3. leht 4-st

Postitatud: E Dets 01, 2008 8:18 pm
Postitas Jünger
erik kirjutas:No Landy, siis pead Wikipediasse paranduse sisse viima...

Early models of the L322 were powered by a BMW V8 of 4.4 litres, until the introduction of a 3.6 TDV8 engine.

Ehk kasutusel oli BMW M62B44 mootor, mida oli natuke mugantatud...

Ja hiljem tuli Jaguari (alge ilmselt mõni USA ford) mootor, mis ei ole kuidagi seotud, selle vana V8´ga
Erik, ma teen sulle õlle välja. Well Done! :thumb:

Postitatud: E Dets 01, 2008 10:13 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:No Landy, siis pead Wikipediasse paranduse sisse viima...
Early models of the L322 were powered by a BMW V8 of 4.4 litres, until the introduction of a 3.6 TDV8 engine.
Ehk kasutusel oli BMW M62B44 mootor, mida oli natuke mugantatud...
Ja hiljem tuli Jaguari (alge ilmselt mõni USA ford) mootor, mis ei ole kuidagi seotud, selle vana V8´ga
Kallis Erik, teeme nii et mina ei targuta G-mersude tehikast ja sina LR-idest?

Mina räägin aiast (P38A mudel) ja sina räägid mulle vastu aia august(L322 mudelist ). :twisted:

Pelegi pole kumbki mudel mitte mingil viisil seotud teemaks oleva Defenderiga, sest viimase peal pole ühtegi neil mudelitel kasutusle olnud mootorit kasutanud. :idea:

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:32 am
Postitas totu
kuulge, läheb väga margivõrdluseks, las inimene valib ikka ise. Ilmselt need kolm marki kõik asjalikud. Veel parem oleks võtta Toyota raam koos mootori ja kastidega, ühendada selle alla LR vedrustuse abil G sillad ja tõsta kogu selle kompoti otsa Defeka kere :twisted:. Võistlusautot autoteeninduste abil elus hoida on igal juhul hirmkallis. Kui hea see ka ei ole, tahab auto peale igat võistlust üksjagu kohendamist ja põhiliselt aeganõudvat pisinokkimist ja kunagi ei teki olukorda kus auto on "valmis". Nii et aega+oskusi või raha peab sellega tegelemiseks olema. Omal jalal võib safaritel käia, võistlustel peaks ikka treilaga kojusaamise kindlustama, kunagi ei tea, mis ikaldub.

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:57 am
Postitas TR Pjätt
totu kirjutas: Võistlusautot autoteeninduste abil elus hoida on igal juhul hirmkallis. Kui hea see ka ei ole, tahab auto peale igat võistlust üksjagu kohendamist ja põhiliselt aeganõudvat pisinokkimist ja kunagi ei teki olukorda kus auto on "valmis". Nii et aega+oskusi või raha peab sellega tegelemiseks olema. Omal jalal võib safaritel käia, võistlustel peaks ikka treilaga kojusaamise kindlustama, kunagi ei tea, mis ikaldub.
Vot siin vaidlen küll vastu, see mis sa siin kirjutab käib sinu kohta, mitte ülejäänud võisltejate.
Mina sõidan igapäevaselt oma G-wagengia olen osalenud võistlustel ja käinud väga rasketel safaritel, lisaks sõitnud läbi Ladoga ja kätt pole kordagi aastajooksul pidanud külge panema ja hooldus arved pole ka aasta jooksul ületanud 8000.- krooni.
Eriti tobe on ütlus, et võistlusauto peab käima treilapeal :)

Priit
QKulgur

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:03 am
Postitas K.Kotkas
TR Pjätt kirjutas:
totu kirjutas: Võistlusautot autoteeninduste abil elus hoida on igal juhul hirmkallis. Kui hea see ka ei ole, tahab auto peale igat võistlust üksjagu kohendamist ja põhiliselt aeganõudvat pisinokkimist ja kunagi ei teki olukorda kus auto on "valmis". Nii et aega+oskusi või raha peab sellega tegelemiseks olema. Omal jalal võib safaritel käia, võistlustel peaks ikka treilaga kojusaamise kindlustama, kunagi ei tea, mis ikaldub.
Vot siin vaidlen küll vastu, see mis sa siin kirjutab käib sinu kohta, mitte ülejäänud võisltejate.
Mina sõidan igapäevaselt oma G-wagengia olen osalenud võistlustel ja käinud väga rasketel safaritel, lisaks sõitnud läbi Ladoga ja kätt pole kordagi aastajooksul pidanud külge panema ja hooldus arved pole ka aasta jooksul ületanud 8000.- krooni.
Eriti tobe on ütlus, et võistlusauto peab käima treilapeal :)

Priit
QKulgur

Prido, meil kõigil ei ole kodustatud Tultsi

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:08 am
Postitas TR Pjätt
Vot see panebki imestama, et isegi Tults pole saanud käsi külge.

Priit
QKulgur

p.s. aga jah ega mina olen elus näide sellest, et ise ei tea autodest mitte midagi, peale nendega sõitmise aga näe ikka sõidan ja võistlen, ning ei saa öelda, et vähe. Seega teema algatajale, kõik on võimalik, leia endale lihtsalt hea kaardilugeja ja endal peab häid ideid olema. :)

Tänud Tultsile!

