Ercos kirjutas:Maailm on lolliks läinud! Juba mitu päeva on meie foorumi kõige esimeseks teemaks pajatus, kuidas üks mees üritab tõestada smart auto maastikuvõimekust.
minu pärast hakkad kohe maailma kohta üldistusi tegema

Asi on juba tõestatud, edasi on hobi ja meelelahutus

Pealegi mulle pakuti sellist võimalust korraldajate poolt, mitte et ma oleks nüüd ise vägisi peale surunud. Kuna ma ei näe põhjust keeldumiseks kui huvilisi on, seetõttu nõustusin.
Ercos kirjutas:Saan aru, et soovid edendada Smart'i kultuuri Eestis. Igasugune edendamine on kindlasti tunnustust väärt.
jah, offroad on üks paljudest teistest asjadest. Samas ei maksaks nüüd äärmustesse ka laskuda. Olen juba varem selgitanud eesmärke.
Lisaks mainin, et ma olen smart testija, seda teinud juba üle aasta, erinevates oludes. Üks asi on eraisik ja teine asi on ettevõtja, seetõttu ka erinev motiiv võrreldes teiste smardiomanike või kasutajatega. Auto ei kuulu isiklikult mulle ja pole eraasjade jaoks tegelikult mõeldud.
Mis puutub maastikuvõimekusse, siis kinnitasin vaid oma väidet, et smart autoga saab maastikul sõita - vastupidiselt paljude inimeste arvamusele. Kuna minu tegevus hõlmab ka autode müüki, siis on hea tuua konkreetseid näiteid selle auto stabiilsuse ja eriolukordade käitumise ja toime tuleku kohta. Jutt on üks asi aga tõestatav väide on midagi muud. Sama asi ju minu delfi artikli kommentaaride väidetega, sellest ju kõik üldse alguse saigi.
Ercos kirjutas:
Tegemist on ikkagi plastmassist linnaautoga. Selle soetajad on inimesed kes suure tõenäosusega ei soovist linnast lahkudagi, rääkimatta veel kurguni mutta minemisest. Kui soovid urbaniitide südameid võita, siis pead ikka rääkima nende keeles. Ehk siis kuivõrd suurepäraselt mahub smart liiklemema vanalinna kitsastel tänavatel ja kui hea on seda parkida.
Millest selline plastmassi võrdlus? smart võib olla avariis vastupidavam kui maastur, selle kohta isegi hulk fotosid kus maasturi esiosa täiesti sees aga smardi remont maksab vaid 250 USD, või MB maastur on katuse peal, peale smardiga kokkupõrget. Või vaataks mis su autost järgi jääb kui sa 110km/h vastu betoonseina sõidad. Smardil käivad veel uksed lahti-kinni ja esiklaas on terve.
smardi müük on suures osas minu rida, küll ma juba tean kes on ostja. Samas inimestel peab olema valikuvõimalust. Lisaks maastik ja pehme pinnas üsna sarnased talveoludele. Saab smardiga sõitu õppida aastaringselt. Paljud võtted mida ma möödunud talvel ei teadnud, õppisin just suvisel ajal maastikusõiduga ära. Ka selle kuidas ESP'ga toime tulla. Varem mul rattad jäid seisma ja oligi kööga kuid nüüd tean kuidas rattaid uuesti tööle saada, ilma et peaks autost väljumagi. Arvan, et see on üks olulisemaid asju smardiomanikule.
Ercos kirjutas:
Hetkel oled sa nagu inetu pardipoeg. Ilus isend, aga vale perekond. Mine koju - luikede juurde. Las pardid plätserdavad mudas edasi. Kui maastik on sulle ikka südamejärgi (nagu su entusiasmist võib lugeda), siis vaheta oma linnaauto Suzuki Jimny või muu väikemaasturi vastu ja mütta nii kus torust tuleb!
Mehed ei peagi ilusad olema

Mind see olukord ei häiri, mulle ei istu standardne mõtlemine. Lisaks "mission impossible" on minu jaoks huvitavam kui korduvalt läbiproovitud ja teada/töötav asi.
Viimane kord Alansil tekkis küll hasart mõni sõiduk veel muretseda millel 4x4. Samas ma ajan ikka smardi asja
