Grand Cherokee tõstmine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

oleg p kirjutas:Nagu ma aru saan, siis taga silla panhardi kinnituse tõstsid kõrgemale(minu puhul 3'') ja esimese panhardi teen 3'' pikemaks, kuid mis osa ma pikemaks teen, kas üld pikkuse teen lihtsalt pikemaks(
Ei esimest varrast sul 3'' küll 3''se tõstega pikemaks teha vaja pole
reimo kirjutas: Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

MahviaDeTyrk kirjutas: Ei esimest varrast sul 3'' küll 3''se tõstega pikemaks teha vaja pole
reimo kirjutas: Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal.
Õigus, kui kinnitust tõstaksin esisillas, siis peaksin kinnitust 3'' võrra tõstma...
Ok, keeran roolist silla kere suhtes otse ja kust ma siis selle mõõdu seal võtan, et teada saada palju ma panhardi pikemaks teen jääb mulle arusaamatuks?

(Või on keegi teinud 3'' tõste juures pikemaks ja mäletab mõõtu?)
V8
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

oleg p kirjutas:Ok, keeran roolist silla kere suhtes otse ja kust ma siis selle mõõdu seal võtan, et teada saada palju ma panhardi pikemaks teen jääb mulle arusaamatuks?
Ehk mõõdad vahemaad silla küljes ja kere küljes olevate panhardi varda kinnituskohtade vahel :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

oleg p kirjutas:Mis sa mõtled nii esimese, kui ka tagumise stabika all?(Ja mis sa kondi pikendamise all mõtled?)
Äkki tood mulle nr-itega välja, mis stabikad pikemaks tegema pean: http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/
Sellel autol on stabikas nii esisillal kui tagasillal.
Stabika kondi all mõtlen seda varrast, mis ühendab stabikat ja silda, sellel pildil nr 27.
Kui üldse stabikaga midagi teha, siis teeksin nii. Mina võtsin omal esimese stabika kondid vahelt ära (tagumine on veel tehasekonditsioonis, aga läheb ilmselt sama rada).
oleg p kirjutas:Kas tagumisel sillal oleva panhardi kinnituse tõstan kõrgemale silla küljes oleva kinnituse ja kere poolne kinnitus jääb samaks?
Just.
Kui Eestimaale tagasi jõuan ja millagi valges auto juurde saan, võin oma lahendusest pildi teha.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

MahviaDeTyrk kirjutas: Ehk mõõdad vahemaad silla küljes ja kere küljes olevate panhardi varda kinnituskohtade vahel :roll:
Ah soo jah, kui panhardi küljest võtan ja silla kere suhtes otse keeran, siis võtan pikkuse banhardi kinnituste vahel.
V8
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

oleg p kirjutas:Ok, keeran roolist silla kere suhtes otse
Tegelikult ei ole mitte nii oluline, et rattad on otse keeratud (kuigi ka see on ilmselt tähtis), vaid see, et sild oleks auto keskel (mina pidin oma autot kahveltõstukiga veidi külgepidi silla peal nügima, et ta keskele jääks). Seda saad mõõta selle järgi, kui kaugel on rehvi serv koopa servast.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

reimo kirjutas:Sellel autol on stabikas nii esisillal kui tagasillal.
Sellel topparts joonisel ju tagasillas stabikaid ei ole?
reimo kirjutas: Stabika kondi all mõtlen seda varrast, mis ühendab stabikat ja silda, sellel pildil nr 27.
Ma vast teen mõlemid esimesed pikemaks ja ei hakka neid minema loopima.
reimo kirjutas: Tegelikult ei ole mitte nii oluline, et rattad on otse keeratud (kuigi ka see on ilmselt tähtis), vaid see, et sild oleks auto keskel (mina pidin oma autot kahveltõstukiga veidi külgepidi silla peal nügima, et ta keskele jääks). Seda saad mõõta selle järgi, kui kaugel on rehvi serv koopa servast.
Kas esimese panhardi jätan silla külge, kui mingeid mõõte võtma hakkan?
Eem, tõstan auto üles, panen esimese silla kere suhtes sirgeks ja siis mõõdan rehvi serva auto koopa suhtes. Võtan vasakult rehvilt ja paremalt mõõdu, et teada saada palju erinevus on cm-ides ja selle cm-i panen panhardile juurde?
Mille järgi oleks kõige täpsem silda kere suhtes jälgida, et sild vaatab otse?
V8
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

