Pole ammu midagi kirjutanud, järelikult ka teinud, rääkimata sõitmisest.
Sel aastal on auto praktiliselt ainult seisnud pärast eelmist lumelükkamist. Kuna see tõenäoliselt jälle varsti päevakorda kerkib, siis sai ette võetud töö, mis ammugi juba ootas - välja vahetatud 4Runneri riidest istmed BMW nahast sportistmete vastu.
Kuna Suzukis on teatavasti ruumi äärmiselt vähe, siis oli üldse imelugu, et need istmed sisse mahtusid. Esiteks tuli vahetada omavahel kohad - juhi oma kõrvalistujale ja vastupidi. Vastasel juhul poleks mahtunud reguleerimise kangid. Teiseks tuli alusraame tuunida nii kitsaks, kui võimalik. Pärast seda jäi ca 5 mm kummalegi poole raami "vaba" ruumi
Tulemus tundub olevat päris hea, sest kogu iste on eelmisega võrreldes tagapool ja seega ruumi tekkis juurde (uue istme seljatugi on vist õhem, kui eelmistel). Samuti on reguleerimisvõimalusi tunduvalt rohkem.
Põhieesmärk oli muidugi see, et iste toetaks sõidul paremini keha ning loodetavasti on nahkkate ka uputamisel veidi sõbralikum. Vahetamisele läksid ka turvavööd. 4Runneri 20 aasta vanuste vööde asemele läksid 2005a Lincolni omad, mille tagasitõmbe vedru on mõnevõrra erksam veel.
Muide - uutel istmetel on isegi istmesoojendused. Talvel võiks päris hästi sobida
Paar pilti kah:
Muuhulgas sai mälu järgi enda jaoks kirja pandud erinevate autode margid, millelt ehitamise käigus üldse juppe on võetud. Nimekiri sai üllatavalt pikk ja tõenäoliselt võib midagi veel ununenud olla:
1. Suzuki SJ410 (Samurai) - kere, raam
2. Toyota 4Runner - mootor, radikas, elekter
3. Toyota Land Cruiser - käigu- ja vahekast, meh vints, kardaanid, veljed, rool, ketaspidurid, amordid
4. Volvo C303 - portaalsillad
5. Land Rover Defender/Discovery - sillalääbad ja diagonaalvardad
6. Jeep Wrangler - bensiinipaak
7. Vaz 2102 - tagavedrud
8. Mercedes-Benz S500 - esivedrud
9. Audi something - bensiinipump
10. Nissan Patrol - bensiiniluuk
11. traktor Belarus MTZ82 - orbitrol ehk roolipea
12. BMW e34 5-seeria - sportistmed
13. Lincoln Aviator - turvavööd