111CAT kirjutas:D-max on igati aus valik. Eelmise põlvkonna mudeliga on nüüdseks läbitud 156 000 km ja ainuke tõsisem viga on olnud tagaratta laagri purunemine. Teeäärde pole pidanud kordagi jääma ja ka ratta laagri puhul valmistas rohkem peavalu diagnostika ehk siis õige vigase koha leidmine.
Plusspoolel lisaks soetushinnale on meeldivalt väike hoolduskulu.
Ainuke nõrk koht on originaalamordid, esimesed tuleb lihtsalt kiiresti lõpuni (mis saabub ruttu) sõita ja seejärel mõõtude järgi sobivad konid alla kruvida ning teema unustada.
Ega sul kirjadeks külje peal pole Kaevax? Kui jah, siis trehvame umbes 4x nädalas koos ühisesse sööklasse ..sry, for OT
414 AVM kirjutas:...Mul on juba teine D-Max käsil. Esimesega sõitsin ~56 000 km maha ja see on nüüd foorumlase CotCas'e pruukida. Uuega on ~28 000 ees ja ei mingit problemat siiani..
kui nüüd läbisõitu vaadata, siis suht olematu ju, ja sõitnud autatatud foorumlane ju ikka aastaid foorumi kirju lugedes! Sisuliselt on see kahe masina läbisõit kokku minu umbes kahe aasta sõit ja oleks tõesti imelik, kui selle ajaga midagi juhtuks. Mul on uus auto tavaliselt ilma muredeta (v.a kondid) ikka 150-180 läbi sõitnud, siis tuleb hakata juppe vahetama ja seda ma endale eriti lubada ei saa, kuna iga päev vaja sõita ning töökojas seismisele aega raisata pole. Nüüd ei oska öelda kuidas Dimaks vastu peab, siiani on nagu mureta aga läbisõit veel niiiii pisike
Taan mainis midagi väikesest saarest. Kui seal IGA PÄEV 10 km-t maha sõita, siis 56000 km saab täis 15,34 aasta- ja 180000 km 49,3 aasta pärast. Kui Sinu läbisõitu üritaks seal saarel läbi viia, siis tuleks 115 km per päev. Pea käiks ikka julmalt ringi vist .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
111CAT kirjutas:D-max on igati aus valik. Eelmise põlvkonna mudeliga on nüüdseks läbitud 156 000 km ja ainuke tõsisem viga on olnud tagaratta laagri purunemine. Teeäärde pole pidanud kordagi jääma ja ka ratta laagri puhul valmistas rohkem peavalu diagnostika ehk siis õige vigase koha leidmine.
Plusspoolel lisaks soetushinnale on meeldivalt väike hoolduskulu.
Ainuke nõrk koht on originaalamordid, esimesed tuleb lihtsalt kiiresti lõpuni (mis saabub ruttu) sõita ja seejärel mõõtude järgi sobivad konid alla kruvida ning teema unustada.
Ega sul kirjadeks külje peal pole Kaevax? Kui jah, siis trehvame umbes 4x nädalas koos ühisesse sööklasse ..sry, for OT
Olen süüdi, need kirjad on seal tõepoolest. Muide hea söögikoht on. Sinna käiakse üle linna nii, et võib paljudega trehvata
414 AVM kirjutas:...Taan mainis midagi väikesest saarest. Kui seal IGA PÄEV 10 km-t maha sõita, siis 56000 km saab täis 15,34 aasta- ja 180000 km 49,3 aasta pärast. Kui Sinu läbisõitu üritaks seal saarel läbi viia, siis tuleks 115 km per päev. Pea käiks ikka julmalt ringi vist .
no kas ikka käiks - jahipäevadel sõidan kah 10000 ha pinnal (peaks väikesaare mõõt olema) 100 -150 km päevas maha "nigu niuhti".
Ja vaevalt see auto sinna saarele laulatatud on ning sõidab Taan vahel ikka mandrile reisima ka , mitmetelt väikesaartelt saab ka nö omal jalal teatud aegadel maha sõita ja ka praamid käivad ning inimesed ikka sõidavad autodega üle (isegi Ruhnu rahvas vahel liigutab oma sõidukeid, neist keerulisemas olukorras olijaid ma küll ei tea). Aga see kõik OT.
Teema ikka dimaksi vastupidavusest ja selle määrajaks mõni 50 000 km küll näitaja ei ole, teine tera on 111CAT kilometraaž ....
