3. leht 3-st

Postitatud: P Veebr 28, 2010 10:27 pm
Postitas wirx
siin üks elav näide ka, mida saab super yankeriga teha
http://www.youtube.com/watch?v=awTzEBdO0kk

Postitatud: R Mär 05, 2010 9:22 am
Postitas LoJack
D-90 kirjutas:Aastaid sellist kasutatud
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... ER%29.html
toimib laitmatult. :thumb:
Hind koos transaga Eestisse 1050 EEK.
Mus täpselt sama ja töötab tõesti laitmatult :)

Postitatud: R Mär 05, 2010 1:25 pm
Postitas seff
TiitR kirjutas:
marauder kirjutas:Tegelikult proovisime veniva köige ka, see ei aidanud kuhugi tol hetkel.
Siis kui peaks tömbama, hakkasid rattad tühja käima ja köis tömbas hoopis tõmmatavat autot tagasi.
Löppude löpuks tömbasin ikkagi üksi välja hästi pika köiega, mis kergelt venis ja hooga.
Sellepärast peabki tõmbaval autol ikka kaalu ka olema :twisted:
Hoogu on vaja mitte kaalu ! atv ga saab ka auto hangest kätte kui täiega minna anda.. soovitatav on eelnevalt olla siiski kursis köie venivusega et mitte viga saada(jutt siis ikka veniva köie kohta)
Samas meenutades aegu tagasi kui lauluväljakuk lasutati ka venivat paela ja aparaadid pandi jõukatsumiseks erinevates suundades vedama ,ning landcruiseril konks täie pinguse juures eemaldus ja patroli tagaaknasse lendas...hea et pead otsa jäid ! Tuleb ikka hoolega vaadata kuhu mida kinnitada ja kaine peaga asja kaaluda enne hoovõttu :driving

Postitatud: R Mär 05, 2010 2:05 pm
Postitas MahviaDeTyrk
seff kirjutas:Hoogu on vaja mitte kaalu !
Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?

Postitatud: R Mär 05, 2010 2:36 pm
Postitas lebokunn
Ehk on mõni ikka põhikooli või keskkooli füüsika tunnis käinud ja kuulnud sellisest asjast nagu impulsi jäävuse seadusest. Vaja ikka massi ja kiiruse korrutist.

Postitatud: R Mär 05, 2010 9:55 pm
Postitas tanel
MahviaDeTyrk kirjutas:
seff kirjutas:Hoogu on vaja mitte kaalu !
Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?
Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.

Postitatud: R Mär 05, 2010 11:25 pm
Postitas seff
tanel kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
seff kirjutas:Hoogu on vaja mitte kaalu !
Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?
Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.
väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgi :lol:

Postitatud: L Mär 06, 2010 8:51 am
Postitas Movistar
seff kirjutas:
tanel kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?
Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.
väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgi :lol:
On väga valus nii tainas olla ?:bang:
Su vanamees ütles kunagi ikka õieti:Oleks teadnud ,et selline tuleb,oleks pidanud selle paugu hoopis põõsasse laskma.

Postitatud: L Mär 06, 2010 12:03 pm
Postitas seff
Movistar kirjutas:
seff kirjutas:
tanel kirjutas: Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.
väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgi :lol:
On väga valus nii tainas olla ?:bang:
Su vanamees ütles kunagi ikka õieti:Oleks teadnud ,et selline tuleb,oleks pidanud selle paugu hoopis põõsasse laskma.
Sinu 5 või 6 klassi haridus nagunii selliste arvutusteni ei küüni.. , Kuidas sina siis põõsast välja said :lol: :lol: Oled juba korra tõestanud oma huumorisoont, vähemalt hea et kõik naerda said ,kahjuks mitte nalja vaid nalja tegija üle :)) sry offtopic, aga huumorivaestele peab ka ikka vastama

Postitatud: L Mär 06, 2010 3:18 pm
Postitas tanel
Füssa ja mata tunnis tegite peldikus suitsu?
Arvutada ei ole vaja, üldist arusaamist on vaja loodusseadustest.
Kui valemis on kaks muutujat ja meid huvitav suurus (kineetiline energia) on ühest lineaarses sõltuvuses ja teisest ruutsõltuvuses, peaks siililegi selge olema, mida on kasulikum suurendada.

Dlja osobo tupõh, võtke see valem ette ja pange suurusi sisse.

Kui kiirus on 1 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 1/2.

Kui kiirus on 1 ja mass on 2, siis on kineetiline energia 1.
Kui kiirus on 1 ja mass on 4, siis on kineetiline energia 2.

Kui kiirus on 2 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 2.
Kui kiirus on 4 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 8.

Hakkab koitma tasapisi?
Mõelge muuhulgas selle peale, millel on tigedamad pidurid ja miks, kergel sportautol või superautol ja teiselt poolt suurel sõidu- või väikeveoautol.
Ja siis mõelge veel veidi ja arvutage, milline efekt on 50 alas 70ga sõitmisel.

Postitatud: L Mär 06, 2010 7:13 pm
Postitas Movistar
tanel kirjutas:
Ja siis mõelge veel veidi ja arvutage, milline efekt on 50 alas 70ga sõitmisel.
Äkki jõuab kiiremini kohale :D