oleg p kirjutas:
reimo kirjutas:Sellel autol on stabikas nii esisillal kui tagasillal.
Sellel topparts joonisel ju tagasillas stabikaid ei ole?
Vaata auto alla. Minu omal on taga stabikas, äkki Sinu omal pole, aastakäigud ja mootorid on erinevad...
oleg p kirjutas: Kas esimese panhardi jätan silla külge, kui mingeid mõõte võtma hakkan?
Eem, tõstan auto üles, panen esimese silla kere suhtes sirgeks ja siis mõõdan rehvi serva auto koopa suhtes. Võtan vasakult rehvilt ja paremalt mõõdu, et teada saada palju erinevus on cm-ides ja selle cm-i panen panhardile juurde?
Mille järgi oleks kõige täpsem silda kere suhtes jälgida, et sild vaatab otse?
Mina jätaks panhardi ülemise otsa kere külge, alumise päästaks silla küljest lahti ja siis kui sild on keskele aetud, mõõdaks ära vahekauguse panhardi otsa ja kinnituse vahel. Selle jagu teed pikemaks.
Silla ja kere kaugust on kõige mõistlikum mõõta koopa servast (eeldades, et Sul on tiivad sirged)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

reimo kirjutas: Sellel topparts joonisel ju tagasillas stabikaid ei ole?
Vaata auto alla. Minu omal on taga stabikas, äkki Sinu omal pole, aastakäigud ja mootorid on erinevad...
Kui masina all olin, siis ei paistnud küll stabikaid seal. Ei ole hetkel seda pilti silmees seega võin eksida.
reimo kirjutas: Mina jätaks panhardi ülemise otsa kere külge, alumise päästaks silla küljest lahti ja siis kui sild on keskele aetud, mõõdaks ära vahekauguse panhardi otsa ja kinnituse vahel. Selle jagu teed pikemaks.
Silla ja kere kaugust on kõige mõistlikum mõõta koopa servast (eeldades, et Sul on tiivad sirged)
Heh, tiivad veel sirged.
Rattad jätan külge ja mõõdan ratastest, või võtan rattad küljest ja mõõdan pidurikettast on seal enam vahet?(Iseenesest pikk nurgik täitsa olemas.)
V8
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Mina olen laisk inimene, mõõdaks ratastest :)
Oma auto tagasilda ajasin keskele nii, et üks mees oli kanalis auto all ja ütles, kui silma järgi keskel oli. Mina nügisin ülevalt tõstukiga. Originaalplekke ära tõstukiga nügi ;)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

Noh, veel lihtsam oleks panhardi õiget pikkust teada saada inimeselt, kes on ennem teinud ja teab mõõtu, siis poleks vaja jalgratast lejutada.

Ja nüüd peaks mul tarkust kõrvadest välja voolama ning mingi vaba nv selle tarkusega midagi ettevõtma.

Tänud vastajatele! Eks annan oma lugejate auto teemas teada, mida ja kuda sai tehtud.
V8
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

oleg p kirjutas:Noh, veel lihtsam oleks panhardi õiget pikkust teada saada inimeselt, kes on ennem teinud ja teab mõõtu, siis poleks vaja jalgratast lejutada.
mitte päris - see, et sul on 3'' tõstet võrreldes eelneva seisuga ja see, et kellegil teisel on 3'' tõstet võrreldes tema varasema seisuga ei tähenda seda, et teil autod ühe kõrged oleksid - sõltub ikka ka sellest kui väsinud olid vedrud enne.

Kui kahtled tee reguleeritava pikkusega panhardi varras :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

MahviaDeTyrk kirjutas: mitte päris - see, et sul on 3'' tõstet võrreldes eelneva seisuga ja see, et kellegil teisel on 3'' tõstet võrreldes tema varasema seisuga ei tähenda seda, et teil autod ühe kõrged oleksid - sõltub ikka ka sellest kui väsinud olid vedrud enne.

Kui kahtled tee reguleeritava pikkusega panhardi varras :wink:
No tõstet arvestatakse siiski originaal mõõdust kõrgemale.
Kui on teada, et mõlemil masinal on all olnud originaal vedrud, kas väsimus on cm või kaks ei ole enam vahet, kui mõlemi masina 3'' tõstevedruga tõusevad masinad üldkokkuvõttes samale kõrgusele.
Aga see ei ole asi mille üle vajelda :wink:

Jah, ka ise mõtlen teha esimese panhardi regullitavaks, ei ole töö iseenesest keeruline, pigem asi ajas ja ennekõige viitsimises, siis kõige õigem olekski vast teha regullitava panhardi.
V8
metr00
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Jaan 02, 2011 12:14 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas metr00 »

kui ma panen vedrule alla 10cm. kas amort peab olema ka siis pikem.
vöi vöib jääda alguses vana pikkusega amort
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

metr00 kirjutas:kui ma panen vedrule alla 10cm. kas amort peab olema ka siis pikem.
vöi vöib jääda alguses vana pikkusega amort
Seda 10cm ei pane sa mitte mingi väega niimoodi külge, et midagi muutma ei peaks.
Ja see mõõt on kriitiline ka juba kogu silla kinnitusele.

Kus kohast tulevad sellised mõtted, panen 10cm lihtsalt vahele ja elu on lill :bang:
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”