Parempoolne rool vasakpoolseks?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas inseneer »

tuningman kirjutas:
Landy kirjutas:Diisel ja bensukas on paljuksi erinevad. Kogu elektri ja elektroonika saad kindlasti ümber lapata. Sõltub ka sellest mis aasta masin doonor on.
Parem-ja vasakpoolse kere erinevustest teab Inseneer paremini rääkida. ta neid masinaid praktikas palju rappinud.
Nu jah. täitsa usun. Selle inglasest bensumootoriga doonorkere aastat ei tea veel. Teema oli täna ainult jutu tasandil. Kui homme olen masinad üle vaatanud siis tean täpsemalt. Siiani terve tänase õhtu land roveri eesti klubi kodulehte lugenud ja süveneda üritanud, kuid midagi väga erku selleteemalist kahjuks ei leidnud.

Üldiselt on P38 rooli ringitõstmise töömaht niivõrd suur, et see ei olnud rentaabel ka juba siis kui need autod veel 100000.- eeku maksid. Minult on mitu korda seda tööd n.ö. tellitud, kuid peale kalkulatsiooni on sellest loobutud.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas tuningman »

inseneer kirjutas:
tuningman kirjutas:
Landy kirjutas:Diisel ja bensukas on paljuksi erinevad. Kogu elektri ja elektroonika saad kindlasti ümber lapata. Sõltub ka sellest mis aasta masin doonor on.
Parem-ja vasakpoolse kere erinevustest teab Inseneer paremini rääkida. ta neid masinaid praktikas palju rappinud.
Nu jah. täitsa usun. Selle inglasest bensumootoriga doonorkere aastat ei tea veel. Teema oli täna ainult jutu tasandil. Kui homme olen masinad üle vaatanud siis tean täpsemalt. Siiani terve tänase õhtu land roveri eesti klubi kodulehte lugenud ja süveneda üritanud, kuid midagi väga erku selleteemalist kahjuks ei leidnud.

Üldiselt on P38 rooli ringitõstmise töömaht niivõrd suur, et see ei olnud rentaabel ka juba siis kui need autod veel 100000.- eeku maksid. Minult on mitu korda seda tööd n.ö. tellitud, kuid peale kalkulatsiooni on sellest loobutud.
MIlleg pärast, ma seda kahtlustasingi, et töömaht ja turuväärtus kooskõlas ei ole ja majanduslikult ennast ära ei tasu. Eks sellepärast vist siis ka selleteemalisi kirajohti vähe leiada on, nagu Landy mainis. Aga inimene on oma masinatesse nii kiindunud, et kui üritasin seda protsessi vähe talle selgitada, siis sain vastuseks, et temal aega on. ja raha ei pidavat probleem olema.Et ta käib norras tööl ja bla bla bla. Aga kardan et mingil hetkel see võib probleemiks saada, kui numbrid ikka kole ümmarguseks minema hakkavad. samas et tegu on tuttavaga võib pärast kole palju kobinat olla et näe, mis kirve selga lõi.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas Landy »

Majanduslikult on ehk mõtekam Lõuna-Euroopast tuua üks korrliku kerega ja õigepoolse rooliga diisel (näiteks mootori, käigukasti või tõsise elektroonia rikkega) doonoriks ja kahepaele väga heas korras masin kokku lapata. Lisaks jääb hulga asju endale varuks või müügiks.
Ega sa ei tea kas tal on DS või DSE varustusatmega auto praegu. Kui on DS tasub tiuua DSE ja saab masina hulga luksuslikumaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas tuningman »

Landy kirjutas:Majanduslikult on ehk mõtekam Lõuna-Euroopast tuua üks korrliku kerega ja õigepoolse rooliga diisel (näiteks mootori või, käigukasti või tõsise elektroonia rikkega) doonoriks ja kahepaele väga heas korras masin kokku lapata. Lisak jääb hulga asju endale varuks või müügiks.
Ega sa ei tea kas tal on DS või DSE varustusatmega auto praegu. Kui on DS tasub tiuua DSE ja saab masina hulga luksuslikumaks.
Kahjuks pean tunnistama et ei tea. Vabandan juba lolli küsimuse pärast ette ära, kuna pole roveriga kokkupuuteid olnud, et mis vahe on ds ja dse vahel? Täna pole autot veel vaatama jõudnud, sest meil siin jälle paljud teed läbimatuteks muutunud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas Landy »

DS ja DSE on varaustuastmed. DSE on hulga luksulikum ja rohkemate lisadega. Reeglina on see täheühend ka tagaluugile kleebitud. Kahjuks ei leia praegu varustust võrdlevat tabelit üles.
P.S.
Ainult DS varustusega autosid sai kepikasti ja katsusisuga tellida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas tuningman »

Landy kirjutas:DS ja DSE on varaustuastmed. DSE on hulga luksulikum ja rohkemate lisadega. Reeglina on see täeheühedn ka tagaluugile kleebitud. Kahjuks ei leia praegu varustust võrdlevat tabelit üles.
Ainult DS varustusega autosid sai kepikasti ja katsusisuga tellida.
No jah seda sain aru ,et varustusastmed. Tean atodest hetkel vaid niipalju, et mõlemad peaksid 96a olema. eestlane 2,5td ja inglane bensumootori ja gaasiseadmega v8. mõlemad manuaalid ja õhkvedrustusega. Asi selles kah, et ega see kutt ise palju autodest ei tea..vähemalt jäi selline mulje
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas Landy »

Piinlik lugu, aga usaldasin liilalt oma mälu. Emamaale tehti ka teistsuguseid kombosid:

------------------------------------------
In the UK there are five new Range Rover models available at launch
using either a 2.5 litre turbo diesel engine, a 4.0 litre V8 petrol
engine, or the top-of-the-range 4.6 litre V8 engine.

