Gaz 69 mootor ja vahetus ja kardaan ja radiaator GAZ 24

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

grossu
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Juul 16, 2007 8:45 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas grossu »

ricardodesol11 kirjutas:Et asja vahepeal hoolega aetud ja jõutud lõppeks sinnamaale tõdemisega - mootor raip töövõimeline, aga mitte liikluskõlbulik. Suitseb, pritsib küünlad õli täis, puterdab ja soojast peast töötab, ilmselt miskid rõngad kinni või muu tüüpiline jama. Tekkis küsimus, et kas sellisele mootorile ka remontjuppe veel piisavalt saadaval on - mootor poola variant ehk siis nn nysa mootor? Ja veel keerulisem teema, et kas leidub ka inimesi kes kusagil võiksid selle mootori remondi ära teha ja seda mõistliku hinna eest. Tegelt probleem sellevõrra raskeb, et ka teine gaz 69 plekkkong vajab ilmselt samalaadset abi. Või oskab keegi nõu anda mis kõige targem mul edasi toimetada? :roll:
Kui huvi siis oleks pakkuda gaz 21 mootor, koos kastiga, töökorras
aga kui ei siis saan aidata mootori remondiga!!
Autoremont, kere-ja rehvitööd
www.samautoremont.ee
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

Vast on ikka aastaga mootor korda juba saadud.
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere.
Ma annan sulle head nõu .Muretse omale mõni raama,näiteks automehaaniku käsiraamat v.a.1973 kirjastus VALGUS.Sealt saaksid oma küsimustele vastused.Mõtle hästi järgi kas sul on vaja 20k mootori kap.remonti.(mina sain omale 3mootoritja 2käigukasti 4500 eeku).Ma ei tea kuidas bensukatega on aga diislid mis on ehitatud enne1980a ei pea tahmasuse testi tegema,v.a.üks kord,ark tahab veenduda ,et oleks korras mootor.Mina tahtsin oma autole malm mootorit ilma kettidetta , rihmadetta ja ilma igasuguste elektriliste trillakateta.Mootor on sellest ajast kus kõik auto tehased üritasid jõuda 1000000-nini,ilma kap remondita.Mootor on sama nagu patroli 3,3 vabalt hingav,ainult kahe silindri jagu lühem.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Uued mootorid ehk kapitud mootorid juba soetatud, need nn nysa mootorid sai asendatud 69 nn originaalmootoritega. Lahtine 69 sai 2009 suvel sinnamaale, et isegi TÜV auga tehtud(heitgaasi testi pole jah, aga sellegipoolest ei tohi silmaga vaadates suitsupilve taga olla) ja oli ka linna peal liikumas ilusamate ilmadega. Plekkkong on ka mootori poolest liikumisvõimeline, aga karburaator tahab vahetust saada. Kusjuures seisnud kap.mootorgi tahab remonti saada ja remont võib olla ka tehtud väga prostalt. Ühel mootoril sai vahetatud veepumbad, generaatorid, sest kapi omad ei kannatanud kriitikat. Suvel oli muidugist tore tunne kui äkki kaks lahtist gazikut tormasid papiniidu ristmikul teineteisele vastu(üks siis minu jagu) ja juhid lehvitasid teineteisele silmis üllatushelk, et näe veel mõni "hull" leidub.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”