3. leht 4-st
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:28 pm
Postitas no fear
No nii.
Tänud Teile mehed asjalike nõuannete eest aga nüüd on pea jälle veel rohkem pulki täis.
Küsimus veel? Kas rattarummu lukud ongi need, mis lukustavad ratta ja kui siis need neli on nö aktiveeritud, siis käivad neli tükki all ringi või peab veel olema mingi muu lukustusmehhanism. St, kui masin kinni jääb, siis pidavat ringi käima vaid diagonaalis olevad rattad aga kui rummulukud peal kas siis käivad kõik neli?
Krt, täitsa loll veel selles maailmas
Jah saades aru, et vanemate masinate puhul see küttekulu on ikka suurem, tuleb arvatavasti teha mingid muud kriteeriumid. Kas siis tuleb suurendada rahalist osa või leppida sellega, et ... s...tt lugu peremees, s...tt lugu. Võib olla tuleb loobuda kastikast ka panustada järelkäru peale, kuigi see on kah jama variant.
Äkki siis hoopis panustada sellise tavalise, klassikalise maasturi peale? Et kui vaja siis käru sappa ja minek?
Kuigi jah, siis läheb värk veelgi kirjumaks...
Millest ma veel aru ei saa on see, et nt 99 aasta Nissaneid on Pick-up kahte sorti? Ühed on siis kehvemad ja mootori erinevus? Sest välimuselt ju suht sarnased. Otsisin siit foorumist asjale vastust aga vist halvasti otsisin?Üks siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
MIS NEIL VAHET TEGELIKULT ON???
no fear@mõtetes
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:34 pm
Postitas jr
Rattarummu lukud on need jublakad seal esiratta keskel, mida annab siis kas käsitsi peale keerata väljast või toimivad nad automaatselt LOCK - UNLOCK või 2WD - 4WD või mis iganes tähistus seal peal on. Ühendab ta ära siis rattarummu esirattasse tuleva poolteljega ja tema praktilisem eesmärk on vähendada tagaveo reziimis küttekulu, kuna ei veeta asjatult pöörlevat massi poolasside näol ringi.
Kõike nelja ratast rummulukud vedama ei pane. See saab toimuda ainult siis kui nii esimeses kui ka tagumises difris on lukustatav difrilukk.
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:38 pm
Postitas no fear
jr kirjutas:Rattarummu lukud on need jublakad seal esiratta keskel, mida annab siis kas käsitsi peale keerata väljast või toimivad nad automaatselt LOCK - UNLOCK või 2WD - 4WD või mis iganes tähistus seal peal on. Ühendab ta ära siis rattarummu esirattasse tuleva poolteljega ja tema praktilisem eesmärk on vähendada tagaveo reziimis küttekulu, kuna ei veeta asjatult pöörlevat massi poolasside näol ringi.
Kõike nelja ratast rummulukud vedama ei pane. See saab toimuda ainult siis kui nii esimeses kui ka tagumises difris on lukustatav difrilukk.
Selge.
Ja millistel masinatel on need nö standardis olemas?
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:42 pm
Postitas jr
Sa mõtled nüüd rattarummulukke või difrilukke?
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:46 pm
Postitas no fear
Difrilukke. Nagu ma siit lugedes aru olen saanud, siis on need ikka tunduvalt määravamad, et julgeks ka raskemat takistust läbima hakata.
Postitatud: E Mär 24, 2008 11:52 pm
Postitas Landy
no fear kirjutas:
Selge.
Ja millistel masinatel on need nö standardis olemas?
Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks.
Lisajuttu:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=877 ... ik%E4ivate
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=671 ... t=nelikveo
Difrilukke on erinevaid. Lülitatavad ja automaatsed. Need omakorda ajagunevad edasi. Mõlema silla lukud võid tehase poolt panduna leida vaid G- Mersu ja mõne Land Cruiseri mudeli sildadest
Postitatud: T Mär 25, 2008 6:52 am
Postitas yanekk
Landy kirjutas:
Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Postitatud: T Mär 25, 2008 7:24 am
Postitas Landy
yanekk kirjutas:Landy kirjutas:
Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
O.T.
Osta ja pane külge ning keera esisild tagant ära! Seejärel näita kuidas sa ilma keskdifrit PIDEVALT lukus hoidmata sõidad

!
Postitatud: T Mär 25, 2008 7:25 am
Postitas tarmo
yanekk kirjutas:Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Kas tal ei ole seda tüüpilist Cherokee vahekasti, et saab nii ainult tagaveoga, kui ka keskdifri abil pideva 4wd-ga sõita? Sorry kui loll möla, pole Grande nii lähedalt näinud kui tavalisi Cherosid.
no-fear'ile:
Kui oht objektidel (vms) kinni jääda suur, siis difrilukkudest odavam ja lollikindlam oleks panustada vintsile. Selle saad aga paigaldada suvalisele ostetavale autole.
Postitatud: T Mär 25, 2008 8:36 am
Postitas fagott
Vaatasin kah selle auto24-s pakutava üle ja ise läheks vaatama just seda Sinu esimest linki.Kui hooldusraamatu ja läibisõidu jutt õige,siis hinna ja kvaliteedi suhe parim(sakslastel selle kohta hea sõna:preiswert).Isegi mitu korda mõelnud Patrol miskise kastika vastu välja vahetada,aga mul haagis olemas ja saab niimoodi ka hakkama.
Postitatud: T Mär 25, 2008 8:43 am
Postitas nohik
yanekk kirjutas:Landy kirjutas:
Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Kas Dana 30 sildu ei kasuta ka nn tavalised cherod ja 4,0 grand cherod, millel vahekast võimaldab sõita ka ainult tagaveoga? Üldiselt pideva nelikveo puhul neid kasutuses näinud ei ole.
Madis
Postitatud: T Mär 25, 2008 9:39 am
Postitas Arto
no fear kirjutas:Difrilukke. Nagu ma siit lugedes aru olen saanud, siis on need ikka tunduvalt määravamad, et julgeks ka raskemat takistust läbima hakata.
Kindlasti on standardis difrilukud MB G-l.

Kastikatest on tagumine lülitatav difrilukk uutel L200-del ja Nissanil.
Postitatud: T Mär 25, 2008 10:32 am
Postitas fagott
Hiluxi kastikal on kah tagumine lülitatav diffrilukk lisana saadaval(vähemalt 2002 aasta autol).
Postitatud: K Mär 26, 2008 8:11 am
Postitas d22
Navara on parema varustusega:kliima, el. aknad,peeglid, kroomi on ka rohkem.
Postitatud: K Mär 26, 2008 9:25 am
Postitas GC
no fear kirjutas:No nii.
Tänud Teile mehed asjalike nõuannete eest aga nüüd on pea jälle veel rohkem pulki täis.
Küsimus veel? Kas rattarummu lukud ongi need, mis lukustavad ratta ja kui siis need neli on nö aktiveeritud, siis käivad neli tükki all ringi või peab veel olema mingi muu lukustusmehhanism. St, kui masin kinni jääb, siis pidavat ringi käima vaid diagonaalis olevad rattad aga kui rummulukud peal kas siis käivad kõik neli?
Krt, täitsa loll veel selles maailmas
Jah saades aru, et vanemate masinate puhul see küttekulu on ikka suurem, tuleb arvatavasti teha mingid muud kriteeriumid. Kas siis tuleb suurendada rahalist osa või leppida sellega, et ... s...tt lugu peremees, s...tt lugu. Võib olla tuleb loobuda kastikast ka panustada järelkäru peale, kuigi see on kah jama variant.
Äkki siis hoopis panustada sellise tavalise, klassikalise maasturi peale? Et kui vaja siis käru sappa ja minek?
Kuigi jah, siis läheb värk veelgi kirjumaks...
Millest ma veel aru ei saa on see, et nt 99 aasta Nissaneid on Pick-up kahte sorti? Ühed on siis kehvemad ja mootori erinevus? Sest välimuselt ju suht sarnased. Otsisin siit foorumist asjale vastust aga vist halvasti otsisin?Üks siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
MIS NEIL VAHET TEGELIKULT ON???
no fear@mõtetes
Minu teada ei saa neil midagi vahet olla... mõlemad 76 kw mootoritega.
Vist 2002 tuli väike facelift ja mootor 98 kw. Aga räägitakse, ja on ka kinnitusi, et see mootor tahab juba 150 000 l.s. pealt saada saalede vahetust.