Kerghaagiste tootjad/müüjad
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kodanik Inderk Sirk paneb haagise asjad veidi uude valgusesse:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 994#782764
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=25288#0
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=88260#0
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 560#520947
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 625#195596
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 635#535596
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 002#209268
Nüüd on silme ees pärsi kirju kohe....

Idee!
Keegi võiks tiku-taku lehele sarnase kalkulaatori teha.
Lükkad vajalikud auto ja haagise massid sisse ja tulemus ütleb kas saad oma B-katiga hakkama või läheb lõhki ja vajad E-kati.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 994#782764
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=25288#0
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=88260#0
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 560#520947
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 625#195596
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 635#535596
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 002#209268
Nüüd on silme ees pärsi kirju kohe....

Idee!
Keegi võiks tiku-taku lehele sarnase kalkulaatori teha.
Lükkad vajalikud auto ja haagise massid sisse ja tulemus ütleb kas saad oma B-katiga hakkama või läheb lõhki ja vajad E-kati.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tundub, et haagise ostuvõimalus libiseb taas käest (või õigemine hammaste vahelt).
Sai käidud hambaarsti juures ja viimane hakkas peale ülevaatust mulle kõiksugu suuri mumbreid maalima
Oehh...
Seega enne ei osta midagi, kui suuvärgiga asjad seleged.
Sai käidud hambaarsti juures ja viimane hakkas peale ülevaatust mulle kõiksugu suuri mumbreid maalima

Seega enne ei osta midagi, kui suuvärgiga asjad seleged.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Torsioonidega käru kohta ütleks sama mis mõned eelkõnelejad: hirmus jäigad, tühja käruga konarlikul teel hoiab kõvasti kütust ja kumme kokku kuna üks ratas pidevalt kärul õhus.
Väiksema/kergema koormaga raputab koormat ka meeletult.
Gabariidi pirne tuli vahetada vähemalt kord nädalas kuna neil lihtsalt kukkusid hõõgniidid küljest selle raputamise tagajärjel.
Väiksema/kergema koormaga raputab koormat ka meeletult.
Gabariidi pirne tuli vahetada vähemalt kord nädalas kuna neil lihtsalt kukkusid hõõgniidid küljest selle raputamise tagajärjel.
Ma proovisin ühe tuttava Respot ja tal oli miski 3x1,25 või 1,5 enam ei mäletagi. Kaheteljeline ning kast kallutatav ka. Soovisin siin tagaotsa maha saada...no krt ei jõua tõsta esiotsa nii palju, et tagumine ots maad puuduks ja nii kui lahti lased, siis kolksti kukub tagasi.
Leian, see kallutamise funktsioon on sellisel tüübil mõttetu raha raiskamine. Tollel oli veel plastikkaan ka peal, selle raskus ju ka eesotsas.
Lihtsalt infoks.
Leian, see kallutamise funktsioon on sellisel tüübil mõttetu raha raiskamine. Tollel oli veel plastikkaan ka peal, selle raskus ju ka eesotsas.
Lihtsalt infoks.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Balansiirsild peaks olema ikka see, mis töötab kiige põhimõttel st sild on keskelt haagise küljes kinni ja mõlemas silla otsas on siis kiiged mille küljes on rattad, See tagab ühtlase koormuse vedrudele ja ratastele maastiku konarustel, muidu võib juhtuda, et kogu raskus on mingil hetkel ühel sillal ja teine on õhus(sama süsteemi kasutatakse paljudel taga topeltsillaga veoautodel).
See kasti kallutamine on mõnikord suht hea võimalus aga kahjuks pole tavaliselt mingit tõstemehanismi selle jaoks ja üleval ei hoia teda ka miski. Olen kasutanud ühte autoveo haagist kus oli kallutamiseks selline hüdrosüsteem, millega sai platvormi kallutada ja see oli suht mugav.
See kasti kallutamine on mõnikord suht hea võimalus aga kahjuks pole tavaliselt mingit tõstemehanismi selle jaoks ja üleval ei hoia teda ka miski. Olen kasutanud ühte autoveo haagist kus oli kallutamiseks selline hüdrosüsteem, millega sai platvormi kallutada ja see oli suht mugav.
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Endal oli ka sama asi - leida haagis mis oleks enam-vähem harju keskmine.
Esialgu vaatasin auto24's erinevaid pakkumisi ja lõpuks sai otsustatud, et ostan kohe uue ja siis sai välja valitud nii öelda parim.
Milleks osutus Farmi PRO 757T http://www.haagisekeskus.ee/farmi_pro_757L_757T.htm
Kasti mõõt: 150 x 300 x 34 cm
Täismass: 750 kg
Tühimass: 265 kg
Kandevõime: 485 kg
e17 tiisli tüüpkinnitusega suurim lubatud täismass veokile on 7500kg
- seda just sellepärast, et ported on täitsa ok kõrgusega (pole vaja kõrgendust). Veel oli oluline, et sinna mahuks peale 2 ATV'd ja tõepoolest kui esimene luuk maha lasta siis saab täitsa edukalt sinna 2 tk. peale ajada. Samamoodi oli tingimuseks kallutus mehhanism - täitsa toimib (lasin panna veel ka amordi, et kast ei lendaks piraki maha vaid ikka sujuvalt alla läheks). Oluline oli ka 4 ratast sellel versioonil Balansiir - lehtvedrusild mis väga hästi püsib autol järgi nii tühjalt kui täis koormaga.
Esialgu plastik katet ei võtnud kuna puudub vajadus ja hind ka suht kirves. Samas aga lasin teha Koormakate Oü's tendi mis maksis umbes 2000 eeki. Ja see on just hea selle puhul kui tühjalt sõita ja tagumist luuki ei viitsi eest ära võtta siis tuul ei puhu kotti ja kütuse kulu ei ole suurem kui ilma käruta.
Käru hind oli kusagil 24 koos regamisega.
Hiljem olen ise veidi täiustanud ka seda - lisasin Kummist nupud esiemesel käru otsaluugile. Sest muidu see maha lastes hakkas toetuma tõstevedru peale. Samas olen ostnud ka vajalikud jubinad, et hiljem tagumist luuki esimese luugi külge kinnitada. Vaja oli hingesid ja paari kummipuksi mis üksteise sisse käivad ja niiöelda ennast lukustavad (tööriistamarketis kõik saadaval peterburi teekl). Veel on peagi valmimisel koormarihmade paigutuskast mis saab olema käru all selle diisli A tähe alumise otsa sees. Kui nt. käru kasti tõsta pääseb rihmadele ja muule vajalikule ligi . Hea koht ilma et neid peaks pidevalt autos hoidma. Selle kasti teen nagu kärupõhi niiskuskindlast vineerist.
Ja lõpetuseks võiks öelda, et linnavahel sõites teiste firmade kärusid vaadates ma leian, et see on küll parim.
Esialgu vaatasin auto24's erinevaid pakkumisi ja lõpuks sai otsustatud, et ostan kohe uue ja siis sai välja valitud nii öelda parim.
Milleks osutus Farmi PRO 757T http://www.haagisekeskus.ee/farmi_pro_757L_757T.htm
Kasti mõõt: 150 x 300 x 34 cm
Täismass: 750 kg
Tühimass: 265 kg
Kandevõime: 485 kg
e17 tiisli tüüpkinnitusega suurim lubatud täismass veokile on 7500kg
- seda just sellepärast, et ported on täitsa ok kõrgusega (pole vaja kõrgendust). Veel oli oluline, et sinna mahuks peale 2 ATV'd ja tõepoolest kui esimene luuk maha lasta siis saab täitsa edukalt sinna 2 tk. peale ajada. Samamoodi oli tingimuseks kallutus mehhanism - täitsa toimib (lasin panna veel ka amordi, et kast ei lendaks piraki maha vaid ikka sujuvalt alla läheks). Oluline oli ka 4 ratast sellel versioonil Balansiir - lehtvedrusild mis väga hästi püsib autol järgi nii tühjalt kui täis koormaga.
Esialgu plastik katet ei võtnud kuna puudub vajadus ja hind ka suht kirves. Samas aga lasin teha Koormakate Oü's tendi mis maksis umbes 2000 eeki. Ja see on just hea selle puhul kui tühjalt sõita ja tagumist luuki ei viitsi eest ära võtta siis tuul ei puhu kotti ja kütuse kulu ei ole suurem kui ilma käruta.
Käru hind oli kusagil 24 koos regamisega.
Hiljem olen ise veidi täiustanud ka seda - lisasin Kummist nupud esiemesel käru otsaluugile. Sest muidu see maha lastes hakkas toetuma tõstevedru peale. Samas olen ostnud ka vajalikud jubinad, et hiljem tagumist luuki esimese luugi külge kinnitada. Vaja oli hingesid ja paari kummipuksi mis üksteise sisse käivad ja niiöelda ennast lukustavad (tööriistamarketis kõik saadaval peterburi teekl). Veel on peagi valmimisel koormarihmade paigutuskast mis saab olema käru all selle diisli A tähe alumise otsa sees. Kui nt. käru kasti tõsta pääseb rihmadele ja muule vajalikule ligi . Hea koht ilma et neid peaks pidevalt autos hoidma. Selle kasti teen nagu kärupõhi niiskuskindlast vineerist.
Ja lõpetuseks võiks öelda, et linnavahel sõites teiste firmade kärusid vaadates ma leian, et see on küll parim.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Kas sellise kasti mõõtmetega kast kallutab ka, kui atekaga pealt maha sõidad? Krt, minu käsutuses olnud küll ei kallutanud, see 3 meetrit pikkust oli ikka liig mis liig.
Ma olen üldiselt otsustanud, et ostan piduritega haagise. Tegelt ie tohiks sa ju piduriteta haagisele panna peale kaks atekat. Kaal läheb lõhki ju! Kui politsei tahab keerata, keerabki ära.
Selle tõttu ma ka nii otsustasin, et piduritega ikka. Vaja vedada tihti ikka raskemat koormat kui 400 kilo. Isegi puukoorem, kui ma seda vean on tonni jagu ju. Kerghaagisega kohe kellad.
Ainuke asi vaevab mind sealjuures vaid see, et kui keegi teine soovib sõita selle käruga... Aga ega ei pea ju andma.
Ma olen üldiselt otsustanud, et ostan piduritega haagise. Tegelt ie tohiks sa ju piduriteta haagisele panna peale kaks atekat. Kaal läheb lõhki ju! Kui politsei tahab keerata, keerabki ära.
Selle tõttu ma ka nii otsustasin, et piduritega ikka. Vaja vedada tihti ikka raskemat koormat kui 400 kilo. Isegi puukoorem, kui ma seda vean on tonni jagu ju. Kerghaagisega kohe kellad.
Ainuke asi vaevab mind sealjuures vaid see, et kui keegi teine soovib sõita selle käruga... Aga ega ei pea ju andma.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
no fear kirjutas:Kas sellise kasti mõõtmetega kast kallutab ka, kui atekaga pealt maha sõidad? Krt, minu käsutuses olnud küll ei kallutanud, see 3 meetrit pikkust oli ikka liig mis liig.
Ma olen üldiselt otsustanud, et ostan piduritega haagise. Tegelt ie tohiks sa ju piduriteta haagisele panna peale kaks atekat. Kaal läheb lõhki ju! Kui politsei tahab keerata, keerabki ära.
Selle tõttu ma ka nii otsustasin, et piduritega ikka. Vaja vedada tihti ikka raskemat koormat kui 400 kilo. Isegi puukoorem, kui ma seda vean on tonni jagu ju. Kerghaagisega kohe kellad.
Ainuke asi vaevab mind sealjuures vaid see, et kui keegi teine soovib sõita selle käruga... Aga ega ei pea ju andma.
Politsei jah saab ära teha kui tahab . Aga hetkel pole vajadust olnud sõita suurtel teedel. Kast kallutab küll pole viga tuleb lihtsalt üksteise järgi kenasti peale sõita ja maha ka. Piduritega jah oleks parem aga noh siis ju nagunii vaja E kati lube. niiet praegu ei ole sellele aga midagi juurde vaja.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Aga vat ei ole ju E-kati vaja, kui autorongi mass ei ületa 3500 kg.
Krt, ma ei ole ikka päriselt aru saanud, kas isik, kellel ei ole e-kat ja nt kelle autotühimass on 1785 kg, võib sõita haagisega, mille reg.mass on kokku 1715, st käru täismass, olenemata, kas seal peal on tonn briketti või ämber kartuleid, on alati arvestuseks, autol aga tühimass arvestuseks.
Onjunii!
Kui aga haagise täismass ehk reg.mass on nt 1800 kr siis ei tohi enam e-katita sõita, sest antud autol tohib olla taga haagis piduritega 2800kg, see nõuab juba kindlasti e-kati, sest lisandub veel ju auto tühimass, st autorongi mass ei tohi olla üle 3500 kg, see siin oleks aga siis 4585kg.
Ei tea, kas sai nüüd õigesti ka või?
Krt, ma ei ole ikka päriselt aru saanud, kas isik, kellel ei ole e-kat ja nt kelle autotühimass on 1785 kg, võib sõita haagisega, mille reg.mass on kokku 1715, st käru täismass, olenemata, kas seal peal on tonn briketti või ämber kartuleid, on alati arvestuseks, autol aga tühimass arvestuseks.
Onjunii!
Kui aga haagise täismass ehk reg.mass on nt 1800 kr siis ei tohi enam e-katita sõita, sest antud autol tohib olla taga haagis piduritega 2800kg, see nõuab juba kindlasti e-kati, sest lisandub veel ju auto tühimass, st autorongi mass ei tohi olla üle 3500 kg, see siin oleks aga siis 4585kg.
Ei tea, kas sai nüüd õigesti ka või?

CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Ei saanud õigesti. Autol ikka ka reg. massi liidetakse seal.no fear kirjutas:Aga vat ei ole ju E-kati vaja, kui autorongi mass ei ületa 3500 kg.
Krt, ma ei ole ikka päriselt aru saanud, kas isik, kellel ei ole e-kat ja nt kelle autotühimass on 1785 kg, võib sõita haagisega, mille reg.mass on kokku 1715, st käru täismass, olenemata, kas seal peal on tonn briketti või ämber kartuleid, on alati arvestuseks, autol aga tühimass arvestuseks.
Onjunii!
Kui aga haagise täismass ehk reg.mass on nt 1800 kr siis ei tohi enam e-katita sõita, sest antud autol tohib olla taga haagis piduritega 2800kg, see nõuab juba kindlasti e-kati, sest lisandub veel ju auto tühimass, st autorongi mass ei tohi olla üle 3500 kg, see siin oleks aga siis 4585kg.
Ei tea, kas sai nüüd õigesti ka või?
Teen näitliku arvutuse (võtan aluseks sõiduauto, kuna maasturite reg. massid enamasti liiga suured mõistliku haagise jaoks ilma E-katita):
Volvo V70, tühimass 1703 kg, registrimass 2150 kg, lubatud piduritega haagise mass 1800 kg. Ilma E-katita võib sõita, kui autorongi reg. mass ei ületa 3500 kg ja haagise reg. mass ei ületa veduki tühimassi. 3500-2150=1350, 1350<1703, seega võib selle auto järel vedada ilma E-katita max 1350 kg registrimassiga haagist.
Loodan, et sai see matemaatika nüüd selgemaks

Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
ikka ja jälle viivad kõrvalseisja mõtted sama küsimuse suunas igas haagistega seonduvas teemas - miks inimesed ei võta end korraks kokku ja ei tee ära BE lube? pole ju midagi õudset, ja järgnevaks eluks haagiste massi jms vaevast lahti.
nagunii teil naised ja lapsed nende haagiste või kerghaagistega ei sõida, milleks siis see kerghaagise tagaajamine...
nagunii teil naised ja lapsed nende haagiste või kerghaagistega ei sõida, milleks siis see kerghaagise tagaajamine...
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Vaat mul see loll lugu, et naine sõidab küll haagisega. Loomulikult mitte iga päev... aga ikkagi. Maasturi taga jah ei ole hullu aga kui enam maasturit ei ole?
Ma enda pärast ei muretse, tegin kõik kategooriad ära. Nüüd muretu elu.
Iga kord on see reg. mass ja tühimass ning kandevõime ning...muu mass mind segadusee ajanud. Hakkab juba koitma!
Ma enda pärast ei muretse, tegin kõik kategooriad ära. Nüüd muretu elu.
Iga kord on see reg. mass ja tühimass ning kandevõime ning...muu mass mind segadusee ajanud. Hakkab juba koitma!

CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia