Abi maasturi ostmisel kriteeriumitega
Moderaator: Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Jutt jummala õige, ilma lukkudeta saab väga edukalt küljed ära kraapida, stanged ära rebida ja kõikvõimalikud vardad kõveraks sõita. Kui plaanis kergemad situatsioonid, nt. juhuslik lumehang või äärekivi, soovitaks rõhuda rehvile ja mingile vintsimoodi asjale, kui siis jatkuvalt raha ja aega üleliia on, saab sillalukud neile kõigile paigaldada. Paljudel isenditel on tagasillas piiratud libisemisega differentsiaal (LSD), see ka abiks. PS pikem vedrukäik "kompenseerib" mingil määral sillalukkude puudumist, ulatuvad rattad sügavama augu põhja.
Tehtud, mõeldud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
sellise mootoriga oleks mõtteskas ost? kütet jõuaks sinna panna küll...kuid kas nõrgaks ei jää?
sellise mootoriga oleks mõtteskas ost? kütet jõuaks sinna panna küll...kuid kas nõrgaks ei jää?
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Esteks broneeritud, teiseks, ei ole sellisest mootorist varem kuulnud.
Aga see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Aga see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tehtud, mõeldud.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Diisel Chero on täiega mõttetu masin. Küttekulus ei säästa praktiliselt midagi ja lisaks saad diisli dünaamika (loe: edasi ei liigu).
4.0 Chero küttekulu peaks jääma alla 13 l/100km.
Keskdiffriga on 2 varianti: kas on lukustatav või puudub selline vidin (part-time ehk kas tagavedu või 100% lukus). Cherol on kõik 3 varianti: tagavedu, lahtine differ ja lukus differ.
Siin foorumis peetakse difrilukkude all silmas silladiferentsiaalide lukke.
Tänavasõidu masinatel on parimal juhul LSD.
Korralik diffrilukk maksab alates 15 kEEK, seega vints on odavam ja tõhusam soetada.
PS difrilukuga masin kaevab ennast palju kiiremini ja sügavamale kui ilma lukuta
4.0 Chero küttekulu peaks jääma alla 13 l/100km.
Keskdiffriga on 2 varianti: kas on lukustatav või puudub selline vidin (part-time ehk kas tagavedu või 100% lukus). Cherol on kõik 3 varianti: tagavedu, lahtine differ ja lukus differ.
Siin foorumis peetakse difrilukkude all silmas silladiferentsiaalide lukke.
Tänavasõidu masinatel on parimal juhul LSD.
Korralik diffrilukk maksab alates 15 kEEK, seega vints on odavam ja tõhusam soetada.
PS difrilukuga masin kaevab ennast palju kiiremini ja sügavamale kui ilma lukuta
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei viitsi pikalt seletada. Lühidalt ei soovita Sportaget. Maastikusuutlikus on üsna hea muidu (omasuguste kohta).landy kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Piltidelt paistab kena, kuid tundub, et juba jupp aega müügis. Tugevate ja nõrkade külgede kohta oskab kasutaja "Tarmo" lähemlat pajatada,.
RAVil on keskdifri lukk ainult siis kui see on sinna eraldi juurde tellitiud/pandud. Ja see lukk on siis automaatse lülitusega. Vaikimisi on lahtine differ. Ja no RAViga ikka naljalt asisemat metsaalust ei külasta ka...ricardodesol11 kirjutas: A üks auto millel keskdiffer ja lääne oma - toyota rav4(pideva neliveoga!!), aga selle hind ka ikke kõrgem tükk maad. Edu sulle mõtete korrastamises.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Las teadjamad kommenteerivad, minuarust suuresti mitsu tehnika ja ei tundu väga trööbatud olema, kõlbab linnas sõta küll ja esimeses poriloigus ei tohiks ära laguneda.
Las teadjamad kommenteerivad, minuarust suuresti mitsu tehnika ja ei tundu väga trööbatud olema, kõlbab linnas sõta küll ja esimeses poriloigus ei tohiks ära laguneda.
Tehtud, mõeldud.
see oleks päris pulltotu kirjutas:Esteks broneeritud, teiseks, ei ole sellisest mootorist varem kuulnud.
Aga see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki ei olnud viga mitte autos vaid tihendis mis rooli ja istme vahel oli?vip001 kirjutas:sõbraga käisime nivaga soos sõitmas..jäime ühte kohta kinni nii et 2 paremat ratast olid poolest saati sees....asi läks päris kusiseks...kuid lõpuks loopisime oksi jm jama all ning kuidagi saime välja kui keskdifri lukku pani...mõtlen et kui mingi maasturi ära osta millega ka linnas sõita saab võib ju ilma lukkudeta vabalt kuskile pehmemasse kohta sisse jääda.
Vana patrulli mootor ja käiguosa ning sillad on üsna igikestvad ja pommikindlad. Kere kipub ainult pikapeale ää roostetama. Ilus näeb ta välja küll ja kui õige rehv ka alla panna, saab üsna mõnusa rahvamaja mille kõik maailma asjad saab ära vedada ning vajadusle ka metsa põigta (Kui vints ninale panna). tasub uudistama minna. Juppe ka lahedalt saadaval ja mitte sugugi kalli raha eest.
Viimati muutis Landy, T Veebr 19, 2008 5:05 pm, muudetud 6 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Siuke lehmalaik näeb mu meelest Patroli seljas vähe parem väljavip001 kirjutas:see oleks päris pulltotu kirjutas:Aga see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vastu peab üldjoontes hästi - nõrk on ja laguneb ainult esisild. Seal püsikate juures olevad nõellaagrid kuluvad ülikiiresti - aitab kord aastas/kvartalis (oleneb palju 4wd kasutada) määrimine (ja vahetus). Kui ei tee, siis pooltelgedega ka puuks. Automaathubid on ka nõrgad.vip001 kirjutas:to tarmo:
aga kas sa ei soovita sportaget lagunemise tõttu või rooste pärast?varuosade hinnad/kättesaadavus?
lühidalt!
Rooste ongi teine problem, aga see on kõigi asiaatidega...
Muus osas ok. Mul kestis 30" rehviga küll.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jäi silma hea aastaarvuga ja (kahtlaselt) soodne maastur:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tasuks soodushinna tagamaid uurida!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tasuks soodushinna tagamaid uurida!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Soovitaks heast südamest istuda neisse autosesse enne kui ostma hakkad, sest vitara ja frontera suht erinevad - kõrgus, ruumikus. Samas lühike kere raputab jubedamalt kui sõita kiiremini kui linnakiirus. Ja no sõltumatu vedrustus on linnas mugavam kui talasild. Pead ka sellega arvestama et mida suurem ja raskem auto seda asisem vints peab ka olema ehk siis siin ka hinnavahe.vip001 kirjutas:seda juttu küll ei usu et chero 4.0 alla 13l 100km võtab....reaalne linnas ikka 16+..liitrit ikka....mnt võimalik et 11-12l/100km
seda on siiski palju!
siiani on meelepäraseks jäänud vitara või frontera + tuleks vist mingi vints soetada