3. leht 3-st
Postitatud: R Juun 27, 2008 11:23 am
Postitas Una
parandan isand Ausi kui võib - 3 võtit, 300 grammi varuosi ja Tults.
Postitatud: R Juun 27, 2008 11:47 am
Postitas TR Pjätt

Tults on ju iseenesest mõistetav. Keda siis süüdistada saab kui midagi katki peaks minema.
Postitatud: R Juun 27, 2008 8:04 pm
Postitas erik
Täiendan mõttevälgatusi kaaluteemal:
Mida kergem auto, seda vähem haaret ratastel aga siiski parem kiirendus.
Mida kergem auto, seda väiksem stress ülekandele (mitte väheoluline argument)
Postitatud: R Juun 27, 2008 11:27 pm
Postitas ed101
Ütleks ka, enda mätta osast:
Kerge auto tahab võimast mootorit ja teistsuguseid sõiduvõtteid.
Näiteks üle suure lombi, kivironimises, need kerged moonbuggyd tihti muud moodi ei liigu kui pedaal põhjas ja paugutades.
Pole olemas liiga kerget autot. Raskemaks saab alati teha.
Mida kergem, seda väiksemad on igasugused koormused kõikidele sõlmedele.
Nõustun Veiko-onuga, et tuleb arvutis valmis modeleerida aga aeg on nii kaugel, et kogu auto. Viimse kui seibini. Kui jätta kõrvale valitud komponendid, on raam/kere ja selles paiknevate agrekaatide asukohad ainuke kaalusäästu koht. PITA on muidugi see, et KÕIK jupid tuleks eelnevalt valmid osta ja digitaliseerida. Noorema põlvkonna probleem aga enne maadleks CADiga kui saeks rauda...
Tugevalt nõustun, et ideaalis peaks masin olema projekteeritud nii, et varuosade ja tööriistade hulk on minmaalne.