Postitatud: T Dets 02, 2008 3:07 pm
Postitas Stupiduser
Näedsa, kuu aega foorumit ei külasta ja kohe on Suzuki kiitmine soiku jäänud :D

Väga hea masin algajale õppesõiduks!

Kriteeriumis peaksid minu jaoks olema järgmised:
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita

Aga palun.

2) off-road jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
Kui tuuningjuppe silmas pead siis lase aga tulla: telli Ameerikast või JR Motorsist, USA turg on Samurai juppe paksult täis.
Kui pead silmas tavalisi (kulu)osi siis innad on mõistlikud ja saadavus normaalne.

3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
Täpselt selline Samurai ongi!
Lisaks äärmiselt lihtne.
Remondiks piisab stardipaketist lehtvõtmete komplekt, kruvikeeraja ja kuvalda.
Edasijõudnud remondimees võib laiskusest muidugi padrunvõtmete komplekti muretseda :wink:

4) selge see, et manual
Aga palun.

Lisaks on Samurai konkurentsitult odavaim (alates 15.000 EEK, tavahind ca 30.000 EEK), ülejäänud raha eest saad tuunida (mis maksab olenemata toorikust üsna samapalju).

Ja nagu alguses öeldud: väga hea õppesõidumasin algajale!

Postitatud: T Dets 02, 2008 3:17 pm
Postitas totu
Nimetatud tehnikast ei ole kahjuks kokkupuudet just G ga olnud. Võib olla kestabki nii hästi. Suhteliselt pommikindel Toyota küsib regulaarselt: kõik piduriklotsid- iga võistlus, paar kardaaniristi- üle võistluse, vintsitross- kolm võistlust, ukseplekkide sirutamine (ok, oma viga)- paar võistlust. Ülejäänu on jah olnud nn. auto arendamine või halb õnn aga ka seda tuleb ette ja ilmselt kõigil. Siin ka klassidel vahe sees, mis TR-3 le kõva safari on TR-1 le paras eneseületus (eriti suurte poolt pehmeks sõidetud rajal) ja ega see Vabagi 1 st eriti tigedam ole- sillad ju maale sama lähedal, peaaegu. Ja eks treila ole peale tagasisaamise kindlustamise ka mugavuse asi- peale võistlussõitu tahaks kuivemat istet, normaalset heliisolatsiooni koos muusikaga ja teisi tavaauto eeliseid nautida.

Postitatud: T Dets 02, 2008 4:47 pm
Postitas Jünger
Mida te vehite siin rusikatega et üks on parem kui teine.
Kui sa tahad saada mõistliku metsa masinat, st projekti, siis on nad kõik head : Suzuki, G-Wagon, Defender ja Toyota.
Selge on see, et ideaalset asja ei ole olemas ja kõiki tuleb vastavalt soovile kohendada, olgu need siis sillad või mis iganes.

Jünger.

Postitatud: T Dets 02, 2008 8:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Jünger kirjutas:Kui sa tahad saada mõistliku metsa masinat, st projekti, siis on nad kõik head : Suzuki, G-Wagon, Defender ja Toyota.
Ning Patrol

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:12 pm
Postitas erik
Lühike patrull näeb väga naljakas välja, ilmatumad tõusu ja lahkumisnurgad ning olematu teljevahe. Vanemad olid jälle lehtvedrudel...

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:22 pm
Postitas MahviaDeTyrk
erik kirjutas:Lühike patrull näeb väga naljakas välja, ilmatumad tõusu ja lahkumisnurgad ning olematu teljevahe. Vanemad olid jälle lehtvedrudel...
Tõusunurgal pole häda miskit (kui mõne siin palju kiitetud masinaga võrrelda siis ikka kohe hea)
Lahkumisnurk .... - alati saab kere lühemaks lõigata või tagasilla taha poole viia
Y60 ja Y61 ei ole meie maal tavaliselt lehtedel

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:26 pm
Postitas Jünger
MahviaDeTyrk kirjutas:
erik kirjutas:Lühike patrull näeb väga naljakas välja, ilmatumad tõusu ja lahkumisnurgad ning olematu teljevahe. Vanemad olid jälle lehtvedrudel...
Y60 ja Y61 ei ole meie maal tavaliselt lehtedel
Ehk et Erik mõtles veel kandilist Patroli, st 160 jms.

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Jünger kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
erik kirjutas:Lühike patrull näeb väga naljakas välja, ilmatumad tõusu ja lahkumisnurgad ning olematu teljevahe. Vanemad olid jälle lehtvedrudel...
Y60 ja Y61 ei ole meie maal tavaliselt lehtedel
Ehk et Erik mõtles veel kandilist Patroli, st 160 jms.
Aga kas ma väitsin, et nt L60 ja 160 ja 260 on spiraalidel tehasest :roll:

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:33 pm
Postitas inseneer
MahviaDeTyrk kirjutas:
Jünger kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Y60 ja Y61 ei ole meie maal tavaliselt lehtedel
Ehk et Erik mõtles veel kandilist Patroli, st 160 jms.
Aga kas ma väitsin, et nt L60 ja 160 ja 260 on spiraalidel tehasest :roll:
Sest et ka Y60 on olemas lehtvedru peal... :wink: