reimo kirjutas:Sellel autol on stabikas nii esisillal kui tagasillal.
Sellel topparts joonisel ju tagasillas stabikaid ei ole?
reimo kirjutas:
Stabika kondi all mõtlen seda varrast, mis ühendab stabikat ja silda, sellel pildil nr 27.
Ma vast teen mõlemid esimesed pikemaks ja ei hakka neid minema loopima.
reimo kirjutas:
Tegelikult ei ole mitte nii oluline, et rattad on otse keeratud (kuigi ka see on ilmselt tähtis), vaid see, et sild oleks auto keskel (mina pidin oma autot kahveltõstukiga veidi külgepidi silla peal nügima, et ta keskele jääks). Seda saad mõõta selle järgi, kui kaugel on rehvi serv koopa servast.
Kas esimese panhardi jätan silla külge, kui mingeid mõõte võtma hakkan?
Eem, tõstan auto üles, panen esimese silla kere suhtes sirgeks ja siis mõõdan rehvi serva auto koopa suhtes. Võtan vasakult rehvilt ja paremalt mõõdu, et teada saada palju erinevus on cm-ides ja selle cm-i panen panhardile juurde?
Mille järgi oleks kõige täpsem silda kere suhtes jälgida, et sild vaatab otse?