18. leht 18-st

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: E Mär 05, 2018 7:40 pm
Postitas Movistar
Seda videot oleks pidanud natuke näppima (loe:kiirendama) enne üles laadimist .
Jube aeglane tundub see metsavahel sõit :D

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: T Mai 15, 2018 11:44 pm
Postitas marauder
Mis möötmetega radiaatoreid V8 mehed kasutavad ja kuidas toimivad?

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: K Mai 16, 2018 8:08 am
Postitas erik
Kärje mõõdud 660* 390* 70 tootjaks Griffin. Ma kunagi katsetasin igasuguste Usa tänava v8 pillide radikatega, kas ei pidanud kärjed vibrale vastu või olid lahjad. Griffin sobib pmst kohe, Alu vannidele on lihtne liitmike külge keevitada. Kokkuvõttes tuleb odavam kohe õige asi panna.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: K Mai 16, 2018 8:13 am
Postitas erik
Tellida saad näiteks US Parts kaudu.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: N Juun 07, 2018 11:53 am
Postitas marauder
Kas teil ja ka teistel on ka lisapump vee liigutamiseks? Pildi järgi vaadates on mul radikas ca 40cm körgemal ka veel.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: N Juun 07, 2018 12:16 pm
Postitas erik
Enam ei ole vist kellegil lisa pumpa. Toimib ilma vabalt.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: N Juun 07, 2018 3:04 pm
Postitas Movistar
marauder kirjutas:Mis möötmetega radiaatoreid V8 mehed kasutavad ja kuidas toimivad?
See VeeKaheksa pole enam ammu mingi näitaja.
Kurjad Jaapani saed toodavad oluliselt suuremal hulgal soojust kui suur mootor ja nende jahutamine on juba probleem.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: N Juun 07, 2018 4:26 pm
Postitas erik
Pigem on häda selles, et Jaapani saag on loomult vabalthingav vurr ja veepump jääb kahe või enam kordseks kasvanud võimsusega hätta, lisaks see, et sisselase ka enam ei jahuta, vaid kütab juurde. V8 on juba tehasest oma võimsusele vastava pumba ja jahutussüsteemiga.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: E Juul 30, 2018 6:16 pm
Postitas erik
Nüüd on siis kõik. Nimeta sõit sai sellele autole viimaseks. Esimene lääba, mis on all olnud sellest ajast, kui sellel masinal olid all veel Mogi sillad, läks ilmselt väsimusest katki. See muidugi ei takistanud krossi etapi väärikalt lõpetamast. Lisaks lagunes vintsi trummel, ilmselt meeletust koormusest, mis tekkis ühe pisikese poriaugu korduval läbimisel.

https://www.facebook.com/EstonianOffroa ... 066421604/

Lisaks veel mitmed pisiasjad on andsid järgi sellepärast, et nende aeg sai lihtsalt otsa. Pole enam mõtet oma aega ja energiat raisata vana tehnika putitamisele, kui uus on valmimas.

Hakkan lähiajal Seda masinat osadeks lammutama ja müüki tuleb erinevaid hästi toimivaid või kollide ehitamiseks vajalike asju, äkki teenivad need asjad ja sõlmed kedagi edasi, või aitavad mõne projekti lõpuni.

List asjadest, mis siis võiks varsti turgu minna:

Terve SB 2.5 kere, koos uste, kapoti ja mis iganes mudruga ja sellega, mis sinna külge jääb (uus esiklaas, kojamehed, roolisammas, kangid jne). Sellel kerel on enamus põhi Domex 1000, 1mm plekist, puur kokkukeevituad veetordest. Sisse ehitatud kütusepaak u 120 l, kus sees pumbad päris suure mootori jootmiseks.
Esisild lääbadel, tagasild nelilingil. Komplekti võiks kuuluda kõik, mis uus omanik soovib ja see oleks läbirääkimiste küsimus.
See kere sobiks oma laiusega safari või jahiautole või mõne ägeda pagi ehitamiseks. Sillad alla, kast, mootor, ning tuld.
Hinnakujundus tuleks kerele selline, et ma ei peaks seda hakkama metallikokkuostu vedama.

Roolisüsteem,roolivardad, hüdrosilinder, 7cm pump, koos rihmrulli ja tugilaagriga, danfossi orbitrol, orbitroli ja rooli vaheline nuut, voolikud ja ülerõhu klapp. Selle setupiga kannatab 140 sisse vajutada ilma, et tahaks autost minema joosta.

Fox Racening Coilover amordid, käiguga 12". Müün hooldatud ja toimivat komplekti, millel pole muud vaja teha, kui külge keerata, kaasa remondikomplekt (tagavara stock- varras, kolb, tihendisari) ja teadmised, mis ma nendega sõites ja reguleerides saanud olen.

Vedrud coiloveritele, läbimõõduga 3", hetkel sobilik komlekt u. 1400 kg autole (sõltub reaalsest kere massist), aga riiulist leian ka muid vedrusid (raskema auto).

King bumpstop (läbilöögi pidur-piiraja), hüdrauliline mudel kombineeritud koos pneumoga, 60 mm käiku, lühemaks ja kergemaks tehtud, kinnitused võin ka kere küljest ära lõigata, et oleks mugav paigaldada.
Pilt

Nelilink vardad, koos määritavate uniballidega. Pole selle 7 aasta jooksul lõtkuma hakanud, uus uniball laager maksab 20 euri, hea komplekt mõne suurema kolli või veoka ehitamiseks, koos poltidega, saab ise sobiliku pikkusesse lõigata, keevitada.

Volvo esisild, komplektne, puhtaks käiatud ja krunditud, või nii, nagu on, e. kronsad küljes. Poldivalem Volvo originaal. Üks püsikas ja võll originaal, pikem võll Cr heavy duty ja püsikas CrV heavy duty. Ülekanne 9 * 31 ja Kõik tiptop korras, pole lõtke käändmikes- laagrites, vaakumiga toimiv difrilukk, veetihe, käändmiku sarniiri poldid tehtud stoperdatavaks. Valmidus hüdroroolile. Pakuks lahendust, kas differ vasakul või paremal.

Pisiasjad juba hiljem, kellel huvi, see kirjutab või helistab 5068700.

Pilt
Pildi panin Urvelt pihta. Tänud

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: T Juul 31, 2018 8:52 pm
Postitas erik
Hetkel on kere ja 3" vedrud broneeritud.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: E Aug 06, 2018 9:17 pm
Postitas erik
Roolisüsteem ka läinud.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: T Aug 14, 2018 10:10 pm
Postitas raulex
SB kere on nüüd minu õuel.
Plaan on õpetada masin masuuti jooma ja sirge silla ja suure traktorirattaga 2019 aastal ET2 radadel võistelda.

Re: Silverbeast 2.5

Postitatud: K Aug 15, 2018 2:08 pm
Postitas erik
Soovime jõudu ja pealehakkamist, et siis selle pilli kere jälle võistlusrada näeks.

Suurematest asjadest on veel FOX coiloverid müümata. Ülejäänu on läinud.

Paneme teema nüüd kinni ja Raulex võiks oma ehitamistest ka teema teha, alati on äge teiste tegemisi vaadata ja lugeda.