All models have four doors, electric windows, power steering, twin
airbags, electronic air suspension, anti-locking braking, side
intrusion rails, anti-theft alarm system, and a host of other features
as standard.

The range is:-

4.0 V8 - manual
automatic

2.5 DT - manual

4.0 V8 SE - manual
automatic

2.5 DSE - manual

4.6 HSE - automatic

A total of 14 exterior colours are available. They are:-

Sahara (Gold)
Caprice (Turquoise)
Niagara (Grey)
Biarritz (Blue)
Aspen (Silver)
Roman (Bronze)
Montpelier (Red)
Avalon (Blue/Grey)
Epsom (Green)
Beluga (Black)
Portofino (Red)
Coniston (Green)
Alpine (White)
Arles (Light Blue)

Interiors are either saddle (brown) or granite (grey) with cloth or
leather seats.


4.0 V8 and 2.5 DT Standard Features
-----------------------------------
4-door
side impact door beams
superlocking and robust immobilisation
2 remote transmitters
Permanent 4WD with viscous control centre differential
ABS
EAS
power steering
driver and passenger airbags
3-spoke alloy wheels
235 tyres
transfer box shift button (manual models)
H-gate transfer box shift (automatic models)
cigar lighter
anti-theft alarm system
body electrical control module
two map lamps
front door puddle lamps
radio cassette system (10 FM pre-sets, 5 LW, 5 MW)
lockable and illuminated glove box
burr walnut inserts on fascia and gear-change surround
cubby box
side-to-side heater pack with programmed de-mist
electric heated exterior mirrors
electric windows with one touch operation and anti-trap
message centre in instrument pack
tilt and reach adjustable steering wheel
cloth seats with driver's height adjust
metallic paint

4.0 SE and 2.5 DSE Additional Features
--------------------------------------
heated front screen
detachable bib spoiler
cruise control
five-hole alloy wheels
trip computer
mid-line radio cassette system
headlamp wash/wipe with wiper arms
climate control
leather seats
heated front seats

4.6 HSE Additional Features
---------------------------
4.6 litre engine
automatic transmission
sunroof
electric front seats, with Driver's memory
- Lazy seat function
- Exterior electric heated mirrors
- with reverse gear dipping
- Panel dimmer setting
styled fog lamps
ETC
leather steering wheel
- cruise control switches
- ICE controls
255 tyres
rear spot lamps
rear door puddle lamps
front and rear footwell lamps
high-line radio cassette CD system and sub-woofer
burr walnut garnish rail on door casings
cubby box with reversible lid containing cup holders
front and rear mudflaps
auto dimming interior mirror
illuminated passenger vanity mirror
eight-inch wheels

Accessories
-----------
Land Rover Parts have developed a full range of 50 accessories
available at the launch of the new Range Rover. They include:-

nudge bar
roof rails
ski carrier
sailboard and mast carriers
bike carrier
leather steering wheel
refridgerator
snow chains
seat covers
dog guard
loadspace protector
baby seat
security box
tack rack
gun box
mudflaps/spats
tool kit
sun blinds
CD auto changer
towing equipment
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas tuningman »

:eek
Ainus positiivne asi on vist see, et tervet autot vasakpoolseks teha ei taheta, enam. Jutt siis tiirleb nüüd tegelt parempoolse rooliga auto kere paigaldamisega vasakpoolse rooliga auto mädanenud kere asemele
Ju siis paistab kui masinaid lõpuks näinud kah olen. Ei tahtnud inimesele ennem midgi täpsemat õelda kui siin teadjamate ja targematega, konsulteerinud olen, kes selle tee juba läbi käinud on.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Parempoolne rool vasakpoolseks?

Postitus Postitas tuningman »

Sai siis autod täna üle vaadatud. Eesti registris olev 2.5td peaks olema DSE paketiga. käigukast siiski automaat. aasta 96. ja vähe ussitab jah. On olnud juhi külje pauguga ja kehvasti üles taotud.
Inglane siis 97a. 4,6v8 aut. ja arvatavasti brittide enda paigaldatud gaasiseadmega. Varustust vaadates siis HSE.
Vend oli ise mõlemaid autosi seest tühjaks tegema hakanud. Uurisin sinna armatuuri alla ja mulle avanes siis selline pilt, mis jättis mulje, et tulemüür mõlemalt poolt ühesugune. seda siis selles mõttes , et mõlemal pool samasugused augud roolisamba ja pedaalide ringitõstmiseks olemas. kuid olenevat rooli arukohast siis kunde jalgeall auk plaadiga suletud.
Seega ei tohiks siis midagi eriti hullu ja ulmelist olla selle paremp. rooliga kere vasakpoose asemele panna ja sisu ja elekter ringi lapata. Käigukasti tunneli kaan, õnneks käib poltidega ära, ja midagi oli veel. seal oli kässer kah valel pool.
Seega oleks siis piisavalt aega vaja varuda või on midagi ka lõigata- keevitada vaja?
Ah ja kus kere vin asuda võiks, peale selle lipiku , mis armatuuri all klaasi ääres on?

Kindlasti on natuke hullumeelne ettevõtmine, aga midagi peab ju tegema :lol:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”