3. leht 4-st

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: N Jaan 30, 2014 12:13 pm
Postitas Bytewize
Kindlasti metalltihend, muu ei pea.
Ja kindlasti jälgi tihendivahetusel kõiki samme piinliku täpsusega, eriti 30000km järel plokikaante poltide 15 kraadi pealepingutamine, muidu ta ei kestagi.

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: N Jaan 30, 2014 3:56 pm
Postitas Ax
Plokikaane tihend ongi üldjuhul metallist.
Muidugi see 30000 järel pingutamine :roll:
Omal autol vedasin 120N kinni ja pole rohkem näppinud. On kestnud 3 aastat.

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: N Jaan 30, 2014 4:27 pm
Postitas Bytewize
Ax kirjutas:Plokikaane tihend ongi üldjuhul metallist.
Muidugi see 30000 järel pingutamine :roll:
Omal autol vedasin 120N kinni ja pole rohkem näppinud. On kestnud 3 aastat.
Mul kolm aastat, kolm keetmist, palju peenestamist ja üks hüdrolukk, siiamaani peab :D

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: N Jaan 30, 2014 6:10 pm
Postitas puhvel
Nonii, üks räägib, et 30 000 pealt raudselt pingutada tarvis, teine, et pole mõtet....kus krt see tõde siis on ?

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: N Jaan 30, 2014 7:39 pm
Postitas helar
Kurat, kui teha nende kaane pingutust nii nagu manuaal ette näeb võrdub see täieliku komöödiaga.
Mina olen pingutanud sinnamaani kus hakkab asi debiilseks muutuma. Need lahtikeeramised olen vahele jätnud. Siiamaani pole probleeme olnud.
Jutt siis lihvitud kaantest millede paigaldamiseks on kasutatud uusi polte.

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: L Veebr 01, 2014 12:14 am
Postitas puhvel
Aga helar, jutt käib sellest " igikestvast inseneride tippteosest" parooliks 3.1 TD .
Miskipärast kujutan ette, et see nõuab veits suuremat tähelepanu, kui " tavalised modrad " ( et mitte ütelda paaniliselt suhtun asjasse ) .

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: L Veebr 01, 2014 12:24 pm
Postitas helar
No vaata nüüd sellele otsa:
Mis mõtted tekivad ? :P

Pilt

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: L Veebr 01, 2014 3:53 pm
Postitas puhvel
Veidi peeneks on jah asi aetud, ei mõistagi kosta miskit :)

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: L Veebr 01, 2014 9:59 pm
Postitas Bytewize
No kui sajad insenerid on leidnud, et see vajalik on, siis oleks mõistlik ka nii teha, selle taga peitub väga peen materjaliteadus. Too mootor on oma aja tipptehnoloogia, mitte mingi suvaline malmikamakas :roll:

Eriti veel, kui ta kõige probleemsem osa ongi need samad plokikaaned.

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: P Veebr 02, 2014 11:47 am
Postitas puhvel
Probleemne tipptehnoloogia.... :mrgreen:

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: R Veebr 14, 2014 3:32 pm
Postitas Mauks
Oskab keegi soovitada kust oleks hea saada sellele motole

1. silindripea/plokikaane tihend, (vana oli toode - ajusa 230)
2. poldid,
3. kambrikaane tihend,
4. sisselaske kolde tihendid.

Kui võimalik tervet nö komplekti.

TopParts-i ja US parts-i saatsin päringu .... kuid äkki veel mõni hea koht leidumas.

Ettetänades

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: R Veebr 14, 2014 4:16 pm
Postitas ibra

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: R Veebr 14, 2014 8:05 pm
Postitas helar
Teeme Varuosad. www.teeme.ee
Seal ilmselt ka kaaned riiulis :)
Või ka:
www.taket.ee

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: R Veebr 14, 2014 9:34 pm
Postitas puhvel
See on tõesti üks väga väärt mootor :twisted: Üleeile mõni minut jäärada ja keeb, nii et sahiseb ( polnd ma too hetk kettas kah, vahtisin eemalt ).
Esialgu mingeid sümptomeid ei tundu olema tagajärjeks ( kui allahh annab, ehk jääb nii....? ).
Igatahes see visko vent tuleks kiirelt minema visata, kui edaspidigi soov veidi maanteelt kõrvale pöörata :(

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitatud: R Veebr 14, 2014 10:53 pm
Postitas ibra
puhvel kirjutas:See on tõesti üks väga väärt mootor :twisted: Üleeile mõni minut jäärada ja keeb, nii et sahiseb ( polnd ma too hetk kettas kah, vahtisin eemalt ).
Esialgu mingeid sümptomeid ei tundu olema tagajärjeks ( kui allahh annab, ehk jääb nii....? ).
Igatahes see visko vent tuleks kiirelt minema visata, kui edaspidigi soov veidi maanteelt kõrvale pöörata :(
Selle viskoga ongi nii, et külmaga jahutab liialt ja kuumaga eriti ei jahuta.