3. leht 5-st

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:10 am
Postitas e.p.
fagott:
Kaal oli vist see, mis nad aja jooksul välja sorteerinud on

Ärge hakake jälle seda kaalu juttu ajama,kui pole ise ühegi g-ga võistelnud või sihtotstarbeliselt kasutanud :)
Võistlustel olulime eelkõige (60%) meeskond,vastupidav tehnika (30%) ja õnn või ebaõnn (10%) ;)
Mootoreid pole vanematel pärismaasturitel ühelgi,seda 3,0td toyot ka alla 6-7 euri ei too korralikku.
Miks ei pakuta wranglerit ... neid ju ka ehitatud ja edukalt võistlustel kasutatud.4,0 peaks juba ka mootoriga olema,kuigi jah,keerdvedruga isendid ka seal 100 ringis :)

P.S. G 2,3 bensukas täiesti ok mootor,kui tihend peab :)

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:13 am
Postitas uputaja
Ässitan vaenu - Ainukesed autod millega tõsist metsa kannatab teha on ikkagi Ländkruiser LJ 70 ja Defender 90 . Kõik teised on sahvariautod . :twisted:

Miski G ja länkari jõukatsumise võiks teha . Kes läbib 500m sood kiiremini . Mõlemil oleks ühed rehvid ja lukke ei kasutaks .

Vaata auto 24 oli müügil üks ilus tõstetud LJ 70 , difrilukud olid olemas , tõste , vints ja roostevabast snorkel samuti.


PS: Pets sa sõitsid siis kui sinu G vastu olid võitlemas Patrolid ja Uazkiud , sestap tundubki , et G on võimas tegija :lol:



Andres

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:16 am
Postitas trc
fagott kirjutas:
e.p. kirjutas:...et mis nagu g-l jälle võistlustel viga?
Kaal oli vist see, mis nad aja jooksul välja sorteerinud on.Ja alla 100 kilo G-l pole ju mootorit.
Alla 100 kilo G'd nimetatakse raamiks, lisaks pole minuteada ühelgi maasturil mootor alla 100kilo
Pilt

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:17 am
Postitas uputaja
Miks ei pakuta wranglerit ... neid ju ka ehitatud ja edukalt võistlustel kasutatud.4,0 peaks juba ka mootoriga olema,kuigi jah,keerdvedruga isendid ka seal 100 ringis :)

Ja kauba peale saaks Wrankuga Visa Hinge tiitli ja pideva hirmu , et kohe miski laguneb.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:24 am
Postitas fagott
3,0td korraliku Toyota saaks näiteks Viljandist :idea: .Wrangler on tõesti väga hea auto, ei vaidle, vaieldamatult üks isiklikke lemmikuid. Ja odav pidada. Ja Mobilesse pilku heites hakkas silma ka kaks korralikku 463-e 3,0d 83kw, hinnaga alla 7KEUR, mille ma ise kah Patrolist ennem ostaks vist.

Re: Tõsisema maasturi otsingul

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:24 am
Postitas jr
erik kirjutas:Ja ma kogu aeg mõtlen, et kui mul oleks kastikas, siis mida ma sinna kasti paneks... segumasin näit., liiv, küttepuud aga muuks ta nagu ei kõlba, sest ükski levinud ehitusmaterjal sinna ei mahu, koeri ei vea, lumi ja vihm sajab sinna. Ok paneme sinna kooriku peale, aga milleks siis kastikas?
Isegi kitsasse F150 flareside kasti läksid küprokitahvlid lupsti sisse ära ehk mahtusid kasti põhja peale lebama. Seega läheb enamus levinud ehitustarvikuid sinna sisse pakun. Ja kui korra kastikas on olnud, siis õpid ka seda kasutama ja teisiti vabsee ei saagi enam. Sinna on lihtsalt uskumatult hea igast nodi sisse visata, kartmata kriimustusi või muid salongivigastusi. Miski pehme kate peale ja on hea küll.

EDIT: Samuti annab panna kinnise luugiga ameerika kastika lühikesse kasti kaks euroalust ja lahtise luugiga kasti 3 euroalust. Ja kujutage ette kui oleks veel pikk kast :shock: oeeehh, lihtsalt pisar tuleb selle mõtte peale silma. Jälle üks lihtsalt uskumatu võimalus, mida eurokaga ei tee mingi valemiga järgi.

