Klaperjaht 2008 - 29-31.08.2008
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tervitused kõigile "MudDrag"-ist kosunuile !
Mõtlesime siin, et võib olla oleks paslik kergitada kaant ka infoanumal, mis pajatab auhinnalaua lopsakusest.
Nimelt on selle aasta sponsor-laud vägagi helde, nii leiab väljateenitud au ja kuulsuse kõrval preemiate-auhindade laiali jagamise ning loosiratta õnne kaudu uue omaniku erinevad kaubad ja tooted väärtuses:
350 000,00 EEK !!!
Tõtt öeldes muljetavaldav kogus. Minu võistluste spektris isegi omamoodi rekord.
Seega, nii pealtvaatajad kui võistlejad, hoidke silmad lahti ning jälgige kohapealseid juhiseid ja reklaami. Auhindu ja kingitusi võib pudeneda vägagi ootamatutes olukordades !
Võistlejatele tuleb toonitada rajal käitumise etiketist kinnipidamist, sest just abivalmiduse, viisakuse ning härrasmehelikkuse eest saab preemiaid (see ei tähenda muidugi seda, et kui preemiast pole huvitatud, siis käitus nagu tahad. EI, siis võid saada karistusi).
Sama jutt on autasustamise protsessi tunnistajate käekäigust. Kõik võistlejad võivad saada niimoodi preemiaid !
Aga tulge kohale ja veenduge selles ise !
Korralduskomitee, auhinnaosakonna juhataja - Päkapikk.
Mõtlesime siin, et võib olla oleks paslik kergitada kaant ka infoanumal, mis pajatab auhinnalaua lopsakusest.
Nimelt on selle aasta sponsor-laud vägagi helde, nii leiab väljateenitud au ja kuulsuse kõrval preemiate-auhindade laiali jagamise ning loosiratta õnne kaudu uue omaniku erinevad kaubad ja tooted väärtuses:
350 000,00 EEK !!!
Tõtt öeldes muljetavaldav kogus. Minu võistluste spektris isegi omamoodi rekord.
Seega, nii pealtvaatajad kui võistlejad, hoidke silmad lahti ning jälgige kohapealseid juhiseid ja reklaami. Auhindu ja kingitusi võib pudeneda vägagi ootamatutes olukordades !
Võistlejatele tuleb toonitada rajal käitumise etiketist kinnipidamist, sest just abivalmiduse, viisakuse ning härrasmehelikkuse eest saab preemiaid (see ei tähenda muidugi seda, et kui preemiast pole huvitatud, siis käitus nagu tahad. EI, siis võid saada karistusi).
Sama jutt on autasustamise protsessi tunnistajate käekäigust. Kõik võistlejad võivad saada niimoodi preemiaid !
Aga tulge kohale ja veenduge selles ise !
Korralduskomitee, auhinnaosakonna juhataja - Päkapikk.
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Üks väike küsimus ka korraldajatele, nimelt kas oleks teoreetiliselt vöimalik osa vötta vaid kestvussöidust, orienteerumise jätaksin vahele kuna auto pole eriti tänavalegaalne? Jutt siis vabaklassist käib. Mingisuguses karikate arvestuses niikuinii ei konkureeri, tahaks oma löbuks söita lihtsalt.
Aitäh ette juba, vastuse eest.
Aitäh ette juba, vastuse eest.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
badass kirjutas:Üks väike küsimus ka korraldajatele, nimelt kas oleks teoreetiliselt vöimalik osa vötta vaid kestvussöidust, orienteerumise jätaksin vahele kuna auto pole eriti tänavalegaalne? Jutt siis vabaklassist käib. Mingisuguses karikate arvestuses niikuinii ei konkureeri, tahaks oma löbuks söita lihtsalt.
Aitäh ette juba, vastuse eest.
Tere hea küsija !
Ingliskeelne vastus sellele küsimusele antakse lühendiga: RTFM, ehk loe palun reglementi (manuaali).
Reglemendis on kirjas:
8.4.3 Maasturite kestvussõidu stardijärjekord määratakse vastavalt sprintorienteerumise etapil väljasõidetud tulemusele.
Sprintorienteerumise raja läbinud võistkonnad stardivad vastavalt saavutatud tulemusele – parima tulemuse saavutanud võistkond stardib esimesena, järgnevad võistkonnad stardivad ajalise viitega liidrist. Ajalise viite arvutab võistkonnale korraldaja.
Ajaline viide = Ajaline kaotus sprintorienteerumise etapi võitjale korrutatud korraldaja poolt määratud koefitsendiga.
Sprintorienteerumise etappi kontrollajaga mitteläbinud võistkonnad stardivad vahetult enne liidri esimese ringi lõppu.
Sprintorienteerumise rajale mittestartinud või sellest loobunud võistkonnad stardivad peale liidri esimese ringi finišeerumist, stardialast. Starti hilinenud võistkond lubatakse rajale oma võistlusklassi sõiduaja piires, üldises ajaarvestuses.
Liigsete küsimuste vältimiseks, palve kõigile: Lugege palun reglement läbi !!!
Lugupidamisega, Vaiko.
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
EAL lehel on pisike trükiviga, nimelt on kirjutatud Klapperjaht...
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Ei ole keelatud kedagi nööri otsas kaasa võtta, juhul mudugi kui jõud temast üle ikka käib.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Tänud! Parandatud.boob kirjutas:EAL lehel on pisike trükiviga, nimelt on kirjutatud Klapperjaht...
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Tere.Kas on kuulda olnud,et palju on veoautoklassis veel huvilisi.Mina oleks kindel tulija.(IFA)-garunn kirjutas:Härrad raske tehnika huvilised!
Suureks hämminguks on jõudnud meieni esimene veoauto klassi ankeet Lätimaalt . Seega REGISTREERIMA.![]()
Kuid üks pisiasi seda ei saa teha EAL-i lehel, vaid tuleb võtta kodu lehelt ingliskeelsest menüüst "Registration form" ja ja saata see meiliga meile e-mail: offroad@cooperland.ee.
Kui saabub veel 4(neli) on veoauto klass avatud ja kui kõik on STARDIS on AUHINNAD ka.
COM 525 1588
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Tere !
Et homme tehniline kõigil libedamalt läheks,siis vaadake üle kindlustused-tehnoülevaatused ja kuna võistlus osaliselt avatud maanteedel,peavad kindlasti põlema kõik tuled-viled. (esi ja taga suunatuled peavad olema 21w või selleks mõeldud led valgustid mitte külje suunatuled jne.)
Jätkuvalt kontrollin tagurpidikäigu tuld ja see peab lülituma käigukangi tagurpidikäigu asendis. (tagumine auto saab hetke reageerimisaega juurde,kui lahinguks läheb)
Mis veel ... rehvi "EAL-i poolt kalibreeritud" mõõduhark on ikka sama. TR 1 peaks mõõtma ka auto kõrguse vastavust tehnilise passi andmetele (Vedrustus
Originaalne. Auto kõrgus peab vastama valmistajatehase poolt antule, lubatud tolerants 3 cm. Lubatud on suurema läbimõõduga rattast tingitud erinevus.)
tehniline komissar
Pets
Et homme tehniline kõigil libedamalt läheks,siis vaadake üle kindlustused-tehnoülevaatused ja kuna võistlus osaliselt avatud maanteedel,peavad kindlasti põlema kõik tuled-viled. (esi ja taga suunatuled peavad olema 21w või selleks mõeldud led valgustid mitte külje suunatuled jne.)
Jätkuvalt kontrollin tagurpidikäigu tuld ja see peab lülituma käigukangi tagurpidikäigu asendis. (tagumine auto saab hetke reageerimisaega juurde,kui lahinguks läheb)
Mis veel ... rehvi "EAL-i poolt kalibreeritud" mõõduhark on ikka sama. TR 1 peaks mõõtma ka auto kõrguse vastavust tehnilise passi andmetele (Vedrustus
Originaalne. Auto kõrgus peab vastama valmistajatehase poolt antule, lubatud tolerants 3 cm. Lubatud on suurema läbimõõduga rattast tingitud erinevus.)
tehniline komissar
Pets
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm