Lume raskus
Moderaator: Moderators
Lennuk ja kana ja liuglev kotkas töötavad erinevalt.
Lennuk - et siis hõrenduse tekitab kiirus. Bõuing 737 kukub alla kui kiirus alla 300 km/h on. Ehk siis tiiva kuju ja edasi liikumise kiirus ei tekita piisavat survet tiiva alla, et ülesse tõusta.
Kana - thats iizi - tiiva üleslükkejõud ületab raskusjõu. Nii ta lendabki. Edasi saab nii, et muudab tiiva nurka ja sama jõud lükkab edasi ka. Planeerija väga hea ei ole sest saba ei oska kasutada. Põhitegevusel - nokkimisel - ei ole ju tarvis.
Liuglev kotkas - ei tööta ainult ei esimesel ega ka teisel põhimõttel. Nende kahe koostöö. Tõusvad õhuvoolud hoiavad teda õhus ja keereldes liugleb järgmise tõusva sooja õhuvoolu suunas.
Mis siin ikka targutada, kõik nad tulevad kunagi alla ja seda külgetõmbejõu tõttu.
Lennuk - et siis hõrenduse tekitab kiirus. Bõuing 737 kukub alla kui kiirus alla 300 km/h on. Ehk siis tiiva kuju ja edasi liikumise kiirus ei tekita piisavat survet tiiva alla, et ülesse tõusta.
Kana - thats iizi - tiiva üleslükkejõud ületab raskusjõu. Nii ta lendabki. Edasi saab nii, et muudab tiiva nurka ja sama jõud lükkab edasi ka. Planeerija väga hea ei ole sest saba ei oska kasutada. Põhitegevusel - nokkimisel - ei ole ju tarvis.
Liuglev kotkas - ei tööta ainult ei esimesel ega ka teisel põhimõttel. Nende kahe koostöö. Tõusvad õhuvoolud hoiavad teda õhus ja keereldes liugleb järgmise tõusva sooja õhuvoolu suunas.
Mis siin ikka targutada, kõik nad tulevad kunagi alla ja seda külgetõmbejõu tõttu.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ja minu arust see tiiva üleslükkejöud rakendub furgooni põrandale ja osale seintele õhurõhu läbi.orejaP kirjutas:Lennuk ja kana ja liuglev kotkas töötavad erinevalt.
Lennuk - et siis hõrenduse tekitab kiirus. Bõuing 737 kukub alla kui kiirus alla 300 km/h on. Ehk siis tiiva kuju ja edasi liikumise kiirus ei tekita piisavat survet tiiva alla, et ülesse tõusta.
Kana - thats iizi - tiiva üleslükkejõud ületab raskusjõu. Nii ta lendabki. Edasi saab nii, et muudab tiiva nurka ja sama jõud lükkab edasi ka. Planeerija väga hea ei ole sest saba ei oska kasutada. Põhitegevusel - nokkimisel - ei ole ju tarvis.
Liuglev kotkas - ei tööta ainult ei esimesel ega ka teisel põhimõttel. Nende kahe koostöö. Tõusvad õhuvoolud hoiavad teda õhus ja keereldes liugleb järgmise tõusva sooja õhuvoolu suunas.
Mis siin ikka targutada, kõik nad tulevad kunagi alla ja seda külgetõmbejõu tõttu.
Kirjaoskamatu pähkel
oh, Te ikka viitsite,
http://www.discoverychannel.co.uk/video ... =EveryZing
busted.
a@olude sunnil discovery fänn
http://www.discoverychannel.co.uk/video ... =EveryZing
busted.
a@olude sunnil discovery fänn
Päris huvitavat lugemist
Mis nüüd lendamisse puutub, siis lendamine tekib ikka sellest, kui üleslükke jõud on suurem raskusjõust. Ja see sõltumata sellest, kas õhk liigub tiiva või tiib õhu suhtes. Ja nii kummaline kui see ei tundu, lendavad nii lennuk, kotkas, kana kui ka helikopter täpselt ühesuguste printsiipide järgi

Mis nüüd lendamisse puutub, siis lendamine tekib ikka sellest, kui üleslükke jõud on suurem raskusjõust. Ja see sõltumata sellest, kas õhk liigub tiiva või tiib õhu suhtes. Ja nii kummaline kui see ei tundu, lendavad nii lennuk, kotkas, kana kui ka helikopter täpselt ühesuguste printsiipide järgi

kõik taandub kiirusele ja õhu survele - pm tõsiMaaks kirjutas:Päris huvitavat lugemist![]()
Mis nüüd lendamisse puutub, siis lendamine tekib ikka sellest, kui üleslükke jõud on suurem raskusjõust. Ja see sõltumata sellest, kas õhk liigub tiiva või tiib õhu suhtes. Ja nii kummaline kui see ei tundu, lendavad nii lennuk, kotkas, kana kui ka helikopter täpselt ühesuguste printsiipide järgi
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ära aja ruumala ja kaalu segamini. Kilone raud sulas olekus kaalub ka kilo. Ainult et samale ruumalale ei mahu ära.toits1973 kirjutas:No aga kui võtta kilone raua tükk ja see üles sulatada,Mis siis?
Liiter vett kaalub ju ka ainult ühel kindlal temperatuuril täpselt 1kg
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
orejaP kirjutas:Ära aja ruumala ja kaalu segamini. Kilone raud sulas olekus kaalub ka kilo. Ainult et samale ruumalale ei mahu ära.toits1973 kirjutas:No aga kui võtta kilone raua tükk ja see üles sulatada,Mis siis?
Liiter vett kaalub ju ka ainult ühel kindlal temperatuuril täpselt 1kg
Seda ma tahtsingi öelda,et sama juhtub ju lumega ka (Põhimõtteliselt ju)
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...