19. leht 19-st

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: L Mai 21, 2011 12:17 am
Postitas tarmo
Suvesõidul osalemine on kõige suurema tõenäosusega sel aastal, aga pole seegi veel 100% kindel.
Lihtsalt pere nõuab oma osa ja ei ole kuigi lihtne jätta naist kahe põnniga (2a+2k) üksi koju mässama (mida ta nii kui nii päevast päeva peab tegema) ja siis ise mitmeks päevaks ära kaduda ja metsa hullama minna :)

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: L Mai 21, 2011 12:54 am
Postitas helar
Lihtsalt pere nõuab oma osa
prioriteedid on paigas. :thumb:

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: P Dets 11, 2011 11:15 pm
Postitas tarmo
Pole ammu midagi kirjutanud, järelikult ka teinud, rääkimata sõitmisest.
Sel aastal on auto praktiliselt ainult seisnud pärast eelmist lumelükkamist. Kuna see tõenäoliselt jälle varsti päevakorda kerkib, siis sai ette võetud töö, mis ammugi juba ootas - välja vahetatud 4Runneri riidest istmed BMW nahast sportistmete vastu.

Kuna Suzukis on teatavasti ruumi äärmiselt vähe, siis oli üldse imelugu, et need istmed sisse mahtusid. Esiteks tuli vahetada omavahel kohad - juhi oma kõrvalistujale ja vastupidi. Vastasel juhul poleks mahtunud reguleerimise kangid. Teiseks tuli alusraame tuunida nii kitsaks, kui võimalik. Pärast seda jäi ca 5 mm kummalegi poole raami "vaba" ruumi :roll:

Tulemus tundub olevat päris hea, sest kogu iste on eelmisega võrreldes tagapool ja seega ruumi tekkis juurde (uue istme seljatugi on vist õhem, kui eelmistel). Samuti on reguleerimisvõimalusi tunduvalt rohkem.

Põhieesmärk oli muidugi see, et iste toetaks sõidul paremini keha ning loodetavasti on nahkkate ka uputamisel veidi sõbralikum. Vahetamisele läksid ka turvavööd. 4Runneri 20 aasta vanuste vööde asemele läksid 2005a Lincolni omad, mille tagasitõmbe vedru on mõnevõrra erksam veel.
Muide - uutel istmetel on isegi istmesoojendused. Talvel võiks päris hästi sobida :)

Paar pilti kah:

Pilt
Pilt
Pilt

Muuhulgas sai mälu järgi enda jaoks kirja pandud erinevate autode margid, millelt ehitamise käigus üldse juppe on võetud. Nimekiri sai üllatavalt pikk ja tõenäoliselt võib midagi veel ununenud olla:

1. Suzuki SJ410 (Samurai) - kere, raam
2. Toyota 4Runner - mootor, radikas, elekter
3. Toyota Land Cruiser - käigu- ja vahekast, meh vints, kardaanid, veljed, rool, ketaspidurid, amordid
4. Volvo C303 - portaalsillad
5. Land Rover Defender/Discovery - sillalääbad ja diagonaalvardad
6. Jeep Wrangler - bensiinipaak
7. Vaz 2102 - tagavedrud
8. Mercedes-Benz S500 - esivedrud
9. Audi something - bensiinipump
10. Nissan Patrol - bensiiniluuk
11. traktor Belarus MTZ82 - orbitrol ehk roolipea
12. BMW e34 5-seeria - sportistmed
13. Lincoln Aviator - turvavööd

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: K Dets 12, 2012 4:40 pm
Postitas Landy
Tarmo, kas pühid Silver Beasti eeskujul järgmine aasta tolmu autolt ja siirdud võistlusradadele TR3 konkurentsi tihendama?

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: K Dets 12, 2012 9:39 pm
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Tarmo, kas pühid Silver Beasti eeskujul järgmine aasta tolmu autolt ja siirdud võistlusradadele TR3 konkurentsi tihendama?
See otsus ei sõltu teiste sõitjate plaanidest. Ei oska hetkel midagi öelda, sest prioriteedid ja huvi on praegu mujal.

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: K Dets 12, 2012 10:50 pm
Postitas Veiko
Kas käigukangi nupp ei ole pärilt Ladalt?

Veiko

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: K Dets 12, 2012 11:35 pm
Postitas tarmo
Veiko kirjutas:Kas käigukangi nupp ei ole pärilt Ladalt?

Veiko
Polegi kunagi selle pilguga vaadanud, kogu aeg arvanud, et Land Cruiseri originaal (tuli koos LC kastiga).
Aga kui pilti silmitseda, siis tõepoolest 5. käiku seal peal polegi. Järelikult originaal ta olla ei saa ja kui ütled, et Lada, siis Lada :lol:

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: N Dets 13, 2012 11:44 am
Postitas kala
loodame,et siirdud ka offroad radadele.
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: N Dets 13, 2012 2:42 pm
Postitas tuningman
kala kirjutas:loodame,et siirdud ka offroad radadele.
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata

leidsin eelmiselt lehelt selle
tarmo kirjutas:Täna õnnestus täitsa juhuslikult ja ootamatult väga täpse kaaluga masin veelkord üle kaaluda. Õigemini viimane mõõtmine toimuski enne Volvo sildade alla kruvimist ja seegi oli nö "kolhoosi" kaalu peal. Tookord oli tulemuseks ca 1750 kg.

Ja tänane tulemus on siin:

Pilt

Ehk siis kokku 1761 kg (täis paagiga ja võistlusvarustuses), ilma inimesteta.
Seejuures kaalujaotus nii, et esiosa 873 kg ja tagaosa 889 kg.

Vasak külg 852 kg ning parem külg 910 kg. Mis on iseenesest hea, sest mina olengi vasakul raskem, kui Indrek kõrvalistmel :twisted:
Arvasime, et parem külg on tõenäoliselt seetõttu raskem, et paremasse ossa jäävad: sildade difrid, kardaanid, vahekasti väljaviigud.

Lihtsalt huvitavad (vähemalt meie enda jaoks) faktid :wink:

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: T Apr 16, 2013 10:23 pm
Postitas tarmo
Väiksed (ümber)ehitustööd käimas.

Uus generaator sai peale aretatud. Originaalse 60A Toyota (Denso) asemele läks Saab 9-5 pealt pärit Boschi genekas 140A. Garaažis tundus ka toimivat, eks näis kuidas päriselt on.
Suht lihtne ja mõnus swap - vaja oli ainult alumist kinnituskronsteini ringi teha, rihmaratta ava veidi suuremaks treida ja mootori õlivarrast tahapoole liigutada.

Kardaanid said hooldatud ja esimene kardaan teisipidi alla pandud. Eesmärk saada nuut vahekasti poolt ära silla poole, sest kui vahekasti poolne liigend on suht järsu nurga all, siis sillapoolne praktiliselt otse. Loodetavasti väheneb selle liigutusega vibra, mis on lisaks tingitud nuudi kergest loksust. Kui vibra ei kao, tuleb loksuga ka midagi ette võtta.

Hetkel on veel ümbertegemisel mehaanilise vintsi kardaan. Seal oli päris korralik vibra sees - sellest tahaks lahti saada.

Elektrivints sai kah ära hooldatud. Samuti kõik portaalid, kuhu läksid uued tihendid ja käändmike loksud eemaldatud. Kõik transmissiooniõlid kah uued.

Veel tahaks esivedrudega midagi ette võtta, et saaks vedrustuse pehmemaks, aga päris konkreetne plaan hetkel puudub.

Re: Mainor Team TR3

Postitatud: K Apr 17, 2013 6:42 pm
Postitas Amitrans
Oleks juba viimane aeg võistlema hakata, muidu portaalide ja vintsi hooldamisest ei ole küll mingit tolku.

Re: Mainor Team safariauto

Postitatud: T Okt 21, 2014 6:53 pm
Postitas tarmo
Selguse huvides antud teema pealkiri muudetud.
Võistlusnumbrid ka ustelt eemaldatud.

Re: Mainor Team safariauto

Postitatud: T Okt 21, 2014 9:00 pm
Postitas Landy
Teisisõnu, pika ehitusaja ja muude eluliste asjdega seoses projekt devalveerus ja siht hägustus?

Re: Mainor Team safariauto

Postitatud: L Dets 26, 2015 9:23 pm
Postitas tarmo
Auto uue peremehe käes. Teema jätan lahti, kuna auto on reaalselt ikkagi alles, kuigi mitte enam selle tiimi nimega.