3. leht 4-st

Postitatud: N Veebr 26, 2009 9:44 pm
Postitas cozmoz
Auto tundus eelnevalt vaadatud variantidest ettem olevat. Kas kasutaja Niru on siis hr automüüja ise :)
Et seda masinat osta oleks mul vaja lisa kindlust, et tõesti on tegemist korras masinaga. Peaksin tartust mõne hea spetsi leidma, kes masina veelkord tõsisema pilguga üle vaatab (selline isik võib mulle privaat sõnumi jätta, usun, et saame kokkuleppele)
Masinast veel niipalju, et külmema mootoriga tuuritades lõi tagant musta tahma. Soojenedes asi paranes. Muidu tundus kõik ok olevat.
Küsimus veel vedavate rataste kohta. Lumisel jääl kohalt järsul kiirendamisel ei kraapinud kõik neli ratast. Ainult tagumised. Kas nii peabki?(proovisin erinevates 4wd seadistustes)

Postitatud: N Veebr 26, 2009 10:03 pm
Postitas Mell
cozmoz kirjutas:Auto tundus eelnevalt vaadatud variantidest ettem olevat. Kas kasutaja Niru on siis hr automüüja ise :)
Et seda masinat osta oleks mul vaja lisa kindlust, et tõesti on tegemist korras masinaga. Peaksin tartust mõne hea spetsi leidma, kes masina veelkord tõsisema pilguga üle vaatab (selline isik võib mulle privaat sõnumi jätta, usun, et saame kokkuleppele)
Masinast veel niipalju, et külmema mootoriga tuuritades lõi tagant musta tahma. Soojenedes asi paranes. Muidu tundus kõik ok olevat.
Küsimus veel vedavate rataste kohta. Lumisel jääl kohalt järsul kiirendamisel ei kraapinud kõik neli ratast. Ainult tagumised. Kas nii peabki?(proovisin erinevates 4wd seadistustes)
Järsul kiirendamisel nelikveo sisselülitamisel paeks ikka vähemalt üks taga-ja üks esiratas vedama,soovitavalt lsd olemasolul mõlemad tagarattad,ka FULLTIME puhul.

Postitatud: N Veebr 26, 2009 10:04 pm
Postitas Niru
ei, hr.Niru pole selle masina ega ka mingi teise masina müüja, küll aga olen paari masinat testinud(heitgaas,pidurid, veermik, lekked, sõit, nupukeste toimimine jne.), ma ei ole spetsialist aga lühikest aega cherode vastu huvi tundes on väike maailmapilt tekkinud, olen Urmas-kunksilt vähe nõu ja infot ka saanud ja järgmine nädal võin sellest masinast üle käia, ta pole just kõige odavam(see on suhteline mõiste, sest kui ta on ilma otseste vigadeta mida kohe tegema tuleb hakata võib ta mõnest odavamast masinat odavamgi olla), minu jaoks tõstab tema hinda veelgi haakekonksu puudumine....mis puutub neliveo käitumisse siis peaks see jagunema 48% ette ja 52% taha, ehk oskab Urmas kommenteerida kui reaalne on chero esiveo täielik või osaline kadumine ja mis hääled või käitumine selle kaasneda võiks?

Postitatud: N Veebr 26, 2009 10:11 pm
Postitas Mell
Kui neljaliitrisel cherol gaasipedaal põrandasse suruda,peaks ikka mõlemal sillal vähemalt ühe ratta ringi vedama,eriti veel lumel,olgu siississelülitatud PARTTIME või FULLTIME.

Postitatud: N Veebr 26, 2009 10:21 pm
Postitas urmas
Melliga samal meelel. Kui nelivedu sees, peab miskit ees ka toimuma.
Urmas vaataks auto alla, kas esimene kardaan ikka on all :wink:
Kui on all ja ei pöörle (Part Timege vaata), ju siis vahekast vigane. Kui pöörleb siis differ või veovõll vigane.
Ilmselt helistaks v6rrimehele, peaks nõu ja lepiks küünis aja kokku, et :beer:

EDIT:
Mõned postitused tagasi oli selle autoga seoses hullust vibrast juttu ja omanik rääkis miskit veovõlli otsast (mida ta selle mõtles?).
Ma oletan, et seal katkine veovõll sees ja see seal laamendab. Seepärast ka rattad ei vea.

Postitatud: N Veebr 26, 2009 10:40 pm
Postitas Niru
minu jaoks on päris kena ja hea hinna ning aastarvu suhtega selline masin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
seal on küll kiri broneeritud ja jutu järgi müüdudki, aga vähemalt 2 nädalat on millegipärast netis ikka üleval, masin ise pildil ilus(pildil on nad kõik vähemalt 2x ilusamad kui tegelikult), pagasnikus veel rodu rehve, hall sisu, mustad tiivaääred, keegi pole seda masinat uurinud?

Postitatud: R Veebr 27, 2009 12:43 am
Postitas virgo
Kodanik Kosmos ei loe vist kõiki ridasid läbi ?! Ma kirjutasin Sulle selge sõnaga PS-i...Kui Tallinn siis Heinaküün ja Erko kui Tartu siis Urvo...krt
http://www.offroadkeskus.ee/teenused.html#ankur2
Võta poistega ühendust ja mine nendega koos masinat vaatama...võid kindel olla, et ei satu rämpsu otsa.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 9:32 am
Postitas v6rrimees
urmas kirjutas:Melliga samal meelel. Kui nelivedu sees, peab miskit ees ka toimuma.
Urmas vaataks auto alla, kas esimene kardaan ikka on all :wink:
Kui on all ja ei pöörle (Part Timege vaata), ju siis vahekast vigane. Kui pöörleb siis differ või veovõll vigane.
Ilmselt helistaks v6rrimehele, peaks nõu ja lepiks küünis aja kokku, et :beer:

EDIT:
Mõned postitused tagasi oli selle autoga seoses hullust vibrast juttu ja omanik rääkis miskit veovõlli otsast (mida ta selle mõtles?).
Ma oletan, et seal katkine veovõll sees ja see seal laamendab. Seepärast ka rattad ei vea.

Urmas,Urmas, sa hakkad vist vanaks jääma. Kui nüüd järele mõelda, siis esimest gardaani veab ju ratas cherol alati ringi kui just pooltelg pooleks pole ja vahekast kah pooleks pole.

Terv Erko.

Aga jah, neid tahan osta aga ma ei saa aru mis toimub teemasid on siin juba miljon. Imelik , et inimesed ei usalda spetsialiste.

Jõudu jaksu.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 9:45 am
Postitas urmas
v6rrimees kirjutas: Urmas,Urmas, sa hakkad vist vanaks jääma. Kui nüüd järele mõelda, siis esimest gardaani veab ju ratas cherol alati ringi kui just pooltelg pooleks pole ja vahekast kah pooleks pole.

Terv Erko.

Aga jah, neid tahan osta aga ma ei saa aru mis toimub teemasid on siin juba miljon. Imelik , et inimesed ei usalda spetsialiste.

Jõudu jaksu.
Nu aga ma ka seda ju rääkisingi!
Õnneks läheb vanadus mööda. Pöördumatult :D
Ja õhtul õllepudeli taga mõtleme "Uhh, jälle paev ligemal!" Täne reede ju :bg

Postitatud: R Veebr 27, 2009 7:40 pm
Postitas Niru
spetsialistid kas viitsiksite üles kirjutada mida näiteks Chero 4,0 juures saab ja peab kindlasti ostuplatsil kontrollima ja mida saab veel vaadata kui on võimalus sõita ja masin ka kanali peale ajada?
Sellest oleks ehk ikkagi kasu, sest spetside veeretamine mööda eestit on lõbus, aga alati ka ehk mitte võimalik.....et selline kasulik-õpetlik kirjutis.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 8:30 pm
Postitas Mell
Niru kirjutas:spetsialistid kas viitsiksite üles kirjutada mida näiteks Chero 4,0 juures saab ja peab kindlasti ostuplatsil kontrollima ja mida saab veel vaadata kui on võimalus sõita ja masin ka kanali peale ajada?
Sellest oleks ehk ikkagi kasu, sest spetside veeretamine mööda eestit on lõbus, aga alati ka ehk mitte võimalik.....et selline kasulik-õpetlik kirjutis.
Kui mina omale Cherot soetama hakkasin,sain Heinaküünist umbes järgmised näpunäited:
et oleks 136KW,jahutussüsteem töökindlam
et ei oleks seda va Bendixiga pidurit
tagarataste külglõtk umbes 5mm on veel norm.C klippe vahetades saab seda ilmselt parandada.
vahekasti kett ei tohi kuival asfaldil aeglustiga esimese-teise käiguga põhjagaasiga üle viskama(ragisema)hakata.Sellega läksin alt.
Ja siis loomulikult kõik muu. :D Ja kindlasti peab õnne olema,nagu elus ikka.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 9:37 pm
Postitas Niru
noh sellised asjad on ok, selleks pole veel spetsi vaja, kuigi viimasel LSD sillaga masinal mida vaatasin oli tagarataste külglõtk tubli sentimeeter a Urmas ütles et see on veel ok.... ja kas see on halb märk kui tagarattaid külgedele lõtkutades kostab sillast veel selline kume plok-plok hääl lõtkutamise taktis, samas lõtk ise on veel just sellised 5mm veel?

Postitatud: L Veebr 28, 2009 12:58 pm
Postitas cozmoz
Müüki on ilmunud mõned 4.0 L grand cherokeed. Seoses sellega on küsimus, kui palju on need erinevad 4,0L cherokeest (väljaarvatud vedrustus). Tehnika peaks vist cherokeega sama olema???
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: L Veebr 28, 2009 6:42 pm
Postitas reimo
Reeglina Grandi puhul Laredo tähendab 242 vahekasti ja Limited 249.
Ehk siis Limitedi puhul saad viskomuhviga vahekasti ja enne ´96 pole see isegi aeglusti puhul lukustatav.
E: Lisaks on erinevad käigukastid - ´93 alguse Grandil on nagu Cherolgi AW4, edasi 42RE. Minu oma on juuli ´93 ja seal on juba 42RE

Postitatud: L Veebr 28, 2009 11:34 pm
Postitas Niru
on neil kastidel vastupidavuselt ka erinevusi(AW ja see 42)?
242 vahekast peaks etem variant olema, mootor 135kw on niikuinii sama, tõenäoliselt ehk vahekast ka...