Aga ei noh, kui nagu pere ka vaja vedada, siis lihtaslt võtta pika kabiiniga Dodge, millel lühike kast ja on ka mõiste "lühike" täidetud :twisted:

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:27 am
Postitas fagott
trc kirjutas:
fagott kirjutas:
e.p. kirjutas:...et mis nagu g-l jälle võistlustel viga?
Kaal oli vist see, mis nad aja jooksul välja sorteerinud on.Ja alla 100 kilo G-l pole ju mootorit.
Alla 100 kilo G'd nimetatakse raamiks, lisaks pole minuteada ühelgi maasturil mootor alla 100kilo
Pilt
100 kilo all pidasin silmas auto hinda, mitte mootori kaalu.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:29 am
Postitas trc
fagott kirjutas:100 kilo all pidasin silmas auto hinda, mitte mootori kaalu.
Jah, ma sain aru küll, mida sa silmas pidasid :)

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:59 am
Postitas e.p.
Vabandan,et kisub teemas välja aga loodan,et suudame jääda siiski teemaalgataja küsimuse käsitlemise juurde :)

Andres,loe nüüd kokku mitu korda sa vintsmanina startinud oled ja mitu korda lõpetanud edukalt võistluse :)
Ja kui kunagi ise tihendi staatuses rajal,siis pärast muljetame mis autu on maastur ja mis tegelikult oluline on :)

See,et täna on Toyo nii au sees on suures osas Kullamäe ja Maasturite ja Kostivere ja veel mõne väga kogenud ja tugevate võistkondade saavutus lisaks toyo heale tehnikale :)

P.S. Kriteeriumites ei olnud kirjas Vaba või TR1 klassi esikoha kohta midagi ;)

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:40 am
Postitas erik
Väga hea, kisub jälle flameks.

Rover vs G, igipõline vastasseis
Wrangleri ja Cero pabersillad
Patrol kohmakas ja kolakas
USA kastikad, suurte poiste mängu linnaautod
Ületamatu Toyota LC 70, mille kohta on Habe öelnud, et Wrangler on sõidurõõm, Toyo on võidurõõm :)
Zuki, katusega ATV, 100% oma nime väärt

Mina, kui üldse ostaks sellise "äpumaasturi", siis võtaks Wrangler Rubiconi, otsiks selle välja kasvõi tikutulega ja veri persest väljas. Pärast tossutaks rehvi (igal pinnasel) ja naeraks teiste uimaste traktroite üle. Ja ärge tulge ütlema, et 3,0TD toyo on mingi kiire auto. :lol:

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:48 am
Postitas jr
Ei, mulle meeldib et siia foorumisse on kokku kogunenud erinevad koolkonnad. Tuleb alati mingigi point esile erinevate masinate võrdluses.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:51 am
Postitas jr
erik kirjutas: Rover vs G, igipõline vastasseis
Iseenesest on see vastasseis huvitav fenomen. Sest mina aru ei saa, kuidas on üldse võimalik Roveriga sõita? Rooli taha ei mahu ja masin ei liigu. No natuke kompenseerib asja V8 koos automaadiga, aga ikkagi see cramped olek rooli taga oli lihtsalt liiga õudne elamus. Mitte et G palju parem poleks olnud, aga vähemalt on alati võimalus AMG paketi poole vaadata ja rahulikumalt sisse-välja hingata.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:52 am
Postitas e.p.
Puht isiklikust uudishimust käisin tööle tulles miiduranna sadama (avalik kaal,siiani pole keegi oigama tulnud) kaalult läbi oma G230aut 463-ga ja tühja paagiga näitas 2210 kg
autol siis vints peal ja mõned otsad ja jubinad ka taga :)
vana,kabrio 460 oli vist 1900 ringis ...

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:53 am
Postitas trc
erik kirjutas:Mina, kui üldse ostaks sellise "äpumaasturi", siis võtaks Wrangler Rubiconi, otsiks selle välja kasvõi tikutulega ja veri persest väljas. Pärast tossutaks rehvi (igal pinnasel) ja naeraks teiste uimaste traktroite üle. Ja ärge tulge ütlema, et 3,0TD toyo on mingi kiire auto. :lol:
Hinnalatt oli seatud 100kEek peale. Kärnkonn (tõlge inglise-soome-eesti "Rupikonna") paraku ei mahu neisse piiridesse.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 11:02 am
Postitas e.p.
mingi 5-6 euriga saab saksast defekaid ka :)
valikut ju piisavalt ;)