3. leht 3-st
Postitatud: R Dets 12, 2008 11:23 pm
Postitas karli
Asi korras. Viga oli bensiinipumas, karbussis (vett täis) ning juhtmestikus (säde kadus aeg ajalt).
Tänud Rommile
Teema lukku
Postitatud: L Dets 13, 2008 12:40 am
Postitas Stupiduser
Nichtraucher kirjutas:
Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole!
Kustkohast Sa seda võtad, tarkur?
Oskad Sa mõne konkreetse nime välja tuua, kes õhu eelsoojenduse ehitanud on?
Postitatud: P Dets 14, 2008 8:38 pm
Postitas Nichtraucher
"Stupiduser", teema on lukus, mine tee vahepeal käed õliseks, näpi midagi auto kallal ja ära rohkem targuta!
Postitatud: E Dets 15, 2008 12:37 pm
Postitas Stupiduser
Tõstsin Karli teemast "Mootor katkub" õhu eelsoojendust puudutavad 32 posti eraldi teema alla.
Postitatud: E Dets 15, 2008 12:52 pm
Postitas Stupiduser
Stupiduser kirjutas:Nichtraucher kirjutas:
Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole!
Oskad Sa mõne konkreetse nime välja tuua, kes õhu eelsoojenduse ehitanud on?
Ootan endiselt huviga infot selle kohta, kas keegi on paigaldanud õhu eelsoojendi.
Huvitav oleks ka teada, kes on Samuraile pritsungi asemele karpa paigaldanud?
Postitatud: E Dets 15, 2008 2:41 pm
Postitas antik
Stupiduser kirjutas:Ootan endiselt huviga infot selle kohta, kas keegi on paigaldanud õhu eelsoojendi.
Vähemalt minu esimesel autol Ford Sierra 2,0L oli väljalaskekollektorilt spets. õhuvõtutoru koos automaatklapiga välja toodud karburaatorile. Arvan, et enamusel mõistusega inseneridel jätkus taipu põhjamaades sellist asja kasutada.
Selgituseks niipalju, et see ringiga märgistatud osa on väljalaskekollektoril olev õhuvõtukoht ja must auk läheb edasi gofreeritud toruga otse õhufiltrisse.
Postitatud: E Dets 15, 2008 3:26 pm
Postitas Stupiduser
Pidasin silmas
lisaks paigaldatud õhu eelsoojendit.
Offroadmasinal ei saa ju õhuvõttu nii madalale jätta, et originaalset väljalaskekollektoril paiknevat õhusoojendajat kasutada saaks.

Postitatud: E Dets 15, 2008 4:32 pm
Postitas LR90
Stupiduser kirjutas:Pidasin silmas
lisaks paigaldatud õhu eelsoojendit.
Offroadmasinal ei saa ju õhuvõttu nii madalale jätta, et originaalset väljalaskekollektoril paiknevat õhusoojendajat kasutada saaks.

Snorkli viid katusele, sinna paned läbi inverteri voolusaava
kuumaõhu puhuri
nii lihtne see ongi
Postitatud: E Dets 15, 2008 5:09 pm
Postitas totu
On ka teema üle mõtiskletud ja esialgu on plaan teha paaril talvevõistlusel sulatuspause. Teoreetiliselt: 1. teha hermeetilise korpusega õhuvõtu vahetükk, mille sees on soojendusradikas. 2. keevitada hermeetiline kopsik väljalasketorule ja juhtida mootori õhk läbi selle. 3. kasutada ära EGR kanal ja juhtida sealt tulevd gaasid läbi õhuvõtu, edasi eraldi toruga summuti taha. 3. juhtida EGR gaasid õhukanalisse, enne karpat ja gaasi kogus optimeerida drosseliga. Kõigil variantidel on omad miinused ja riskid. Elektriline soojendus küsib vähemalt 1 kW, see aga lahjema geneka võimsus. Voolu võiks vintsimiseks koguda.
Postitatud: E Dets 15, 2008 6:58 pm
Postitas Nichtraucher
Kas keegi selgitaks vanainimesele - kuda pilti(joonist) otse siia saada, ilma lingita?