), Subarutel oli aeglusti lisavarustusena saadaval juba suht ammu, ka nendel, mida praegu alla 10K hinnaklassis müüakse