3. leht 4-st

Postitatud: R Okt 17, 2008 9:58 am
Postitas Arto
totu kirjutas:Eeldatavasti on punktide raskuskoefitsendid legendis olemas (enne teada)? Kas on katse läbituks lugemisel mingi miinimumpunktide nõue või piisab stardi-finishi piiksutamisest?
10.4 KUKEPEA 2008 lõpptulemuse saamiseks peab läbima vähemalt kolm lisakatset. Lisakatse läbimiseks loetakse võistlusautoga vähemalt ühe kolmandiku (näit. 20 kontrollpunkti korral 7 läbitud kontrollpunkti) kontrollpunktide läbimist ja jõudmist üle lõpujoone ning kontrollfotode loovutamist ning ajavõtukiipide tühjakslaadimist või loovutamist

Postitatud: L Okt 18, 2008 9:40 pm
Postitas tai
Tavalised küsimused kas korraldaja annab LK1-5 punktid apsile, ozile vms tarkvarale pulgal või hakkab "toksimine" stardis.
Umbes mitu punkti on esimese 15 tunni nimekirjas ja kuidas on nad reaalselt metsas tähistatud - peitusemäng või maastikusõit?

Postitatud: L Okt 18, 2008 11:13 pm
Postitas ormti
Kontrollpunktide koordinaadid anname peale mandaati ja enne starti võistlejate endi mälupulkadele. Olemas nii APS kui ka Ozi. Võib juhtuda, et saame ka Garminisse otse laadida... Samuti on koordinaadid legendis kirjas. Kontrollpunktid on paigutatud valgete A4-suuruses tahvlitega umbes rinnakõguselt. Peaksite leidma. Kokku saab rajal olema 130 kontrollpunkti koguväärtusega 1205 punkti. Viie lisakatse peale on 5-punktiseid kontrollpunkte 64 tk, 10-punktiseid 38 tk, 15-punktiseid 23 tk, 30-punktiseid 4 tk ja 40-punktiseid täpselt üks. Kes kõik ära võtab, on kõva mees :hail

Postitatud: E Okt 20, 2008 8:28 am
Postitas ormti
Tuletan meele, et homme kell 24.00 lõppeb netis registreerumise võimalus ja selleks ajaks peaks ka osavõtutasud laekuma. Edaspidi läheb asi veel kallimaks. Ei piisa sellest, et regatud on enne homset, aga raha laekub alles ülehomme...

Postitatud: E Okt 20, 2008 9:38 am
Postitas Libekala
Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?

Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.

Postitatud: E Okt 20, 2008 11:35 am
Postitas aadu
Paneks siia ka fännklubi küsimuse:

Kas poleks mõistlik pealtvaatajate jaoks siia mõne magusama paiga asukoha ja orienteeruva aja panna?
Või siis parkimiskohad pealtvaatajate jaoks...
Sel juhul pargiksid teadlikumad pealtvaatajad omad autod nii, et võistlejatele jalgu ei jää.

Postitatud: E Okt 20, 2008 12:07 pm
Postitas ormti
Libekala kirjutas:Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?

Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
Kuna katsetel eraldi kontrollaegu pole, siis peavad võistlejad mahtuma üldaaja (15+2h) sisse. Kui nii ei juhtu, loetakse kõik esimesed viis lisakatset mitteläbituks.

Puhkepausinõude eiramine toob kaasa võistlustelt kõrvaldamise.

Tänan asjakohaste tähelepanekute eest! Vormistan nende täpsustuste kohta ka bülletäni.

Postitatud: E Okt 20, 2008 2:20 pm
Postitas boob
ormti kirjutas:Tuletan meele, et homme kell 24.00 lõppeb netis registreerumise võimalus ja selleks ajaks peaks ka osavõtutasud laekuma. Edaspidi läheb asi veel kallimaks. Ei piisa sellest, et regatud on enne homset, aga raha laekub alles ülehomme...
Küsiks igaks juhuks, et kuidas arve saamisega on? Ma saatsin täna teise kirja juhendis antud meiliaadressile...

Postitatud: E Okt 20, 2008 3:16 pm
Postitas Arto
ormti kirjutas:
Libekala kirjutas:Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?

Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
Kuna katsetel eraldi kontrollaegu pole, siis peavad võistlejad mahtuma üldaaja (15+2h) sisse. Kui nii ei juhtu, loetakse kõik esimesed viis lisakatset mitteläbituks.

Puhkepausinõude eiramine toob kaasa võistlustelt kõrvaldamise.

Tänan asjakohaste tähelepanekute eest! Vormistan nende täpsustuste kohta ka bülletäni.
Karistuste tabel täiendatud ning üllitatud bülletän 2.

Kes veel ei tea siis näha saab eal.4x4.ee

Postitatud: E Okt 20, 2008 6:06 pm
Postitas Arto
ormti kirjutas:Kontrollpunktide koordinaadid anname peale mandaati ja enne starti võistlejate endi mälupulkadele. Olemas nii APS kui ka Ozi. Võib juhtuda, et saame ka Garminisse otse laadida... Samuti on koordinaadid legendis kirjas.
Kes tahab saab GPS-i ka.

Postitatud: K Okt 22, 2008 12:19 am
Postitas Veiko
Prooviks siis uuesti sel aastal sedasi,et kui tehnilisse tulete on juba autod võistlus valmid,st kogu lahtine nodi on autost ära koristatud ja med karbike ilusti kindlalt suletava kilekoti sees.Juhul kui juhtub see uppuma ei oleks põhjust seda minema visata.Muidugi ei tohi seal sees sammaldunud elu olla.
Kiiver PEAB olema auto-moto kiiver.Munakoored ja sõjaväe vidinad ei sobi kuidagi.Soovitavalt E või DOT tähistudega.
Fotokatega on nii,et teeme pildi ja sealt on kellaaeg näha.
Istmete lõtkud vaatake ka üle.
Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko

Postitatud: K Okt 22, 2008 6:57 am
Postitas RAMBO
Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko


kuhu :?:

Postitatud: K Okt 22, 2008 7:19 am
Postitas ormti
RAMBO kirjutas:Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko


kuhu :?:
vt bülletän nr 2

Postitatud: K Okt 22, 2008 12:33 pm
Postitas Vahur
Kas TR-1te tuleb tõesti vaid 8 tiimi võistlema-või on tegemist mingi uue taktikaga kohapeal registreerimise näol-või hoopis annab majanduslangus tunda?

Postitatud: K Okt 22, 2008 12:59 pm
Postitas Madis
Vahur kirjutas:Kas TR-1te tuleb tõesti vaid 8 tiimi võistlema-või on tegemist mingi uue taktikaga kohapeal registreerimise näol-või hoopis annab majanduslangus tunda?
Võib olla panevad osad tiimid alles mootorit kokku, nagu mina eile...
Täna aga hakkan käigukasti eemaldama - näis mis järgmiseks :roll:
See Klapperjaht sai saatuslikuks umbes 10-le mootorile - lugesin ma mingil hetkel kokku :(