20. leht 33-st

Postitatud: N Dets 10, 2009 8:49 pm
Postitas honkomees
TiitR kirjutas:...Sry, aga Nivaga on natuke pohh ka kui p*rsega võssa tagurdad...krt. inimesel ju uus auto! :D
No mulgi ju peaegu uus D-Max, seepärast otsingi kõike kaitsvat, tükib jah see võsapesu liiga tegema, kraave ületades kakub tagastangelt plastiku maha jms.
Nivaga tagurdasin ikka mitte võssa, vaid kahe männi vahel ümber pöörates esi ja tagastangega kontakti puudega, pikema masinaga on see ümberpööramine veel vaevalisem.

külm

Postitatud: T Dets 15, 2009 11:48 am
Postitas honkomees
Kuidas teistel D-Maxi omanikel mootori soojenemisega lood on olnud. Endal siis esimene külm käes ja oh imestust - ei lähegi mootor töötemperatuurile, 70 km läbi sõidetud ja seier ikka kusagil poolel teel tavanäiduni. No muidugi ma tean, et diisel soojeneb aeglaselt jne jne. Samas Topautos öeldi enne ostmist et Suzuki Grand Vitara soojenevat kiiremini kui Isuzu, vist ongi tüüpidel õigus :cry:
Eks tuleb hakata siis kartongiga mässama, samas pole 15 kraadi ka mingi külm veel, sellega võiks nagu ilma hakkama saada.
Kuidas siis on kaaskannatajate kogemused?

Postitatud: T Dets 15, 2009 12:22 pm
Postitas suzi
Mida vähem tekib soojust, seda efektiivsemalt kasutatakse kütust auto edasi viimiseks. Uute diislite viga ongi see, et sooja ei teki. Eks aitab lisa soojendi.

Postitatud: T Dets 15, 2009 1:40 pm
Postitas honkomees
suzi kirjutas:Mida vähem tekib soojust, seda efektiivsemalt kasutatakse kütust auto edasi viimiseks...
Eh, mure ju selles, et nö külmalt (pidevalt) töötav mootor võtab ka rohkem kütust (vähemalt vanasti oli nii, traktorilubade saamise aegu kunagi räägiti seda) ja kulub kiiremini jne.
suzi kirjutas:...Eks aitab lisa soojendi...
Selle külmaga oli salongis sooja veel küllaga (kui klaasi ja jalgade peale suunatud siis lõppu keeratud soojendusenupuga hakkas gaasijalga sõidu lõpuks kõrvetama), natuke võtab soojenemine aega.
Jutt just mootori soojenemisest. Ühesõnaga, vajalik on mootori töötemperatuur normi saada.

Postitatud: T Dets 15, 2009 7:39 pm
Postitas zum
honkomees kirjutas:Jutt just mootori soojenemisest. Ühesõnaga, vajalik on mootori töötemperatuur normi saada.
Äkki aitab termostaadi vahetus. Võimalik, et neil on tehasest mingi 70 kraadi pealt avanev sisse topitud, tootja ju üsna kuumas kandis :roll:

Lihtsalt mõte,
zum

Postitatud: K Dets 16, 2009 8:43 pm
Postitas 111CAT
Ei saa küll õieti sõna sekka õelda, kuna kasutan eelmise põlvkonna Dmax'i ja Eberi eelsoojendit (mootor juba enne käivitamist soe :D ) kuid eelmisel talvel tekkis tunne, et mootor ei tööta vist päris õigel temperatuuril.
Panin prooviks ( nagu vanasti ) papi osalt radiaatori ette ja sõitu. Mispeale Isuzu tegi kiiresti selgeks kes on loll - kollane hoiatustuli läks põlema ja mootori võimsus tõmmati alla kuniks temperatuur jälle normis. Siit ehk rumal soovitus aga pane midagi radiaatori ette ja vaata mida tehnika arvab, kas on temperatuur õige või mitte.

Postitatud: K Dets 16, 2009 11:21 pm
Postitas honkomees
111CAT kirjutas:Ei saa küll õieti sõna sekka õelda, kuna kasutan eelmise põlvkonna Dmax'i ja Eberi eelsoojendit ...kollane hoiatustuli läks põlema ja mootori võimsus tõmmati alla kuniks temperatuur jälle normis. Siit ehk rumal soovitus aga pane midagi radiaatori ette ja vaata mida tehnika arvab, kas on temperatuur õige või mitte.
Mul siis Defa spiraal dimaksil kõhus, käega katsudes on plokk ja lõdvikud leiged, seier käivitades ikka külmas servas ja sooja õhku kohe ei tule.
Panin papi ette, 50 km sõiduga ikka ei liikunud veeseier samasse asendisse kui suvel, tegelt täpselt samas kohas kui ilma papita sõites :wink: Mingeid tulukesi jõulupuul küll põlema pole läinud.

