Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas...



Teise etapi stardis kolmandana (natuke pikaks läks see tiirutamine seal aga polnud viga - huvitav kuidas selle pühapäevase ilmaga oleks ära sõinud - "keera järgmisest paremale!" "Millisest? Siin pole ju teed!"):twisted:
Kolmanda etapi stardis teised. Ning siis see oli jube lahe - väga vinged punktid olid pandud. (Isa on sealt kandist pärit ja hiljem selgus, et ta pole enamuses nendest kohtadest käinudki, kuigi töötas kõrgepinge võrkude laboriauto peal ja on 66-ga enamuse sealkandi kiirteid läbinud

Mõned kohad olid mulle unepealt selged ja eks see andis selge eelise mittekohalike ees. Muidugi kiskus jubedalt spordiks alates Sakast. Piloodil on kõrgustega ka pahasti ja enamus pankranniku punkte olid talle kõva eneseületus aga ta sai tublisti hakkama.

Viivikonnast tee võistluskeskusesse oli eriti lahe kross. Seepärast ununes ka legendi lugemine sootuks ning ei pannud tähelegi kuidas söödatünnid metsas olid

Senistes sõitudest 10-palli süsteemis 11

P.S Mis autoga sõitisd meiega paremusjärjestuse 1.- 2. kohta jagajad?