3. leht 7-st
Postitatud: N Jaan 01, 2009 2:45 pm
Postitas krunnn
Tere
2000a. Toyota Hilux 2.4td (66kw) piduritega haagis lubatud 2250kg.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 3:10 pm
Postitas LR90
Lr90 `87a
750-3500 kg
Postitatud: N Jaan 01, 2009 5:24 pm
Postitas mart77
Toyota Hilux 2001 2,5TD, 75kW samuti 2250 kg piduritega haagist. Loomkatsetega sõitis mitu aastat sabas 4 tonni. Aga enam ma ei tee

Postitatud: N Jaan 01, 2009 9:57 pm
Postitas reimo
yanekk kirjutas:Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2
piduritega lubatud 3200kg.
Minu Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 automaat aastast '93 lubatud piduritega haagis 3500 kg.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 11:09 pm
Postitas kussu
Ford Maverick 2,4 91Kw, bensiin 95a. manuaal, piduritega 2580 kg.
Postitatud: R Jaan 02, 2009 12:19 pm
Postitas kopakutt
Opel Monterey 3,1TD - 2600 kg
Postitatud: R Jaan 02, 2009 10:51 pm
Postitas keelutsoon
chevy blazer (K5)
3380 kg passis
Postitatud: T Mai 04, 2010 3:16 pm
Postitas v6sa
inseneer kirjutas:Mind täitsa huvitab palju on Hyndai Galloperi 2001a 2,5tdi käru max mass?
97 aasta isendil on 2000 kg.

Postitatud: T Mai 04, 2010 3:29 pm
Postitas Katus
Jeep Grand Cherokee 4,7 1999.a aut. - 3360kg
Postitatud: T Mai 04, 2010 7:52 pm
Postitas rt23
87a pikk pajero 2200kg. Mul oli 2,5td.
Postitatud: T Mai 04, 2010 8:58 pm
Postitas Hints
Nissan Terrano I -l piduritega 2000kg ja ilma 500kg
Chevy Tahoe 2001-l piduritega 3500kg ja ilma 454kg
Postitatud: P Mai 09, 2010 1:09 am
Postitas marko.laagri
Dodge Ram 2500, 96a 5,9td piduritega haagis 4000, piduriteta 750
Postitatud: P Mai 09, 2010 10:35 am
Postitas pe2ske
reimo kirjutas:yanekk kirjutas:Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2
piduritega lubatud 3200kg.
Minu Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 automaat aastast '93 lubatud piduritega haagis 3500 kg.
Grand Cherokee ZJ 4,0 AT '94 - piduritega 2400kg

Postitatud: P Mai 09, 2010 11:01 am
Postitas samodelkin
Kui nüüd hoolega seadust järgida, siis on th.passi kirjutatud haagise lubatud suurim m a s s ja mitte t ä i s m a s s! Ehk siis käru tegelik kaal, mitte see, mis käru passis kirjas on.
Registris on võimalik, üsna kergelt, seda lubatud massi, auto passis, vähendada, kui näit. puudub E kategooria, aga on kange tahtmine käru vedada. Seda on ka ilmselt paljud teinud ja sellest tulenevad ka erinevad lubatud suurimad massid sama margi/mudeli autodel.
Seda tehase poolt lubatud suurimat lubatut on, aga juba üsna keeruline, kuid võimalik, registris tagasi saada! Eroliidus ikkagi üle 3,5t ei peaks saama. Suurte ameeriklaste 4 ja rohkem tonni, tulenevad sellest, et need autod on juba ise Ckategooria autod.
Panen enda Isuzu Trooperi 2,2TD, '88v.l. andmed ka, kuigi vist see info on vähestele kasulik. Piduriteta 750 ja piduritega 1570. Ja ega ta rohkem oma 53kw ei jaksagi!
Postitatud: P Mai 09, 2010 11:29 am
Postitas tarmo
samodelkin kirjutas:Registris on võimalik, üsna kergelt, seda lubatud massi, auto passis, vähendada, kui näit. puudub E kategooria, aga on kange tahtmine käru vedada. Seda on ka ilmselt paljud teinud ja sellest tulenevad ka erinevad lubatud suurimad massid sama margi/mudeli autodel.
Seleta nüüd palun ära, mis moodi võimaldab AUTO passis suurima lubatud haagise massi vähendamine sõita ilma E-kategooriata? Ma ei usu, et seda üldse tehakse ARK-s. Küll aga saab vähendada auto või haagise registrimassi.
samodelkin kirjutas:Seda tehase poolt lubatud suurimat lubatut on, aga juba üsna keeruline, kuid võimalik, registris tagasi saada! Eroliidus ikkagi üle 3,5t ei peaks saama.
Kui tehas on ette näinud 3,5 (või rohkem), siis esinduse tõendiga saab selle 3,5 peale vabalt.
samodelkin kirjutas:Suurte ameeriklaste 4 ja rohkem tonni, tulenevad sellest, et need autod on juba ise Ckategooria autod.
Ei tulene midagi sellest. Lihtsalt USAs ei ole seda 3,5 tonni piirangut.
Näiteks Dodge RAM 1500 registrimass on nõks üle 3 tonni (igati B-kat auto). Tehas aga on lubanud ca 4 tonnist haagist. Eestis arusaadavalt pannakse 4 asemele 3,5. C kategooriast aga ei ole mingit juttugi.