18. leht 28-st
Postitatud: E Dets 01, 2008 11:42 am
Postitas Raitz
Landy kirjutas:4x4AK võiks teha tõesti 2009 aasta kohta reglemendi kus kirjas, üldnõuded turist klassile:
*ketiv ülevaatus
*kehtiv liikluskindlustus
*esmaabipakk
*ohukolmnurk
*tõkiskingad
*min. 1KG kustuti
Vot sellest ei saa ma aru, seda nõuab ju ka LE
Milleks LE-d dubleerida?
Ja kuna Turistidele ei peeta aastaarvestust, siis on küll iga korraldaja vaba voli valida, mida ta nõuab lisaks seadusega nõutule, olgu või lilleline kruus igasse autosse.
Postitatud: E Dets 01, 2008 8:28 pm
Postitas tyybel
PriitV kirjutas:CÄÄRFIILD kirjutas:Vabandan TURISTI teemas jälle OT ajamisest

aga PRIITV ja Margus 61 äkki viitsite teha selle Venemaa Grand Turismi kohta eraldi teema- 1 korra kohta 5 koht ikka väga kõva sõna ja arvan ,et ka teistel oleks asjast huvitav lugeda.Isiklikult huvitaks ka kulud ja min varustus millega seal hakkam saaks
Loo võiks kirjutada pildiallkirjadena sinna galeriisse, mille isand Hulkur kolme tiimi piltidest 4X4 galeriisse üles riputas. Muidu on kole keerukas ja jube pikk. Kuidas aga seda tehniliselt lahendada, ma ei tea. Aega ju on ning kirjutamine ei ole küsimud
Varustuse, masina ettevalmistuse ja kulud oskavad tiimipäälikud paremini kirjutada, kui tõesti vastav teema teha.
Ei, aga tegelikult ka, ehk viitsib mõni mode täitsa eri teemaks teha. Huvi suur, et millised ämbrid siis esimese hooga ootamas on ja ehk õnnestub mõnda ka vältida.
Postitatud: L Sept 04, 2010 10:40 am
Postitas pilgrems
Küngaste otsas väike turnimine oleks parketikatele huvitav, aga ka seal tuleb arvestada ilmaga, kui esimesed 10 nt saavad sõita siis viimased ilmselt mõtlevad Bogeri ja vintsi peale.
Postitatud: L Sept 04, 2010 12:04 pm
Postitas toi
Küsimus ei ole vintsis ega rehvides sest paljudel hobi ja turisti autodel need olemas (pigem puuduvad diffri lukud). Puudu jääb julgusest ning oskustest et kohe tr1-te minna ja autod ei pruugi nii karmidele radadele vastu pidada.Sellepärast olekski vaja ühte vahe astet et minna turistist tr1-te.
Postitatud: L Sept 04, 2010 12:15 pm
Postitas Myrgel
toi kirjutas:Küsimus ei ole vintsis ega rehvides sest paljudel hobi ja turisti autodel need olemas (pigem puuduvad diffri lukud). Puudu jääb julgusest ning oskustest et kohe tr1-te minna ja autod ei pruugi nii karmidele radadele vastu pidada.Sellepärast olekski vaja ühte vahe astet et minna turistist tr1-te.
Ehk siis, kuna "originaal" on üsna karmiks läinud on vaja luua veel originaalim "originaal". Näiteks klass kus ei ole lubatud mingisugune parendus. Ei vints, ei lukud. Kui keegi on kasvõi põhjakaitse külge kruvinud - tehnilisest läbi ei saa. Tehasemõõdus AT rehv on maksimum. Seal saaks paarutada väiksed hondad ja fiatid suurte chevidega koos. Rahvaklass..

Nii palju kui ma turundusest tean, siis kui sa lisad "tootele" mida tarbivad vaid vähesed, toote mida sooviksid paljud - aitavad lõpuks need paljud ka vähestele mõeldud sarja üleval pidada. Korraldajad mõelge selle peale. Kuna idee tundub õilis, siis võin vajadusel aidata promomisega.
Urmas
Postitatud: L Sept 04, 2010 1:36 pm
Postitas toi
Kui palju peaks autosi stardis olema et korraldajale asi ära tasuks? Kuuldavasti on viimastel võistlustel turistidel ka maasikaid rajal olnud kuid ülejäänud 200-300 km uaziga läbi loksuda oleks paras piin.
Postitatud: L Sept 04, 2010 3:13 pm
Postitas Jünger
Myrgel kirjutas:Ehk siis, kuna "originaal" on üsna karmiks läinud on vaja luua veel originaalim "originaal". Näiteks klass kus ei ole lubatud mingisugune parendus. Ei vints, ei lukud. Kui keegi on kasvõi põhjakaitse külge kruvinud - tehnilisest läbi ei saa. Tehasemõõdus AT rehv on maksimum. Seal saaks paarutada väiksed hondad ja fiatid suurte chevidega koos. Rahvaklass..

Nii palju kui ma turundusest tean, siis kui sa lisad "tootele" mida tarbivad vaid vähesed, toote mida sooviksid paljud - aitavad lõpuks need paljud ka vähestele mõeldud sarja üleval pidada. Korraldajad mõelge selle peale. Kuna idee tundub õilis, siis võin vajadusel aidata promomisega.
Urmas
TR1 ja karmiks läinud?! Kas sa oled üldse võistlusi vaatamas käinud?!
Selle hooaja kokkuvõte:
Saarekoll-mõnus sõidurõõm+mõned vintsimised.
Mudakoon-vintsimised omast lollusest. Väga mõnus trass.
Suvesõit-teine päev tagaveoga. Kõik punktid võetud.
Klapper- no karmist polnud haisugi.
Niiet mõtle ennem kui midagi "karmi" välja paugutad.
Kaspar
Postitatud: L Sept 04, 2010 5:52 pm
Postitas Myrgel
Jünger kirjutas:TR1 ja karmiks läinud?! Kas sa oled üldse võistlusi vaatamas käinud?!
Selle hooaja kokkuvõte:
Saarekoll-mõnus sõidurõõm+mõned vintsimised.
Mudakoon-vintsimised omast lollusest. Väga mõnus trass.
Suvesõit-teine päev tagaveoga. Kõik punktid võetud.
Klapper- no karmist polnud haisugi.
Niiet mõtle ennem kui midagi "karmi" välja paugutad.
Kaspar
Nagu näha on meil Jüngrit järgmine aasta Pandaga rajale minemas.
Kardan, et mu point läks sult suure kaarega mööda ja nägid ainult üht fakti mis pani sind oma piiritlematuid kogemusi meiega jagama. Ei ma ei ole kõiki võistluseid vaatamas käinud ja ma ei pea seda ka tegema teadmaks, et linnamaastur ei saa TR1 rajal hakkama. Võtta näiteks ARBide, vintside jm kolaga kolmeliitrine cruiser ja väita, et CR-V sõidaks raja sama iisisti läbi on pehmelt öeldes - "karmi" välja paugutamine.
Et su ülevoolavat erutust piirata seletan siis lihtsamalt: kui meil on N kogus mehi ja naisi kellele meeldib mutta ronida, vintsida ja möllata siis nende kõrval on N korda X arv inimesi kes on endale liikumiseks mingilaadse neliveolise liikuri soetanud. Poes piimajärgi käimisest lõpuks ei piisa ja tahaks vahepeal ka veidi softroadida. Miks ka mitte vimplite peale veidikene teineteiselt mõõtu võtta.
Selliste jaoks olekski hea klass kus autot ei lõhu, aga su sõiduomaduosavusest ja orienteerumisvõimest sõltuvalt võid endale vastava koha välja sõita. Tegemist oleks hobi/show vm klassiga kus võiks ka näha sarnaselt jooksuvõistlustega erilisi ja ägedaid autosi, kostüüme vm. Näiteks mõni kollektiiv õmbleks endale ägedad riided selga, ehiks mõne vana UAZ bussi ära ja läheks rahvale kino tegema. Su enda profiilipildil teeme me sinu ja Taiga vanakesega just seda. Miks mitte selle eest ka mingi tulemus kirja saada?
Samas tuleks hea seista, et originaalautodest ei saaks "originaalautosid". Seega peaksid rajad olema sellised kus võib olla võidukas nii elektrooniliste abimeestega X5 kui lukkudega G ja reeglid mis ei lubaks ühtegi täiendust.
Rohkem kui mõne võistleja arvamus huvitaks mind mis korralduse ja alaliiduga tegelevad asjapulgad sellest arvavad. Kas on teostatav ja mõeldav?
Urmas
Postitatud: L Sept 04, 2010 6:18 pm
Postitas totu
No aga Turist sportklassiks?
Postitatud: L Sept 04, 2010 6:31 pm
Postitas uputaja
Myrgel kirjutas:Jünger kirjutas:TR1 ja karmiks läinud?! Kas sa oled üldse võistlusi vaatamas käinud?!
Selle hooaja kokkuvõte:
Saarekoll-mõnus sõidurõõm+mõned vintsimised.
Mudakoon-vintsimised omast lollusest. Väga mõnus trass.
Suvesõit-teine päev tagaveoga. Kõik punktid võetud.
Klapper- no karmist polnud haisugi.
Niiet mõtle ennem kui midagi "karmi" välja paugutad.
Kaspar
Nagu näha on meil Jüngrit järgmine aasta Pandaga rajale minemas.
Kardan, et mu point läks sult suure kaarega mööda ja nägid ainult üht fakti mis pani sind oma piiritlematuid kogemusi meiega jagama. Ei ma ei ole kõiki võistluseid vaatamas käinud ja ma ei pea seda ka tegema teadmaks, et linnamaastur ei saa TR1 rajal hakkama. Võtta näiteks ARBide, vintside jm kolaga kolmeliitrine cruiser ja väita, et CR-V sõidaks raja sama iisisti läbi on pehmelt öeldes - "karmi" välja paugutamine.
Et su ülevoolavat erutust piirata seletan siis lihtsamalt: kui meil on N kogus mehi ja naisi kellele meeldib mutta ronida, vintsida ja möllata siis nende kõrval on N korda X arv inimesi kes on endale liikumiseks mingilaadse neliveolise liikuri soetanud. Poes piimajärgi käimisest lõpuks ei piisa ja tahaks vahepeal ka veidi softroadida. Miks ka mitte vimplite peale veidikene teineteiselt mõõtu võtta.
Selliste jaoks olekski hea klass kus autot ei lõhu, aga su sõiduomaduosavusest ja orienteerumisvõimest sõltuvalt võid endale vastava koha välja sõita. Tegemist oleks hobi/show vm klassiga kus võiks ka näha sarnaselt jooksuvõistlustega erilisi ja ägedaid autosi, kostüüme vm. Näiteks mõni kollektiiv õmbleks endale ägedad riided selga, ehiks mõne vana UAZ bussi ära ja läheks rahvale kino tegema. Su enda profiilipildil teeme me sinu ja Taiga vanakesega just seda. Miks mitte selle eest ka mingi tulemus kirja saada?
Samas tuleks hea seista, et originaalautodest ei saaks "originaalautosid". Seega peaksid rajad olema sellised kus võib olla võidukas nii elektrooniliste abimeestega X5 kui lukkudega G ja reeglid mis ei lubaks ühtegi täiendust.
Rohkem kui mõne võistleja arvamus huvitaks mind mis korralduse ja alaliiduga tegelevad asjapulgad sellest arvavad. Kas on teostatav ja mõeldav?
Urmas
Keegi ei käsi sul Tr1hes Honda CRVga võitma minna. Klapperil tuli pmst stock Chero teiseks. Ei olnud lukulõhnagi mitte.
Jätke see endale meelde, et Linnamaastur POLE Maastur. Lihtne ühega sõidadgi Turisti ja MAASTURIGA sõidad TR1hte. Ongi Sulle unerahu tagamiseks originaal ja "Originaal"
Käige oma linnamaasturitega seenel ja poes piimajärgi.
Ma kujutan ette, seda hala mis siia kirjutad, aga noh mu arvamus on siin kirjas.
PS: Jüngriga nõus, et rajad on lihtsamaks läinud.
Postitatud: L Sept 04, 2010 6:36 pm
Postitas e.p.
Urmas:
Näiteks mõni kollektiiv õmbleks endale ägedad riided selga, ehiks mõne vana UAZ bussi ära ja läheks rahvale kino tegema. Su enda profiilipildil teeme me sinu ja Taiga vanakesega just seda. Miks mitte selle eest ka mingi tulemus kirja saada?
... et siis kutsume akadeemilise zürii ja ka mõne meediatähe tulemusi hindama ???
võta pits ja pea aru enne, kui siin kirgi kütma hakkad
Ja endiselt tohib TR1-s punkte ka jala võtta ja ka vahele jätta, kui liiga hirmus tundub!!!
Totu:
No aga Turist sportklassiks?
Turist on mõeldud aktiivseks vaba aja sisustamiseks ja tehnika on seal vaba (osale kas honda CRV või TR3 autoga)
Postitatud: L Sept 04, 2010 7:31 pm
Postitas Myrgel
jünger kirjutas:Niiet mõtle ennem kui midagi "karmi" välja paugutad.
uputaja kirjutas:Ma kujutan ette, seda hala mis siia kirjutad..
Härjad, tegemist oli ideega kuidas ala kirjumaks ja populaarsemaks muuta. Ei saa aru miks te ennast sellest nii puudutatuna tunnete

Igasugune lisatulu nii publiku kui võistlustasude pealt annab ju kogu üritusele värvi juurde. Prooviks arendada argumenteeritud vestlust mitte noorte kukkede kombel poksida.
Ma ei esinda mingit kurja linnamaasturite parteid kes kavadseb aastal 2020 kogu offrõudi üle võtta vaid lihtsalt tegin ettepaneku.
Urmas
Postitatud: L Sept 04, 2010 9:08 pm
Postitas rt23
Kuna originaalsetele autodele on olemas ju turist siis võiks ju lihtsalt vastavalt sõitjate soovidele radu sättida. Turistidele saab ju rajale alati panna ka mudauke mida saavad moditud autodega võistlejad vallutada aga crv mees sõidab ringiga ja naudib loodust.
No aga turist ongi ju selline. On mudaauke ka aga ei pea ju end sinna uputama kui ei taha. Lippad lihtsalt jalgsi kohale. Kannatab ka uaz bussiga sõita kui tahtmist.
Postitatud: P Sept 05, 2010 2:25 am
Postitas Myrgel
Turist polnud päris see mida silmas pidasin aga point on vastu võetud ja las ta jääb. Veoautoklassi võiks sellegi poolest rohkem implimenteerida..
Päikest:
Urmas
Postitatud: P Sept 05, 2010 9:24 am
Postitas hmm
See "eriti originaal" klassi ideed on ka varem välja käidud. Siin on üks suur probleem- kui vormistada see sportklassina, siis on sõidud üldiselt aja peale. Kuna rajad peavad olema lihtsad, siis kasvavad kiirused väga suureks, mis on omakorda ohtlik ja "eriti originaalis" turvapuuri nõudma hakata on absurd.