3. leht 7-st

Postitatud: T Juun 16, 2009 11:19 pm
Postitas vintsigunn
pilgrems kirjutas:Ütle ka seda palju kilomeetreid võik koguneda.
Eelmine aasta sai kooku umbes 600-700 ja seda suht vähe eksides.
Ei loe välja, et kas 600-700 oli nüüd palju või vähe? :wink:
Suur läbisõit polnud rada tehes põhieesmärgiks ... nii, et rohkem ei tohiks küll tulla ... aga mine sa tea, rada pole veel "lukus"

Postitatud: K Juun 17, 2009 12:14 am
Postitas pilgrems
liiga palju.

Postitatud: K Juun 17, 2009 12:18 am
Postitas Kristjan 4x4
Me jääme eelmise aasta jälgedesse. Esisillaga suuremad probleemid ja see neelab aja ära! Nii, et mee ei tule, üks TR-3 vähem :D Paneme rõhu klapperile! 8)

Postitatud: K Juun 17, 2009 12:48 am
Postitas Arto
Olle kirjutas:Siinkohal tekkis küsimus kas ma võin deposiidi ka kohapeal sulas maksta? Kas võiksin ka deposiidi paar päeva enne starti üle kanda?
Deposiidi võib maksta hiljem, soojalt soovitan maksta ülekandega, siis ei pea Te mind otsima taga, et oma raha tagasi saada.
Deposiite maksame tagasi alles kolm päeva peale ürituse lõppu.
Deposiidid mis on makstud sulas tagastame sulas, mis on makstud ülekandega tagastame ülekandega.

Postitatud: K Juun 17, 2009 10:41 am
Postitas e.p.
Habe, see aasta mõõdan kliirensit keskkohast ja kui liiga väike, siis rajale ei lase enne üle künka sõitmise harjutamist ;) ...
muidu kõlguvad keset rada kõhu peal :lol:

Postitatud: K Juun 17, 2009 11:40 am
Postitas porilane
Pets, kontrolli kindlasti ka seda, et Habel mootoris õli oleks. Mul on kindlad andmed, et Habe kavatseb kaalusäästmise eesmärgil lisaks sildadele seekord ka mootorist õli välja lasta :wink:

Postitatud: K Juun 17, 2009 12:05 pm
Postitas Urvo
Mina kuulsin hoopis, et Habe kavatseb hüdropumba keti ka minema visata või siis panna peale mingi vana keti, et see esimese piirajasse mineku peal minema lendaks. Säh teile tühjaks puuritud poldid.

Postitatud: K Juun 17, 2009 1:26 pm
Postitas Stupiduser
e.p. kirjutas:
Minu eelistus oleks pigem kännu peal istudes suitsu teha ja vaadata kuidas vintsi otsas lohiseval autol muda üle kapoti hakkab tõusma
Pikk, aeg kolida TR3 klassi ;)
Et siis piisaks iga paari kuu tagant uue paikakeeratud mutri pildi üles riputamisest? :lol:
Tahaks ikka pisut värskes õhus kah viibida :wink:

Postitatud: K Juun 17, 2009 1:38 pm
Postitas Stupiduser
Vahur kirjutas: Ja Pikk ära kutsu kurja karja-alles se oli kui kõik tahtsid vähe kergemaid radu mitte kapotini mudas vintsimisvõistlusi.
Kes tahtsid?
Millal tahtsid?

Kas neile ei saanud üheselt selgeks tehtud, et kergemate radade soovijatele on autoorienteerumine ( www.rajaajaja.ee )? :P

PS viimasel Mudakoonul avastasime, et ka rahvaralli tuleb meil tulemuslikult välja aga emotsioon ei ole ikka see õige :roll:

Postitatud: K Juun 17, 2009 2:52 pm
Postitas Vahur
Tundub et hiljaaegu on suurem saunaõhtu koos naistega olnud?
Hmm..... ja mind vist kutsutute hulgas polnud. :!!!
Ja nii mõnedki mehed(nimesid nimetamata) on tabanud nii minu kui mõne teise suht hella kohta :thumb:

Postitatud: N Juun 18, 2009 11:31 am
Postitas Madis
reglemendi punkt 10.4 ütleb, et lisakatsetel võib võistkonda abistada ainult kaasvõistleja.
Küsimus 1. - kas "pealtvaatajana" olev kodanik võib tuua metsa näiteks tosooli? "Pealtvaataja" seda ise sinna ei kalla.
"Pealtvaataja" = tehnitska või ta seda ei ole mitte?
Küsimus 2. Kui "pealtvaataja" või pealtvaataja juhatab nö rada - kas see on kõrvaline abi?
Läksime siin omakeskis tiimis pisut vaidlema...

Postitatud: N Juun 18, 2009 1:17 pm
Postitas Libekala
Ma arvan, et "pealtvaataja", kes näiteks ATV-ga ees sõidab ja rada näitab, peaks küll taunitav olema.

Postitatud: N Juun 18, 2009 3:52 pm
Postitas Stupiduser
CÄÄRFIILD kirjutas: Näiteks tosooli toomine metsa kõrvaliste isikute poolt on ju otseses mõttes abi mida osutab kõrvaline isik ,mitte kaasvõistleja.
Milles seisneb asja nii rangeks ajamise mõte?

Kui kõrvaline isik võtab metsa tosooli kaasa ja unustab selle puu alla ja võistleja, kellel puhtjuhuslikult on tosooli vaja, leiab selle sealt puu alt puhtjuhuslikult siis on kõik JOKK?
Kõlab nagu mõttetult?

Samas ei näe ka midagi hirmsat selles kui võistleja peaks ise tehnitskasse tosooli järele kappama.


Kõrvalise abi all on algselt ilmselt silmas peetud, et tehnitska (näiteks TR3 koll) nööri otsas võistlusautot läbi mülgaste vedama ei hakkaks.
Tuletan meelde paari aasta tagust Tauraget, kus lõunanaabrid treileril armastasid finisheeruda...

PS ei ole omanud metsas isiklikku suhet tosooliga, käib kraavivesi küll :wink:

Postitatud: N Juun 18, 2009 5:02 pm
Postitas garfield
Kui asja rangelt edasi ajada, siis võix ju regelementi sisse viia punkti, et võistlejad on KOHUSTATUD hättasattunud kaasvõistlejaid abistama igal võimalikul moel. Seega kui on vaja tosooli vm. näiteks ca 20 km kauguselt tuua, siis abistav meeskond x sõidab sinna ja toob....mitte vintsman ei jookse 20km kaugusele, kuna kõrvalise abi kasutamine on keelatud.
Tegelikkuses kasutatakse abi ju nagunii ja kaasvõistlejad on ka võimaluste piires alati aidanud....

Postitatud: N Juun 18, 2009 5:30 pm
Postitas rato
teinekord antakse ju meeskonna tehnitskamelele või mehhaanikule võistleja kaartid, et lubada neil antud (hoolde) alas viibida. Sellega võikski olla nagu asi piiratud, siis saaks pealtvaatajaid ka natu paremini piirata, et kus võib ja kus mitte töllata..ning annab ka võistlejatele õiguse jalus töllav seebikarbiga pilte tegev pealtvaataja kuskile lindi taha saata(no kui jalus töllerdab). Ning eelpool mainitud tosooli saab viia sildistatud aitaja. Kui silti pole on illegaalne ja teised saavad näpuga näidata kellele ebaõiglane tundub. Sildi kasutamine jääks samamoodi südametunnistusega seotuks nagu õigest kohast punktile läheneminegi.. pärast pole niikuinii keegi teinud kui kohtunikule vahele ei jää. Tee näitamine orienteerujale on niikuini paras nõmedus..vahet pole siis kes seda teed näitab..siis võiks juba jõukam meeskond satelliite rentida ja onlines võistkonnale teed lugeda või siis kopteriga peakohal rippuda ja vaadata kus mis toimub..oma asi millega tehnitskat teha või pealtvaataja olla :lol: