Tühi aku on voolutarbija nagu iga teinegi. Asi on aga selles, et (ilmselt ei ole need akud järelhaagisel mitte kõige väiksemad) tühi aku on voolu võimeline vastu võtma PALJU. Tavasüsteemil piirab voolutugevuse ära generaatori võimsus - niipalju generaator jaksab anda, niipalju akut laetakse. Sama kehtib ka eespooltoodud (Jumala eest, kui aku väga tühi on, siis ärge sinna 2-3 amprist laadijat külge ühendage, see lendab õhku suure pauguga) 2-3A akulaadija kohta, kaitsmed ei põle läbi lihtsalt seepärast, et akulaadija ei ole võimeline rohkem voolu andma. Siin aga on süsteemis veel lisaks generaatorile täis aku ja ennustama ei hakka, palju voolutugevus tuleb. Ilmselt tipphetkel kuni kolmekohaline number ampreid (kodus akusid laadides olen täheldanud, et mu suur akulaadija laksab mitte päris tühjale 100Ah akule laadimise algul 30-40A laadimisvoolu, kui selliseid akusid on 2, siis järelikult poole rohkem). Ning väite PS. see et genekast jäme juhe akule tuleb, ei tähenda seda, et peenike maha põleks, läbi peene lihtsalt laetakse kauem esitajale soovitan proovida asendada näiteks vintsijuhe peenema tuledejuhtmega ja vaadata kas juhe põleb maha või kerib vints lihtsalt kauem

Kes ei tea, milline on luuktõstuki pumba mootor - see on suure starteri mõõtu jurakas vastava voolutarbimisega (kõige tavalisem mootor on 2kW = 83A/24V või 166A/12V. See tähendab seda, et laadimissüsteem tuleb töö ajaks lahti ühendada.
Vastused siis küsimustele:
1. Kaitse põleb läbi. Kui otse ühendada, juhe põleb suure tõenäosusega maha.
2. vt. punkt 1. Suure kaitsme ja jämeda juhtme korral peavad olema ka parajalt võimsad dioodid. Ja ka sel juhul on tõenäoline, et akud korralikult laetud ei saa dioodide pingelangu pärast.
3. Õieti valitud komponentide korral töötab sama kindlalt nagu koduses vooluvõrgus. Konverteri võimsus ei tohi olla suurem kui auto generaator anda suudab ning laadija võimsus ei tohi olla suurem kui konverter anda suudab. Õige oleks mõlemale jätta paras varu.
4. On võimalik, aga tegemist on küllaltki spetsiifilise vidinaga. Peab olema kindlasti aku laadimiseks mõeldud konverter, tavalisega pole midagi peale hakata.
EDIT: vahepeal oli juttu juurde tulnud. Selleks, et tuledepistikust akut laadida, on vajalik ikkagi mingi laadimisvoolu teatud suuruseni piirav elektrooniline vidin. Läbi peene juhtme aku laadimine võrdub ikkagi takistiga voolu piiramisega, ja seejuures peab takisti võimsus olema suurem tarbija võimsusest.