Postitatud: N Dets 17, 2009 6:38 pm
Postitas 111CAT
Tasuks vist ikka termostaadi kontroll/vahetus ete võtta :(

Postitatud: N Dets 17, 2009 6:49 pm
Postitas jlx
Vahetama ei tasu kohe hakata, esmalt ikka kontroll.
Mõni ime, et uus Grand Vitara paremini soojaks läheb, see masin põletab ju sama palju kütet sajale kui 1 liiter suurema mootoriga D-Max.

Ehk siis tänu ökonoomsusele sa sooja ei saagi, sest sa pole selle eest maksnud :D

Postitatud: N Dets 17, 2009 10:32 pm
Postitas honkomees
jlx kirjutas:...Ehk siis tänu ökonoomsusele sa sooja ei saagi, sest sa pole selle eest maksnud :D
No mis ökonoomsus, kui külm mootor võtab ju rohkem kütet ja tal mul talviseks sõiduks (peamiselt) lumes soetatud saigi...
kontrolli esindusse, krt, kus see aeg võetakse et linna ja päev nahka panna.
Järelikult teistel kasutajatel sihukest probleemi tänaste külmadega pole??? Siis ikka mingi mu massina viga.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 12:12 pm
Postitas GC
Julgen arvata, et mootor saavutab ka talvel ikka oma õige töötemperatuuri ja pole vaja muretseda, et ökonoomsus kannatab.
Nissanil (pick up) puhub juba ammu sooja, aga temp. pole näidikul sisuliselt tõusnudki... see on pigem anduri asukoha teema, mis talvel külmadega näidiku madalal hoiab.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 1:01 pm
Postitas honkomees
GC kirjutas:...Nissanil (pick up) puhub juba ammu sooja, aga temp. pole näidikul sisuliselt tõusnudki....
Sama lugu mulgi, aga ...
GC kirjutas:Julgen arvata, et mootor saavutab ka talvel ikka oma õige töötemperatuuri ja pole vaja muretseda...see on pigem anduri asukoha teema, mis talvel külmadega näidiku madalal hoiab.
no arvamistest arvan ma pahasti ja andur näitab ikkagi mootoriploki jahutussärgis olevat temperatuuri.
See on peab olema töösoojal mootoril nii suvel kui talvel ühesugune või kuidas? Iseasi on muidugi selle temperatuuri saavutamise kiirus, aga kui 100 km sõiduga see kätte ei tule ja sealjuures papitükiga radika ees, siis pole õige asi. Sellise 20-kraadise külmaga saavutas normaaltemperatuuri jupikese aega lumes edasi-tagasi puseldes aga tee peale jõudes läks temp jälle alla.
Aga seest on auto soe küll :lol:

Postitatud: P Sept 05, 2010 9:04 am
Postitas honkomees
Uus ja väidetavalt jälle külm talv tulekul! Sain kevadepoole hoolduse aegu esinduse meestega pikemalt juttu puhutud ja see teema olevat neile väga tuttav. Olla teinud varasemalt teistel masinatel igatsugu trikke, vahetanud termostaate jms, aga külmaga jääb see jahutusvedeliku temp madalamaks kui suvel ... Et ühesõnaga tuleb asjade seisuga leppida.

Postitatud: P Okt 10, 2010 7:13 pm
Postitas sphere
Õnnestus täna puruks sõita juhipoolne küljepeegel. Kas keegi oskab aidata ja öelda et kust saaks uut peeglit tellida ja kui palju see maksta võib. ( ja kas neid on võimalik sama värvi tellida või mismoodi...)
Aitäh

Postitatud: P Okt 10, 2010 8:22 pm
Postitas TiitR
sphere kirjutas:Õnnestus täna puruks sõita juhipoolne küljepeegel. Kas keegi oskab aidata ja öelda et kust saaks uut peeglit tellida ja kui palju see maksta võib. ( ja kas neid on võimalik sama värvi tellida või mismoodi...)
Aitäh
No ilmselt margiesindus (või vähemalt kes seda Isuzut müüb) aitab sind värvitud peegli tellimisega? Võimalik, et ka mõni b-kat. osadega tegelev firma + värvid ise 8)