3. leht 12-st

Postitatud: E Jaan 26, 2009 4:23 pm
Postitas djkiller
Viliki Tõnn kirjutas:Sellel vist dokumentidega mingi jama kuid kui sa ei ole märganud siis mul samasugune müüa.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
aasta veidi vanake.aga mida selelst arvata?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Jaan 26, 2009 5:27 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:autosi liisingusse ei osta.Kui siis 100%.
Teiseks kunagi ei tea,kuhu mõni jahitee viib.
Metsa ei lähe mõttega ju ,et tahaks mudas sulistada.
Mingit linnamaasurit kah ei taha.
Uazil puudusid dif luku ja kaubiku tagasoa kerge.Seega mõnikord võis tekkida jama.
samuti raske ja kohmakat autot ei taha.kogemus,kus jeebid (patrolid jne) jäid lihtsalt kinni.Lubi pealt tugev ,aga all puder.Jeepid kinni uazi liikusid.

vabalt bõib olla 2 uksega(2 kohaline) ja taga mingi iste ,kus saaks koer passida.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html tundub suht ok.

selge see,et remontida tuleb kasutatud autosi,kuid milles võtta haruldane pill ja oodata juppe kasvõi usast.
hooldused ja muud asjad tuleb nii või naa ostes ära teha
Kui omanik hindab oma autot ainult varuosa müügiks, siis selleks see ka ilmselt kõlbab, sina aga tahtsin nagu liikuda ka või :driving ? Pigem siis juba tõesti see Viliki Tõnni oma.

Postitatud: E Jaan 26, 2009 6:02 pm
Postitas djkiller
oh sa kurramuse küll.ei vaadanud seda lisainfi:S
my bad :roll:

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:21 pm
Postitas boob
djkiller kirjutas:aasta veidi vanake.aga mida selelst arvata?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Umbes aasta tagasi sai seda masinat veidi katsutud. Pidurid olid kehvakesed ja vahekasti lülitus toimis halvasti. Muus osas midagi hirmsat polnud (mõnes kohas pisikest pornot ikka oli). Aga sellest ajast on nüüd ka aasta juba möödas...

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:50 pm
Postitas Landy
djkiller kirjutas: aasta veidi vanake.aga mida selelst arvata?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See masin oli kunagi Raplav kandis (vist Valtus) kohaliku maasikaksvatusfirma inglasest pomo tööautoks. )Kõik AIL numbritega LR-id Eestis on sealt firmast pärit.

Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:02 pm
Postitas djkiller
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

mis sellest arvate.Analogne foormumis pakutud,kuid see paistab välimuselt parem ja aasta kah sutsu parem.

Postitatud: N Jaan 29, 2009 2:01 pm
Postitas Viliki Tõnn
Vaata mis hind on 47000 muuseas see oli natuke aega tagasi müügis ühe teise venna käes siis oli hinnaks u 39000 nüüd on ära ostetud ja hinda juurde keevitatud.

Postitatud: N Jaan 29, 2009 3:05 pm
Postitas djkiller
jep kõllasin täna ja oli juba maha müünud;)

kuid vaatasin veidi ka kallimaid.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

aasta hea välimus ok,. ja vb saan mõne oma autodest sinna sokutada;)

Postitatud: L Jaan 31, 2009 11:06 pm
Postitas slauri
Tere!
Ise ka jahimees.Jahi tarbeks sai muretsetud Land Rover Defender 110.Lähemalt sellest leiad Land Roveri alt-pealkiri LR-110.
Tänud siin veelkord asjast osavõtnutele-abistajatele :hail

Mis puutub,aga jahiautosse,siis pane enda jaoks paika:
1) kus jahil käid ja mis on Sinu vajadused
2) kas koerad on või saavad olema
3) kas on plaan ka kaugemal jahil käima hakata
4) Sina ja Su jahiseltskond ning viimaste tehnika

Mis puutub Land Rover Defender 110-sse:
Kuni korraliku metsseani mahuvad kõik autosse(Kastika puhul jääd varsti laibavedaja seisusesse).Suuremate ulukite jaoks on kärud jne.
Mis puutub kallidusse,siis see on ainult õhtul käed ümber kaela.
Selle auto tootjamaal öeldakse: pole nii rikas,et odavat asja osta.
Ja meie maalt: kuidas Sina autole,nii ka tema Sulle.
Kui huvi on võta ühendust 56 56 44 91, võime ka jahile minna.
Ise asun Tallinna lähedal Kiilis.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 7:20 pm
Postitas TiitR
slauri kirjutas:Tere!
Ise ka jahimees.Jahi tarbeks sai muretsetud Land Rover Defender 110.Lähemalt sellest leiad Land Roveri alt-pealkiri LR-110.
Tänud siin veelkord asjast osavõtnutele-abistajatele :hail

Mis puutub,aga jahiautosse,siis pane enda jaoks paika:
1) kus jahil käid ja mis on Sinu vajadused
2) kas koerad on või saavad olema
3) kas on plaan ka kaugemal jahil käima hakata
4) Sina ja Su jahiseltskond ning viimaste tehnika

