Õige parandus! Täismass ei huvita meil praegu kedagi, ikka registrimass. Minu viga.
Heinza variant on selles mõttes õige, et asi on seadusega 100 % kooskõlas. Eeldusel, et kulgur on mudast ja liigsest veest tühjendatud ja veduki (vähendatud) registrimassi koormamisega lõhki ei aeta;)
Õige on ka see, et ülekaalu (eriti sellise mõnekümnekilose) korral võidakse ka lihtsalt näppu vibutada, kuid lubadeta sõidu korral pannakse saba tee äärde. Või sitemal juhul kohalekutsutud puksiirile, kuna sama saba ei tohi sa ka tühjana vedada, kuna REGISTRIMASS läheb lõhki...
Mind on kaalutud keskmiselt korra aastas. Äkki on lihtsalt halb õnn...
Mis puudutab konna tegemist. Kui endale konn teha, siis tasuks panna pöördkelgu tõkised ikka nii, et kelk ei laseks autokülg rattakandurite otsa keerata. Tülikas võib see ju tunduda ja rihmadki võivad puruneda, kuid odavam ikka, kui kogu külge üles taguda.
Kui nüüd mõtlema hakata, siis korraliku tõste korral mahub kogu konn vist maasturi kõhu alla keerama --> pole see aspekt väga oluline. Aga sileda küljega sõidumasina vedamisel on küll.
Need prillid, mida mina näinud olen, on küll liigendiga olnud. Tõsi küll, lukustatavad kas keti või sõrmega, kuid siiski pööravad. Kuna tagarataste abirattad (millest ka see teema hakkas) fikseeritakse mõlema poole rataste külge, siis ei usu, et nad hakkaksid kõrvale jooksma - mis neid sunnib, kui veetava auto sild ikka auto küljes kinni on? Samas, ka konna puhul fiseeritakse ( või vähgemalt sunnib enesealahoiuinstinkt seda tegema) ikka mõlemad rattad, kuid nagu Landy kogemused näitavad, ei pruugi see piisav olla.
