3. leht 15-st

Postitatud: K Juul 15, 2009 8:28 pm
Postitas MahviaDeTyrk
uhti kirjutas:
erik kirjutas:Mis see planeeritud ülekande arv siis on? Esimese käigu, aeglusti ja sillaülekanne summa kokku. Või milleks sul seda autot vaja oli, sahk ette ja lund lükkma?
Ausalt öeldes pole midagi planeerinud :oops: Tegin kompoti kätte juhtunud osadest.Mina sain esimese käiguga ülekande arvuks umbes 13,03 .
Plaanitud on ta jah lumeraja valmistamiseks ja ehk ka kodumetsateedel natuke sõitmiseks.
Ahh mis sa ajad - ega sa neid numbreis ometi ei liitnud ??

Mul on 44/1 - umbes 250 Nm mootori ja 32''-33'' rehviga suht normaalne

Postitatud: N Juul 16, 2009 7:28 pm
Postitas uhti
Ma ka täpselt ei tea kuidas seda arvutatakse :oops: Eelmise arvutuse tegin veel vale käigukasti andmete põhjal ka.

Passati kasti täpsed ülekanded on

Peaülekanne: 71 : 18 = 3,944
1. käik: 34 : 9 = 3,778
2. käik: 36 : 17 = 2,118
3. käik: 34 : 25 = 1,360
4. käik: 33 : 36 = 0,917
5. käik: 33 : 46 = 0,717
Tagurpidikäik: 18 : 9 x 36 : 20 = 3,600

Ja silla ülekanne on
5,125

Postitatud: N Juul 16, 2009 7:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
uhti kirjutas:Ma ka täpselt ei tea kuidas seda arvutatakse :oops: Eelmise arvutuse tegin veel vale käigukasti andmete põhjal ka.

Passati kasti täpsed ülekanded on

Peaülekanne: 71 : 18 = 3,944
1. käik: 34 : 9 = 3,778

Ja silla ülekanne on
5,125
Ma ei saa antud juhul aru misasi on peaülekanne ??

Aga
1. käik x aeglusti ülekanne x silla ülekanne = see number mida küsiti
3,778 x aeglusti ülekanne x 5,125 = ??

Pakuks, et kokku tuleb kusagil 39/1 :roll:

--------------------------------------------------------------------

PS: Kle ma nüüd vaatasin algust, et sul on Passati mootor pikuti peal koos Passati kastiga - st. vahekast ja seega ka aeglusti puudub
Seega 1. käik x silla ülekanne = 19,36 = meeldiv siduriving vähegi ratta moodi asjaga
Ma arvan, et kui lükata lund selle mootori ja meetrise rattaga siis vajad umbkaudu 5x aeglasemat ülekannet

Postitatud: N Juul 16, 2009 8:52 pm
Postitas Movistar
Sellise ülekandega pole selle monstrumiga võimalik kohapealtki minema saada,rääkimata lumelükkamisest ja muust taolisest.

Postitatud: N Juul 16, 2009 9:16 pm
Postitas uhti
Esimene käik X Passati kastis olev ülekanne X silla ülekanne peaks ju olema.

See teeks 3,778 X 3,944 X 5,125 =76.364

Või kuidas?

Postitatud: N Juul 16, 2009 9:21 pm
Postitas Olle
To Türk:
Kuna tegu on esiveolisega - "passat" siis on ju peaülekanne juba kastis. Väljavõte tuleb ju pooltelje väljundist.

Postitatud: N Juul 16, 2009 9:29 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Olle kirjutas:To Türk:
Kuna tegu on esiveolisega - "passat" siis on ju peaülekanne juba kastis. Väljavõte tuleb ju pooltelje väljundist.
Õige jah :oops: - 76/1le ta ilmselt ikka suudab koha pealt liikuma hakata

Postitatud: N Juul 16, 2009 9:46 pm
Postitas fagott
Ja kui ta suudab need 14" rattad asfaldi peal suitsema panna, siis suudab ka seda kardaani väänata :lol:

Postitatud: N Juul 16, 2009 10:28 pm
Postitas uhti
Usun ka,et jõu puudust küll ei tule aga kiirusega ta just hiilgama ei hakka ja samas pole ju selleks suunitletud ka :)
Pean ükspäev neid 6x6 kraz-i rattaid ikka näppimas käima.Ehk ei olegi nii suured ja rasked.Need gaz 53 omad jäävad natuke liiga kitsasteks ja muster ka kehva.

Postitatud: R Juul 17, 2009 8:43 am
Postitas Raitz
Kas Kraz ratas ilmselge overkill pole? Uazi sild pole just liiga tugev...6x6 Krazi ratas suudaks ilmselt nii Unimgi kui Volvo silla mõrvata. Kas Gaz 66 ratas ei võiks hädast välja aidata? Imho on ka see Uziku silla surm.

Postitatud: R Juul 17, 2009 10:53 am
Postitas uhti
Raitz kirjutas:Kas Kraz ratas ilmselge overkill pole? Uazi sild pole just liiga tugev...6x6 Krazi ratas suudaks ilmselt nii Unimgi kui Volvo silla mõrvata. Kas Gaz 66 ratas ei võiks hädast välja aidata? Imho on ka see Uziku silla surm.
Nii tundub olevat jah,et nod ikka liiga suured :(
Kõige pealt üritan auto liikuma saada ja siis vaatab millise ratta sinna alla leiab.

Postitatud: R Juul 17, 2009 11:58 am
Postitas vanapagan
No põhja ta sul läheb.

Postitatud: L Juul 18, 2009 2:32 am
Postitas uhti
vanapagan kirjutas:No põhja ta sul läheb.
Vahepeal põhja vahepeal lõunasse :lol: Kui mõtlesid veekogu põhja siis sinna ma ei lähe temaga nii kui nii.

Postitatud: E Juul 20, 2009 8:26 pm
Postitas uhti
Vahepeal eriti pole midagi jõudnud teha aga natuke siiski.Kakkusin kerel põhjamati alused mürasummutus matid vahelt ära,lisaks veel igasuguseid ülearuseid seadmeid mida sellel autol vaja enam pole.
Testisin kõrgsurve pihustid ja panin peale jne.
Praegu teen ümber tagavedrude taldrike ja läbilöögi pukse.Tagavedrudeks tulevad Passati omad.
Mõõtsin ka ära tagumise kardaani pikkuse vedrustuse mõlemas MAX asendis ja tulemuseks sain ,et pikkus muutub 3mm 8) Sinna tuleb juurde ka pukside läbi vajumine aga Passati sisemise poolteljotsa käigust (26mm)piisab täiesti.

Pilt mõlemast peletisest
Pilt

Postitatud: P Juul 26, 2009 10:21 am
Postitas gasuzu
Tere.

Sellist tõugu auto on venelastel olemas.Mitte küll nii kõrge aga sellise käiguosa ehitusega.Vaata ajakirja CLUB 4*4 juuli 2006.Kiiruse arvutamine on lihtne.Vaja on teada mootori põõrdeid käigukasti ja sildade ülekandearvu ja rehvi ümbermöötu.
Mootori põõrded min.:käigukasti ülekandearv:diferentsiaali ÜA¤ratta ümber mõõt¤60 min/h:1000m/km.
3000:3,778:3,94:5,125¤3,14¤60:1000=7,4km/h
See on 3000 põõret meetrise rattaga.
Tipp kiirus peaks tulema umbes 39km/h.[/u][/i]