3. leht 19-st

Postitatud: R Okt 03, 2008 11:29 pm
Postitas fagott
Lubatud Patroli tagaketta mõõdud siis:

Paksus 18mm(ülla-ülla:ventileeritav)(esimene oli äkki 24?)
Silindrilise osa sügavus 72mm,läbimõõt seest 190mm,väljast 204mm
Flantsi paksus 8-9mm
Keskava 110mm
Ketta diameeter 315mm

Andmed ei pretendeeri absoluutsele tõele,kuna mõõdetud autotulede valgel mõõdulindiga ja ketas vana.

Postitatud: N Okt 16, 2008 11:53 am
Postitas tarmo
Eilse seisuga siis mootor ja käigu- ning vahekast peal 8)
Hea uudis on see, et 4runneri mootor on suzuki raamile põhimõtteliselt bolt-on :D Õige väheke tuli ainult kinnituste nurka muuta, aga seda marginaalselt. Olemasolev käigukasti tala istus ka raami külge nagu valatult. Järgmiseks veel roolikarp lõplikult paika (enne mootori külge panemist ei olnud veel kindel kas mahub) ja tagavints. Edasi saab kõik uuesti pulkadeks võtta ja keevitama-puhastama-värvima hakata.

Paar udust pilti:
Pilt
Pilt

PS. Kas sellist Tööriistamarketis müüdavat kummipuksi on mõistlik mootoripadjana kasutada? Ehk siis - kas võiks vastu pidada? Poldid on M10 (nagu 4runneri originaalidki)
Pilt

Postitatud: N Okt 16, 2008 12:14 pm
Postitas hmm
Sügavalt ei soovita. Kui järele annab hakkab mootor lendama. Korralikul mootoripadajal on kinnitus sellone et kui kumm järele annab siis jääb mootor ikka oma kohale.

Postitatud: N Okt 16, 2008 12:18 pm
Postitas Madis
Aga kui polt on nö üks tükk ja kummist läbi ning kumm on ainult pehmendav organ seal vahel?

Postitatud: N Okt 16, 2008 12:31 pm
Postitas tarmo
Madis kirjutas:Aga kui polt on nö üks tükk ja kummist läbi ning kumm on ainult pehmendav organ seal vahel?
Ei sedasi ta siiski ei ole, sest kui polte tugevasti painutada, siis on näha, et annab järele - ehk siis pole keskelt koos.

Aga seda kartsin isegi, mida Rein ütles, et kui peaks lahti pääsema, siis on jama. Samas näiteks ei 4runneri, ega ka Suzuki patjadel ei ole nö julgestavaid polte läbi vms. On lihtsalt karp padja ümber, aga sellest järelikult piisabki? Kui panna sarnane karp selle ümmarguse junni ümber, saab võibolla sama hea?

Postitatud: N Okt 16, 2008 12:38 pm
Postitas erik
Topelt padjad, siis ma isegi usuks, plus põikivarras lendamise-nihkumise vältimiseks. Kas esilääba (radiaalvarras) liiga suure nurga alla ei jää? Mina tooks kinnituse raamil tugevalt allapoole.

Postitatud: N Okt 16, 2008 2:36 pm
Postitas WD21
4 tööriistamarketi kummipuksi, küll 6 mm keermega, ei suutnud mul T-maxi kompressoritki auto küljes hoida. Metall tuli kummi küljest lahti.

Postitatud: N Okt 16, 2008 5:51 pm
Postitas Shrek4x4
Tööriistamarketi kummipuksid ei suuda Samurai vahekastigi paigal hoida, murrab metalli kummi küljest lahti ja siis on näha,et ei olegi kogu pinnaga hoidnud.Servad on juba sünnist saati lahti.Ära neid küll kasuta.

Postitatud: N Okt 16, 2008 6:26 pm
Postitas inseneer
Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.

Postitatud: N Okt 16, 2008 6:34 pm
Postitas totu
Kas on keegi proovinud jäika poltkinnitust? Tean küll et ebamugavalt vibreerib aga kuidas oleks lollikindlusega? Millegipärast tundub hea mõte, ilmselt eksin. Tarvikpadjad jätaks jah valikust välja ja see ei sõltu turustajast. Ehk on mõistlik , kasvõi romulas, lahtiste silmadega ringi vaadata- kindlasti on standardautodel kasutatud julgestusega mootoripatju või siis tekitada ise läbiva poldiga padjad a´la GAZ id.

Postitatud: N Okt 16, 2008 6:44 pm
Postitas inseneer
Minuteada kunagi tehti Q kulgurile puuklotsist mootoripadi. :lol:

Postitatud: N Okt 16, 2008 7:26 pm
Postitas Veiko
Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.

Veiko

Postitatud: N Okt 16, 2008 7:38 pm
Postitas Kodanik2
Proovi Niva mootori patju. Need on odavad ja kruiseri 4,0 peavad ilusti kinni.

Postitatud: N Okt 16, 2008 10:07 pm
Postitas erik
Kodanik2 kirjutas:Proovi Niva mootori patju. Need on odavad ja kruiseri 4,0 peavad ilusti kinni.
Viimastel on väga kõikuv kvaliteet, mitte et ma neid ise ei kasutaks...

Postitatud: R Okt 17, 2008 12:00 am
Postitas Landy
erik kirjutas: Viimastel on väga kõikuv kvaliteet, mitte et ma neid ise ei kasutaks...
Nõustun Erikuga, idas toodetud LADA juppide, ERITI nn"kummitoodete" kavaliteet on viimasel ajal alla igasugui arvestust onud. Alternatiiv on leida läänes tehtud padjad.