3. leht 4-st

Postitatud: K Nov 26, 2008 6:03 pm
Postitas 10-4
Tänud ka Turistide Bully poolt.
Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas... :D). Teine oli maiuspala - piloot käis ennast rivisse parkimise järel kergendamas, selle sama puukese vastu, kus punkt rippus aga ei märganud pimedas :lol: Mina sain kuivad riided selga ja edasi läks nagu lepase reega :driving .
Teise etapi stardis kolmandana (natuke pikaks läks see tiirutamine seal aga polnud viga - huvitav kuidas selle pühapäevase ilmaga oleks ära sõinud - "keera järgmisest paremale!" "Millisest? Siin pole ju teed!"):twisted:
Kolmanda etapi stardis teised. Ning siis see oli jube lahe - väga vinged punktid olid pandud. (Isa on sealt kandist pärit ja hiljem selgus, et ta pole enamuses nendest kohtadest käinudki, kuigi töötas kõrgepinge võrkude laboriauto peal ja on 66-ga enamuse sealkandi kiirteid läbinud :)

Mõned kohad olid mulle unepealt selged ja eks see andis selge eelise mittekohalike ees. Muidugi kiskus jubedalt spordiks alates Sakast. Piloodil on kõrgustega ka pahasti ja enamus pankranniku punkte olid talle kõva eneseületus aga ta sai tublisti hakkama. 8)

Viivikonnast tee võistluskeskusesse oli eriti lahe kross. Seepärast ununes ka legendi lugemine sootuks ning ei pannud tähelegi kuidas söödatünnid metsas olid :oops:

Senistes sõitudest 10-palli süsteemis 11 8)

P.S Mis autoga sõitisd meiega paremusjärjestuse 1.- 2. kohta jagajad?

Postitatud: K Nov 26, 2008 6:34 pm
Postitas erik
10-4 kirjutas:Tänud ka Turistide Bully poolt.
Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas... :D). Teine oli maiuspala - piloot käis ennast rivisse parkimise järel kergendamas, selle sama puukese vastu, kus punkt rippus aga ei märganud pimedas :lol:
Suurepärane eneseiroonia, ega vist pole ka paremat vanasõna siia kõrvale kui: "tark ei torma" või vastand "ära kuse, vajuta gaasi"

Postitatud: N Nov 27, 2008 9:00 am
Postitas weix2
PALTO poisid tänavad SULTSI poisse (ja tüdrukuid ka) toreda nädalavahetuse eest metsas!
Pärast proloogi läbimist oli tahtmine see veelkorra läbi sõita :D Aga ex ootab aastakese, head asja niipalju nyyd ka ei saa. Põhitrass: sõna üksluine ei saa selle raja kohapealt kasutada, tõusud langused, kivid, muda, kännud, mets, VESI jne.Kõik mis kuulub alapealkirja alla OFF-Road.
Asi mis nagu hoogu maha võttis oli märk 30 päris pikalt, aga käsk on vanem kui meie ja kui 30 km/h siis 30.
Ja vesi :evil: suutis taas meie hobuse sydame seisata. Saime kül käima ja veest välja. Aga tõmmata yritades lõpetas vints oma töölepingu, et vesi mootoris poleks teekonda lõpetanud (kiire õlivahetus), aga kohtunikelt saadud soovitus et ilma vintsita ei tasu edasi minna, vastasel juhul on pärast abiväge vaja. Ent mis peamine, "pisi" viperused ei langetanud tuju. Ilmataadiga oli ka hea Diil saadud :)
Kuna omal pold alul mahti pildistada siis nägin rajaääres ja ka ujumiskoha ääres mitut fototegelast, oskab keegi vihjet anda kus pildipank asub?
Tervitades
PALTO

Postitatud: N Nov 27, 2008 2:03 pm
Postitas srock
Team MUDARAKETT tänab ka Oliveri ja tema Meeskonda ja Ilmataati ka(kojusõit oli :D )Tervitused Team ONIAR-ile ,oli meeldiv koostöö metsas,kahju et neil kiip kaduma läks.Jõe ääres oli jah palju fotokaid välkumas ei ühtki pilti siin(päris sügav oli, vesi käis vist üle katuse) .Kuna proloogi võtsime suht rahulikult ja sellele vastav tulemus:D saime põhisõidule viimaste seas ja tänud teile kaasvõistlejatele :) suutsite ikka mõnusad mudavannid sinna võpsikutesse meisterdada :beer: :yupikaye

Postitatud: R Nov 28, 2008 1:33 pm
Postitas weix2
Surfisin pilte otsides ringi ja leidsin. Loodan et Fotoalbum.ee st Kasutaja urkel ei pahanda, et tema piltide lingi avaldan :) oleme ju yhiste huvidega ja šheerime kama ex :D http://fotoalbum.ee/photos/urkel/sets/638445

Postitatud: R Nov 28, 2008 1:39 pm
Postitas Pille
Minu pildid on teema esimesel lehel (kui juhuslikult ei märganud) :)

Postitatud: R Nov 28, 2008 1:46 pm
Postitas weix2
Pille kirjutas:Minu pildid on teema esimesel lehel (kui juhuslikult ei märganud) :)
MÄrkasin Pille :wink: kusjuures masinad ja taust on piltidel ylihead minumeelest, vanajumal aitas yrituse jäädvustamisele kõvasti kaasa (tausta näol), maalilised pildid :wink: Aitähh 8)

Postitatud: R Nov 28, 2008 2:00 pm
Postitas garfield
Mudamiisu tiim tänab kõik, kes võistluse ja kogu nädalavahetuse tõeliselt meeldejäävax ja nauditavax tegid (alates korraldajatest, abivalmis kaasvõistlejatest kuni extreemelamusi pakkunud Ilmataadini välja :D
Anti
Ivo
Tiina

PS.Arvutiprobleemid on sel nädalal takistanud fotode ülesriputamist, ehk esmaspäeval siis ka minupoolsed pildid....

Postitatud: R Nov 28, 2008 9:24 pm
Postitas Oliver
Ajakirjas moto.kalev.ee värskes paber-numbris on artikel ja iseloomustavad fotod.

Lisaks on pilte ka siin: http://www.kalev.ee/est/?news=968361&ca ... usvoistlus

Postitatud: R Nov 28, 2008 10:46 pm
Postitas Landy
Vaadake viimast pilti, TR1 võistkond 116 teeb sohki ja veab enda seljas keelatud päästevarustust :-)

Postitatud: L Nov 29, 2008 5:27 pm
Postitas Raitz
Landy kirjutas:Vaadake viimast pilti, TR1 võistkond 116 teeb sohki ja veab enda seljas keelatud päästevarustust :-)
Väljavõte TR1 reeglitest:
Sellesse klassi kuuluvad järgmised, võistlustel osalemiseks ettevalmistatud autod, rattavalemiga 4x4:

Eks ole, ma saan aru küll, et tegemist oli originaal autoga, aga tundub, et teh komisjonil pold sooja ega külma, ei rehvimõõdust, täismassist ega ka rattavalemist.

Tundub, et kõigile võistondadele reeglid ei kehti, kui 8x8 masinaga nii lahedalt rajale lubatakse.

Veiko, tahad sa sellest rääkida?

Aga seda pole vist reeglites küll kirjas, mis pakiraamil olla tohib, peasi, et korralikult oleks kinnitatud.

Postitatud: P Nov 30, 2008 1:34 am
Postitas ed101
Jah, sellises formaadis ASMV on kahjuks raskesti jälgitav pealtvaatajatele ja fotograafidele. Ka korraldajatele. Sagimise kõrvalt sai mahti paar pilti teha. Jõudsin pilkases pimeduses liini alla ja lumetormiga krokodilli päästma. RAW nõuab oma aja aga parem oodata kui taskusse pildistada.

Mõned kaadrid Avo-sõidust

Postitatud: P Nov 30, 2008 2:21 am
Postitas Oliver
Vahur kirjutas: Tulemusi ja sõidu aegu vaadates tundus mulle et finiseerimine oli oluline ainult neile kes kogu raja läbisid-ülejäänute finisiks on loetud trassil järjest võetud viimase kiibi aega.Finissise jõudmise ja piiksu tegemist ei ole peetud oluliseks.Sama loogikaga peaks ju orienteerumisvõistlusel sama arvu punkte(nt pilte) saanud meeskondadest olema parim see kes tegi viimase pildi varem mitte see kes jõuab enne finisisse.Tsiteerides aga ASMV reglementi-võitjaks loetakse võistkond,kes finisseerib esimesena....ning finisikohtunik eemaldab võistlusautolt elektroonilised andurid(punkt 9.2).Sisuliselt oleks aga võinud finisisse tuua ainult kiibi(Vepski süsteem)???
ASMV põhimõtteks on: kes Põhitrassil kaugemale kiiremini jõuab. (mitte kes kiiremini oma kiibi finisisse toob - toob kaasa kontrollimatud kiirused, kontrollimatutel teedel, kontrollimatul ajal).

Postitatud: P Nov 30, 2008 2:23 am
Postitas Oliver
Vahur kirjutas: Kui see liinialune välja jätta siis oli rada super ja võibolla olekski täitunud korraldajate lubadus et võitjaks võib tulla ka TR1-e või VABA tiim.
Seni kui te lasete Qkulguril eesotsas minema... Mitte kunagi! :)

Postitatud: P Nov 30, 2008 2:34 am
Postitas Oliver
Vahur kirjutas:Tõsiselt kahju et rajakohtunik ja lindid polnud paigas(või ei suudetud punktifailist tarbetuid punkte eemaldada).Korraldajate südametunnistusele jääb selle liini alla lubamine(osade mittelubamine) igatahes küll!
Siinkohal olen sinuga nõus!

Aga mitte täielikult. Tänaseni on korraldajale teadmata, kes oli see nö. fantoom-kohtunik, kes keelas-lasi-poos seal ning millise õigusega.

Järgmisel aastal lähevad allkirjad käiku.