3. leht 3-st

Postitatud: N Sept 18, 2008 8:46 am
Postitas cozmoz
Aina rohkem on mul mõte jeep cherokee suunal liikumas. Millist Cherokeed soovitate ja millist versiooni mitte. Kumb on lollikindlam valik kas man. kastiga 2,5 mootoriga mudel või aut. kastiga 4,0?
Üldse kui hästi cherokee koos seisab ja kuidas on varuosade kättesaadavusega. Neid on momendil päris palju müügis. Kas auto 24 nimekirjas hinnaga kuni 32 000.- on mõni masin mida soovitate või mida vältida?

PS. Mida arvata sellest Nissanist?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: N Sept 18, 2008 9:25 am
Postitas Landy
cozmoz kirjutas: PS. Mida arvata sellest Nissanist?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
bensiini mootoriga Patroliga pole keegi veel õnnelikuks saanud. Seega unusta see masin ära!

Varsti on Inseneer ka ladogalt tagasi ja siis mõtleme sulle korraliku V8 LR-i välja.

Postitatud: N Sept 18, 2008 10:01 am
Postitas d22
Eelnevalt ju kirjutati,et chero juppe on saada,nii kasutatult kui uusi ja mõistlike hindadega.Kui mõistlikult autoga ümber käia,peab vastu,kui hakkad hullu panema,hakkab arvatavasti juppe lendama.

Postitatud: N Sept 18, 2008 10:43 am
Postitas urmas
cozmoz kirjutas:Aina rohkem on mul mõte jeep cherokee suunal liikumas. Millist Cherokeed soovitate ja millist versiooni mitte.
Nagu ikka- alates 1992, 4,0 ja AT. Kui noorem, siis vali ilma ABS-ta variant. Siis oli see va Bendixi süsteem.
Tunned Bendixi ABSi ära piduripumba kõrval oleva ümmarguse musta palli järgi. Pildil on ka vanemat tüüpi jahutussüsteem, millega enamus hädas, sest kipub keema. Tunned ära radika järgi, millel puudub kork. Muus osas pole väga vahet, mis aasta võtad.

Pilt

Postitatud: N Sept 18, 2008 12:24 pm
Postitas uaz469
No kui sul hinnapiiriks on 32000.- , siis võta ikka Chero, nt see:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11824
see on juba ilma lastehaigusteta variant.

Konkreetset Cherost muidu midagi ei tea, ehk lisab keegi, kas omanik
või keegi kes tolle Chero hingeeluga kursis, et mis head-mis vead!

Postitatud: N Sept 18, 2008 9:51 pm
Postitas cozmoz
Mõtlesin, et mõtekam oleks hoopis maasturit rentida. Nagunii võimalusi sõiduks tekib väha. Remondimees pole. Siis saaks ka rendi tasu sõprade vahel ära jagada. Muidu kui see on ainult minu oma siis kulud kannan ikkagi ise. Samas ega üksi ei viitsikski sõita. Hea seltskond käib asja juurde. Praegu rendiks ja kui kogemused olemas ja rahakott paksem alles siis võiks osta. Samas kas on kedagi kes oma maasturi rendiks.... väga kahtlen. Aga mine sa tea, ehk on siin keegi. Lasekski siin vabalt info ringlema, et kes on huvitatud jeepi rentimisest. Või hoopis kutsuks kusagile vingele rajale sõitma mingi tasu eest ja laseks meid algajaid ka vahest rooli.

Rendi mõte tekis sellest, et need odavad 30 000.- kanti jäävad masinad on ikka parajad sarad. Olen päris kindel, et suurema osa ajast läheb remondile mitte sõidule. Sellisel puhul ongi rent palju mõistlikum

Postitatud: N Sept 18, 2008 10:21 pm
Postitas Landy
Miks sa järelmaksuga kohe kobedamat ja kallimat ei võta? 50-80KEEK vahele jääb juba üsna hea hulk korrlike masinaid.

Oma 30KEEK maksaksid sisse ja ülejäänud poole või 2/3 hiljem juurde.

Postitatud: N Sept 18, 2008 10:53 pm
Postitas cozmoz
Tänud selle hea pakkumise eest. Aga mul on olnud nii kiire, et ma pole jõudnud isegi mitte helistada selle LR asjus.

momendil ei soovi kallima masinaga endale liigseid kohustusi kaela võtta kuna on paar olulist projekti mis nõuavad päris suure osa ajast kui rahast. Seega momendil võtan ettevaatlikult. Esimene tuhin on õnneks üle läinud kus lollid otsused on kergelt tulema. Nüüd vaatan ja kaalun rohkem. Aga ostusoov pole veel kuhugi kadunud. Ostuprotsess võib küll venida aga usun, et ilma maasturita ma ei jää.

