3. leht 5-st
Postitatud: K Veebr 13, 2008 8:14 am
Postitas Landy
erik kirjutas:Kõik kes siin kirjutavad, et luaz on hea toorik võistlusautoks, võiks mõelda tõsiselt oma sõnade vettpidavuse peale, ma isegi küsiks, kas te ka julgete vastutada oma sõnade eest? Sest paremaid alternatiive on hulgi ja halvemaid ma ei oskagi eriti tuua.
OK, lisan juurde, et võtke minu eelnevaid sõnu kerges iroonia võtmes.
Ütleme nii,et LUAZ-iga saab ilmslet võistlustel osaleda(juriidislis-tehnilislet on kõik 4x4AK nõuded ju täidetud), kuid tõsisiselt võistlemine tuleb unustada.
Juba ainuüksi Nivaga võistlemine andis läbi rahakoti teadmise, et selle autoga võistlusrajale (vähemasti TR1 alla) asja pole. Küll sai sealt kamalugu kasulikekogemusi ja mõtteid järgmise auto valimiseks/ehitamiseks.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:03 pm
Postitas aeroman
aga jahh,nüüd muutsite küll mu meelt niiet jahh see esialgne plaan jääb praegu katki ning raha koguma möne uuema looma jaoks.
Aga öelge parem millistel aparaatidel on nii esi kui taga diffri lukud,salongist lülitatavad lukud.paha ei teeks ka aeglusti.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:12 pm
Postitas totu
"G"
Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:12 pm
Postitas FB
See ikka vastupidi - kohustuslik on aeglusti ja lukud siis kas on või ei ole. Lukkudeta saab sõita küll ja neid saad ka hiljem osta.
Odavamast hinnaklassist oleks näiteks:
Suzuki Samurai
Toyota Land Cruiser 70
Jeep Cherokee
...
Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:38 pm
Postitas Landy
Sõltub, mida odavaks pead, kuid auto24 filtrisse jäid alla 50K autodena kinni:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... 0&ae=2&r=1
Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:39 pm
Postitas aeroman
lukkudeta tiba mötetu juu,aga kus see kohustuslik aeglusti on märgitud.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 2:11 pm
Postitas rommi
aeroman kirjutas:lukkudeta tiba mötetu juu,aga kus see kohustuslik aeglusti on märgitud.
miks lukkudeta mõttetu? lukke on alles siis vaja, kui diagonaalis rattad õhku hakkavad jääma. Niisama sirgjoones mudas edasi vintsides võtan ma alati lukud maha.
AEGLUSTI ... see on aga esimene põhiline näitaja. Ilma aeglustita autodest üldiselt siin foorumis ei räägitagi, kunagi tegemist pole maasturitega. Kui on aeglustita, siis see tähendab enamasti ka et ilma raamita ja talasildadeta. Ehk siis ma ei kujuta ette, mida sellisega üldse maastikul teha.
Algajale ongi alguses ilma lukkudeta parem, saad vahelduseks sõita ka, mitte pidevalt garaazhis pooltelgi vahetada.
edu valimisel, endale jäi üks selline toorik silma... väga hea alustuseks.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja paar soolasema hinnaga:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
(viimasel on sillalukud ka olemas)
Postitatud: K Veebr 13, 2008 2:20 pm
Postitas Landy
Postitatud: K Veebr 13, 2008 2:27 pm
Postitas erik
Trooper, nüüd ka hea toorik ei ole

Kas sa landy ise ostaks endale trooperi offroadiks.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 2:30 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:Trooper, nüüd ka hea toorik ei ole

Kas sa landy ise ostaks endale trooperi offroadiks.
Kõik sõltub sellest kas tahad võistelda või võistlustel osaleda.
Kui esisilla pidama saad, siiis ei tohiks ju muud häda olla.
Vabas võid ju tulevikus teised sillad ka alla lükata.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 3:06 pm
Postitas erik
väga osavalt keerutasid küsimusest mööda... hakkame teiselt poolt pihta, mis on trooperis head? või paremat kui teistel analoogsehinnaga maasturitel?
Postitatud: K Veebr 13, 2008 3:21 pm
Postitas trc
Mulle meeldib toorikuna see ntx:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
note: ORC/Eibachi vedrud tagaistmel maksavad uutena ca 900Euri set

Postitatud: K Veebr 13, 2008 3:22 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:väga osavalt keerutasid küsimusest mööda... hakkame teiselt poolt pihta, mis on trooperis head? või paremat kui teistel analoogsehinnaga maasturitel?
1)Konkreetsetel isenditel on plussiks vaid lisavrustus ja (teatav) off-road valmidus.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2)Väidetavalt (ise pole kontrollinud) ka mõistuse piires varuosahinnad.
P.S. Stock Trooperit ka ei võtaks toorikuks.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 3:24 pm
Postitas Landy
Parempoolse rooliga auto eeldab kohe ümberehitust ja rahvamajaga metsa küll eriti enam asja pole. Pigem doonor ,kui toorik.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 3:27 pm
Postitas seff
Landy kirjutas:erik kirjutas:Trooper, nüüd ka hea toorik ei ole

Kas sa landy ise ostaks endale trooperi offroadiks.
Kõik sõltub sellest kas tahad võistelda või võistlustel osaleda.
Kui esisilla pidama saad, siiis ei tohiks ju muud häda olla.
Vabas võid ju tulevikus teised sillad ka alla lükata.
trooper.... landy palun ära soovita inimesele sitta,:evil
julgen väita et luaz on igaljuhul targem valik kui trooper, luazil on muide tagasillas lukk juba tehasest sees, saab ka ette lukku panna kui suurem huvi siis v6in rääkida