3. leht 14-st
Postitatud: R Juul 25, 2008 10:23 am
Postitas hmm
Arvan, et see on just õige koht "kaagutamiseks". Kui on näha, et projekt on ikka toores nii tehniliselt teostuset kui ka väljanägemiselt, tuleb oma arvamus väja öelda muidu avavad tegijad, et nii peabki olema.
Tuleks seista hea selle eest, et tehniliselt küündimatud projektid ei jõuaks metsa, teedele ega võistlusele.
Kui sellise autoga midagi juhtub (ükskõik kus ja millal) siis on kõikidel offroad iseehitajatel ning alakomiteel palju seletamist, et miks selline auto üldse olemas on. Samuti läheb igasuguste ümberehituste registreerimine veel raskemaks.
saab saab saab ükskord ikka saab
Postitatud: R Juul 25, 2008 10:45 am
Postitas mati535
ja mis seal siis juhtuda saab kui see niva on palju tugevam kui originaalis ja nüüd ka palju võimsam ei taha vaielda aga iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde meie liistud on tehnika ja tehnika kestvus mudas ja mülkas sinna poole me püüame ja pole enam palju jäänud kahjuks või õnneks. ma aravn et selliseid masinaid tuleb meil veel aga eks varsti näete videolõiku kus see niva juba pöördes on ja vallutab mägesi ja jõgesi.
Postitatud: R Juul 25, 2008 10:49 am
Postitas Kilpkonn
Paukumise ja muidu viisaka suhtlemise kohta tuli meelde ütlus:
"
Diplomaat on keegi, kes oskab su põrgusse saata nii, et sa hakkad reisi ootama."

Postitatud: R Juul 25, 2008 10:50 am
Postitas Landy
Meil kehtib siin mõte, et "Kus viga näed laita, seal tule ja aita". Kui ise ei oska või oskused ei küündi, küsi. Meil küsi ja suu peale ei lööda. Antakse nõu ja vajadusel ka jõuga abi.
Ma oletan, et hästi ja ilusasti küsides oleks Erik, Hmm või keegi kolmas kogenud projekteeriija-ehitaja ehk isegi viitsinud teie projekti vaatama tulla ja kasulike näpunäiteid jaganud.
Juhin tähelepanu, et Söe duuning on lausa keevitamise kursuseid edasijõudnud iseehitajtele korraldanud. Seega Erik teab mida räägib.
Ka materjalide valik, tugevusarvutused ning erinevad konstuktioonlahendused pole TR3 klassi autode ehitajatele võõrad teminid.
Postitatud: R Juul 25, 2008 10:50 am
Postitas mati535
nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Re: saab saab saab ükskord ikka saab
Postitatud: R Juul 25, 2008 10:59 am
Postitas erik
mati535 kirjutas: aga iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde meie liistud on tehnika ja tehnika kestvus mudas ja mülkas sinna poole me püüame ja pole enam palju jäänud kahjuks või õnneks. ma aravn et selliseid masinaid tuleb meil veel aga eks varsti näete videolõiku kus see niva juba pöördes on ja vallutab mägesi ja jõgesi.
Nii mõnegi mehe liistud siin ei mahu Teie unistusse ka, nii et ära plõksi, minu kriitika oli konstruktiivne ja Teie kasuks, tulevikus. Kui aga võtad ülbe tooni, siis pole su koht siin - "pornofoorumis". Niva kestvus on iseteema ja see hetkel ei puutu siia, sest kõik õpivad läbi oma vigade.
Postitatud: R Juul 25, 2008 11:07 am
Postitas Landy
mati535 kirjutas:nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Pea liiva allapeitmin eon kõikse rumalam lahendus. Ka oleks olnud raske küsida, "midame valesti tegime või midame peaks ümber/paremini tegema"?
Keegi ei taha teid ehitamisest ja metsa või võistlema minekust kõrvale tõrjuda. Pigem oodatakse teid pikkisilmi teiste muidakollide mõõtu võtma ja juba üsna pea.
Alansil näeme, raisk?!

Postitatud: R Juul 25, 2008 12:57 pm
Postitas seff
sügavalt julgen kahelda esisilla pudinate vastupidavuses selle mootoriga ...
Ja kui projekt valmima hakkab siis tulge alansile ja demostreerige et asi toimib ikka ka !
Landy kirjutas:mati535 kirjutas:nüüd vaikus kuni lõpptulemuseni muidu rikute isu ära ehitada...kristjan
Alansil näme, raisk?!

sry offtopic , aga ländi ära ropenda kui sa ei oska

Re: Tere
Postitatud: R Juul 25, 2008 6:08 pm
Postitas MahviaDeTyrk
mati535 kirjutas:Meil pole vaja mingit ilu selle niva juures ja projekt on veel täiesti poolik.Lõpptulemus on hoopis midagi muud.Praegune lihtsalt proovimiseks ,kas töötab.
Ma ei mõista asja mõtet - kui see mootor bemmi peal töötas - siis kas te kardate, et ümber tõstmisega lõhkusite ära ja enam ei tööta ?
Mootori mõte ju ongi autol see, et auto saaks viibida erinevates kohtades töötava mootori abiga - tõstes mootori ühelt autolt teisele 2-3m - usutavasti töötab - kindluse mõttes oleks muidugi võinud bemmi nati aega lasta tiksuda selle koha peal kus nüüd on niva - siis mootor juba teaks, et selle koha peal saab töödata
Postitatud: L Juul 26, 2008 12:55 am
Postitas vanapagan
Hallidel aegadel kui tsägulitega veel võistlemas käidi siis pigistati Lada 1.6-sest mootorist rohkem välja kui sellel buumeri mootoril originaalis on.
Postitatud: L Juul 26, 2008 1:42 am
Postitas erik
vanapagan kirjutas:Hallidel aegadel kui tsägulitega veel võistlemas käidi siis pigistati Lada 1.6-sest mootorist rohkem välja kui sellel buumeri mootoril originaalis on.
Pigistati, pigistati, kõvad mehed olid, tänapäeval oleks isegi veel rohkem võimalik, kui too aeg isegi ette kujutati aga pole enam eriti vajalik ja otstarbekas. Sellest mõnest hobusest ei sõltu enam meistritiitel ralli - superkrossil.
See BMW mootor on üks õnnetumaid R6`te valikus ja pole mingi teema hetkel selles kontekstis.
PS Väänet ja käiguinertsi on tal aga piisavalt, et põrmustada mis iganes zigulli mootori tehnilised näitajad.
Postitatud: L Juul 26, 2008 8:57 am
Postitas Movistar
erik kirjutas:
PS Väänet ja käiguinertsi on tal aga piisavalt, et põrmustada mis iganes zigulli mootori tehnilised näitajad.
Samuti põrmustab see kõik teada-tuntud olevad Niva super sillajupid.
Postitatud: L Juul 26, 2008 10:57 am
Postitas Landy
Ilmlset võiks siin alateemas kõik endised Nivaga võistlejad kuni päikese kustumiseni heiteda, mis kõik armsa Niva juures katki võib minna. Usutavsti on nii minul, Võrrimehel, Aadul, Alansi pundil, kui plajudel teistel Nivaga võistelda üritanutel kustumatuid kogemusi selle suurepärase Nõukogude inseneeri töö vastupidvause osas. Üllatsi tuli nagu külluse sarvest. Kui tavalisle Läänemaasturil on mõned kindlad ja üldteada nõrgad kohad, siis Niva neist ainult koosnebki.
Kuid Nüüd üks lause ka Niva kaitseks. Müts maha Itaalia Iinseneeride ees, kes suutsid 1960-aastate keskel projekterida auto (Fiat 124) ja selle sõlmed mis olid mõeldud 1,2L alla 50KW mootori ja 13" 135/65 rehviga autole. Imetlucväärne, et kõigest hoolimata kestavad neid lahendused kui kasutatkse kordi suuremaid koormusi tekitavaid rehve ja mootoreid.
Niva põhineb teatvasti ju VAZ 2101 ja 2106 agregaatidel, mille puhul pole Vene-Nõukogude inseneerid teinud olulisi muudatusi ega suurendanud ka nende vastupidavusvaru võrreldes 2WD LADA-ga.
Lihtsalt mõlege eeltoodud lõigule, enne kui Nivale "raketi" mootori" panete ja siis pilpid lendama hakkab.
Tere
Postitatud: K Juul 30, 2008 8:21 pm
Postitas mati535
Selline oli niva vanasti.
http://www.youtube.com/watch?v=fJdxLIeyo-c
Aga varsti midagi muud...
k:Mati
Re: Tere
Postitatud: T Sept 02, 2008 2:02 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Värskemaid rindeteateid