Postitatud: R Sept 19, 2008 10:45 am
Postitas rato
olgugi et ise olen LC 70 harras austaja,(iga hoor kiidab oma auku niikuinii, ära sellest lase end häirida) tundub hindasid arvestades pisike kerge suki sulle kõige mõistlikum valik olema- ei vaju palju maakerasse, küttekulu pole kindlasti nii kosmos kui LR V8 või usa rauakolakatel( 35-40L/sajale on hulga rohkem kui 10-15..ju..), samas suki-kogukond kellelt nõu küsida on ka piisavalt suur. Kui niikuinii enam-vähem nurka seisma ostad ja kogemus puudub, siis väikesed suki mõõdud lasevad sul ukerdada metsas paremini ja aia äärde jääb ka rohkem ruumi.Ning vanemad autod roostetavad niikuinii, sellest sa ei pääse üle ega ümber. Muretuks harrastussongimiseks on vaja sul autole pmst aint M/T rehve ja hi-lifti. Kui hi-liftiga vintsimisest villand saab siis suki kaalu arvestades saad ka vintsiostul odavamalt läbi kuna pole nii võimsat vaja osta. Sul ju vaja lihtsalt välja tõmmata ennast ning seda mitte aja peale. Pöörde ja poweri kohta ütlen niipalju et loll ajab iga auto kinni,olgu see mootor milline tahes ja ükskord jääb iga auto kinni. Kui sõidutrajektoori valid targasti nagu saab seda võistlustel esiotsasõitjate tegemisi jälgides ja pärast proovides endas arendada, siis targalt podistades saad ka sealt läbi või äärest kuhu põhjagaasi mehed ennast mudapilve saatel sisse kaevavad..olen seda omal nahal kogenud oma 63KW vanainimese autoga.
Niiet suurem ei pruugi olla alati parem, igal asjal omad head ja vead.
Selget pead ja jaksu sulle. :driving

Postitatud: R Sept 19, 2008 5:34 pm
Postitas Uko
On meil siin Viljandis mitsu mis on sõitnud 550 tuhat ,ja sõidab veel.Lihtsalt jutu jätkuks :lol:

Postitatud: L Sept 20, 2008 12:20 pm
Postitas cozmoz
Olen otsustanud Jeep Cherokee kasuks. Turul on neid väga palju liikumas ja varuosade kättesaadavusega ei tohiks probleeme tekkida. Samas näeb väga hea välja. Pole suur, ega väike.
Mida veel cherokee ostmisel peale jahutus ja pidurisüsteemi jälgida tuleks?
Samas kuidas sellest aru saada kas kere on pehmeks sõidetud või mitte.
Olen vaadanud, et usas on päris palju firmasid kes müüvad kõrgemat vedrustust sellele masinale. Kes siin Eestis sellega tegeleb? Palju kõrgem vedrustus maksta võib? Kas suuremate rehvide puhul on mõtekas laiemad veljed osta või saab originaalid ära kasutada?

Postitatud: L Sept 20, 2008 1:16 pm
Postitas yanekk
Omadest müüb usa vigureid JR ehk JR Motors oü.Ja Võrrimees oma Heinküüniga on ka imedemaa oma võimalustega.
Kõik usa varuosa müüad tegelevad,kuid juurdehindlus võrreldes ise tellimisega on suht suur.
Kas suuremad jalavarjud kõrgusest või laiusest,kui laiusest siis tavalise 7"veljele üle 11,5" pole nagu eriti mõtet suruda.

Postitatud: L Sept 20, 2008 1:34 pm
Postitas cozmoz
Kas keegi oskaks seda masinat kommenteerida.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: L Sept 20, 2008 2:33 pm
Postitas urmas
cozmoz kirjutas:Kas keegi oskaks seda masinat kommenteerida.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tõste on tehtud. Kuidas, ei tea. Vaja alla vaadata. Küljekarbid alumiiniumiga kaetud. Ilmselt läbi roostetatanud. Koos sellega tõenäoöiselt ka pagassi põhi ja tagumiste vedrude eesmised kandurid kohe salongi tulemas. Vbl karp hoopis sellepärast üles ehitatud, et vasak külg avariiline. Esiotsaga on kuskil kivis või puus käidud. Pildi pealt hakkas kõik see silma.
On siin foorumites väga palju juttu olnud, mida Cherot ostes vaadata. Loe see läbi ja mine vaatama.

Postitatud: L Sept 20, 2008 3:28 pm
Postitas orejaP
Urmas jättis mainimata et tagaotsaga on ka midagi tehtud - luuk on üle värvitud ...