Mis puutub Land Rover Defender 110-sse:
Kuni korraliku metsseani mahuvad kõik autosse(Kastika puhul jääd varsti laibavedaja seisusesse).Suuremate ulukite jaoks on kärud jne.
Mis puutub kallidusse,siis see on ainult õhtul käed ümber kaela.
Selle auto tootjamaal öeldakse: pole nii rikas,et odavat asja osta.
Ja meie maalt: kuidas Sina autole,nii ka tema Sulle.
Kui huvi on võta ühendust 56 56 44 91, võime ka jahile minna.
Ise asun Tallinna lähedal Kiilis.
Täiesti õige jutt. Meil ühel jahimehel on ka uus Navara ja no tee mis sa teed, aga kui see mees jahis, siis on nagu kirjutamata seadus, et kõik lastud loomad surutakse tema auto kasti.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 9:50 pm
Postitas djkiller
nonii olen siis veidi asja uurinud ja teatud asju kokkupoole tõmmanud(nõudmised)

1.kastiga raudselt jääb vist ära.
2.Lühikese kerega nagu vähe( ja niipalju olen siis infi saanud ,ei tea kas peab paika,et lühikese kerega maasturi eelis on kraavist välja roomamine)muu vist kas jääb samaks või lühemal jäigem vedru
3.Valinud välja sisi automargid: kas toyota või mitsu( Nissan Patrol selle hinnaskaala sisse jääb vähe masinadi)
4.manuaal või automaat?hooldused ,nõrgem /tugevam? mitsu puhul sain sellist infot (Kui lugeda offroad foorumeid selgub ,et automaat kast on maastiku oludes palju töökindlam ja efektiivsem kui manuaal kast. Ja teades mitsu manuaalkäigukasti tüüpviga 5. käik 80% autodel ja 4. käik 30% autodel on vigased. Olen suutnud leida 5 aasta jooksul 10-15 autot millel on tõesti manuaalkäigukast korras olnud) peab see paika? Kuidas toyotal?
5. kui plaju kallimad on toyota osad võrreldes mitsuga. Toyota oma(kallimad/vastupidavamad?
6.Vaadates tulevikku ja euro norme peaks mõtlema ehk rohkem bensiini mootori peale? sest suuremosa alal 2000 aasta disla mootoriga võtavad umbes sama mis bensiini mootoriga( just mõtlesin koguseliselt)
7.bensiini mootorit lihtsam odavam remontida/hooldada?
8.milliseid mootoritüüpi/e eelistada( nii toyota kui ka mitsu puhul)
9.koer olemas ,kuid mitte jahi oma.(niisama tore kaasas tassida(kolli ja rotveileri segu)
10.Ja kui jahilkäimise peale mõelda siis pigem rohkem omatarbeks mitte teistes sõidutamise ja põrsaste tassimine. juba tehtud seega aste kõrgemal
Põssa ikka saab pagassi visatud.


enne metsa minekut kindalti teen nii või naa hooldused ära.
:P

Endale jäänud siis silma järgmised isendid
(vb olen veidi pannud ka rõhku niisama sõitmisele (ehk välimusele)
iseeneset loogiline ,et metsas saab vatti ja mõlkimist.Kui puhtaks seest väljast või istmekatted.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tototasi ei oska validagi tean et hiluxit kiidetud ja kogu moos:S
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
RAV http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html pigem vist linnasõiduks?

KW ei taha et üle 110 oleks( kindlustuse mõttes)

kuna otsi veidi kokkupoole tõmmanud siis peaks soovitamine veidi lihtsma olema

Postitatud: P Veebr 01, 2009 10:04 pm
Postitas JaanusLI
Krt, kui autot jahil käiguks, kas siis ikka 3,0 liitrine benu elajas ikka õige valik ? :shock:
Mina Kindlalt eelistaks diisel mootorit ikka jahile.
Meie majas on 3,0, kuid TD ja mootor pole märku andnud, et tahaks remonti kogu 2 aasta jooksul mis ta meil on olnud ja auto iga päev vähemalt~ 60km metsateedel. Tegu siis muidugi.........TOYOTA-ga (70)
Jahimehele parim valik on 3.0 TD länkar. 70. muidugi pole viga ka 2,4 TD aga kui kiirelt vaja ette sõita,siis 2,4 on sut-sut lahja :lol:

Postitatud: P Veebr 01, 2009 11:24 pm
Postitas TiitR
Ma võiks enda oma ka müüki panna :roll: . Minu hobi/jahiauto puhul siis tegu 2,8TDI 1995 a. Pajeroga, 7 kohta, automaatkast, Super Select neliveosüsteem, 4x el. aken, 2x istmesoojendused, suur el. katuseluuk, Cobra alarm, 31x10,5 R15 Falken AT rehvid (sõitnud ca. 2000 km. valdavalt kruus) konditsioneer, Hella lisatuled, veokonks, esiraud, püsikiirusehoidja, põhjamaa variant (2 akut, võimsam genekas, eraldi mootori soendus+salongisoendus 220V), õli ja filter vahet. 4000 km. tagasi, käimari õli puhas kui mesi :D ...jne. Auto Soomest 2006 a. Auto on täiesti tehase konditsioonis ja võistlustel ei osale.
Autost on ka paar pilti. Panen mõne siia kui huvi on:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: E Veebr 02, 2009 12:14 am
Postitas awd
djkiller kirjutas:KW ei taha et üle 110 oleks( kindlustuse mõttes)
86 kuni 142 kW on tariif üks ja sama

Postitatud: E Veebr 02, 2009 12:33 am
Postitas aymur
3.0L Mitsu bensakas on ikka väga pommikindel mootor,sai ise yhe sellisega 3a sõidetud ja mitmed korrad keema lastud,kannatas ilusti ära :D -32 käivitus ilusti ja kytust tarbis kah mõõdukalt a`la 12L/100-le