235/85R16 cooper discoverer - kas kellelgi D-Maxi alla on ilma aretamata istunud (see muster - mu silmale ainuke rehv, mis mõeldud lumes ronimiseks, mitte lumisel teel sõitmiseks)
31.73" kalkulaatori järgi, aga tegelt?
järgmine variant siis sama firmalt 245/75R16
ja keegi ei tee 15 tollile 235/85
tarmo kirjutas:Pane tähele, et cooper discoverer ei ole muster, seal taga peab veel midagi olema, et üheselt mõistetav oleks. Ilmselt mõtled STT-d ehk mudamuster?
jutt ju põlvini lumeś + jäisel kruusateel sõitmisest talvel jahil, seega ikka M+S, talverehvi selles mõõdus ainult sellist pakutakse ja just see muster mulle ainsana ka meele perra on ... http://www.cooperrehvid.ee/4691.html?la ... &otsi=otsi
nii cooperi ATR kui STT on olematu lamelliga, teiste firmade M+S aga liig pisikese klotsiga ja väikse klotsivahega
honkomees kirjutas:235/85R16 cooper discoverer - kas kellelgi D-Maxi alla on ilma aretamata istunud (see muster - mu silmale ainuke rehv, mis mõeldud lumes ronimiseks, mitte lumisel teel sõitmiseks)
31.73" kalkulaatori järgi, aga tegelt?
järgmine variant siis sama firmalt 245/75R16
ja keegi ei tee 15 tollile 235/85
Sügisel sai alla kruvitud 235/85R16 Matador Wisentta M/T, õige pisut kratsib keeramisel esitiiva alaserva. Tavalise lamelli mustri sügavus on kindlasti väiksem kui mudarehvil , nii et cooperid peaksid pöörlema küll üsna vabalt.
111CAT kirjutas:...Sügisel sai alla kruvitud 235/85R16 Matador Wisentta M/T, õige pisut kratsib keeramisel esitiiva alaserva. Tavalise lamelli mustri sügavus on kindlasti väiksem kui mudarehvil , nii et cooperid peaksid pöörlema küll üsna vabalt.
Tänud, julgustav inf.
Cooper discoverer m+s lamell on küll üsna sügav, silma järgi 12 mm, aga niii pehme, peaks hästi kleepuma kõva lume ja jää külge.
honkomees kirjutas:
Cooper discoverer m+s lamell on küll üsna sügav, silma järgi 12 mm, aga niii pehme, peaks hästi kleepuma kõva lume ja jää külge.
Võin kinnitada, et on küll hea talverehv. Endal naastudega variant ja hoiab 2,5 tonnist kolakat nagu liimitult tee küljes.
Järgmisele autole panen ilmselt samad rehvid, pole mõtet mingeid uusi katsetusi tegema hakata.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Tänud arvamuste eest, dmax olemas ja ootab jääd, et saarele sõita. Esimene sõit oli mugav ja lahe. Sai Uku soovitusel mõned lisad võetud, aga nüüd vaatan, et tagumist rauda oleks vist veel vaja, et metsavahel tagurdades tagatuld kohe vastu puud ära ei lõhuks. Ja mis lugu on sellega, et 4L lülitades peavad rattad otse olema?
taan kirjutas:... Sai Uku soovitusel mõned lisad võetud, aga nüüd vaatan, et tagumist rauda oleks vist veel vaja...
Huvitav, millised lisad soetasid? Tagumine raud? Huvitav, endalgi oleks selle vastu huvi, jahil sai Nivaga ikka julmalt kuulmise järgi manööverdatud kui klaasid ja peeglid lund täis...
Millised esirauad, tulesid kaitsvad, on ka maanteelegaalsed?
taan kirjutas:... Sai Uku soovitusel mõned lisad võetud, aga nüüd vaatan, et tagumist rauda oleks vist veel vaja...
Huvitav, millised lisad soetasid? Tagumine raud? Huvitav, endalgi oleks selle vastu huvi, jahil sai Nivaga ikka julmalt kuulmise järgi manööverdatud kui klaasid ja peeglid lund täis...
Millised esirauad, tulesid kaitsvad, on ka maanteelegaalsed?
Sry, aga Nivaga on natuke pohh ka kui p*rsega võssa tagurdad...krt. inimesel ju uus auto!