18. leht 18-st

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: L Juul 30, 2011 1:32 pm
Postitas jr
Tänud Marekile, kes uue topeltristiga liigendi vana kardaani otsa treis ja keevitas. Lõpuks saab siis nüüd auto jälle nelikveoliseks. :bg

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: L Juul 30, 2011 6:40 pm
Postitas virgo
Ja nelikvedu lähme testima millal? Mul küll boggerivaba ja propaanivaba smallblock nagu kombeks on, aga teinekord väikene on ka innukas. Varsti-varsti saab dv-9 ka kevlarikindlaks....
Virgo@norib tüli :D

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: L Juul 30, 2011 7:55 pm
Postitas Landy
Selle autoga enam metsa ei minda. See läheb pessu ja poleerimisse, sis saab rohkem raha ostajalt küsida. Nüüd nelikvedu ka ju hinna sees

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: P Aug 28, 2011 11:17 pm
Postitas jr
Kiirendus 100'ni :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/jr4x4ee?fea ... m9Abmfreto

Kui Eesti meestel on auto vastu huvi, siis nüüd on ehk viimane aeg tegutseda. Üks härra Peterburist on kaks korda vaatamas käinud autot ja lubas kohe nädala-paari jooksul 4500EUR'ise käsirahaga kohale tulla. Ma ise eelistaks versiooni, kus auto jääb Eestisse.

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: E Aug 29, 2011 12:44 am
Postitas AsTroSS
0-100km/h tubli 20 sekundiga, :mrgreen: ,päris püss kohe

Ma olen oma maastikusuutmatu 4wd liikuriga parematel päevadel sama kiiruse saavutanud 4.9 sekundiga

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: L Juun 09, 2012 11:10 am
Postitas Rein
Esimestel piltidel üks pudin, taga kardaani võlliotsa simmer, kas tänapäevane trend ongi nüüd, et see simmer on ilma tolmukaitseta? Ega selline lahendust ei tekita kiiremat randi tekkimist võllile?

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: E Juun 11, 2012 1:30 am
Postitas jr
Jänkidel nii ongi. Tolmukaitse on flantsi küljes eraldi. Üldiselt on see tolmukaitse saadanast, korjab kõik pasa enda vahele.

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: P Sept 30, 2012 9:10 pm
Postitas C/20
Tervist, kui palju 6,2 tehase vidinatega hobuseid kannatab, enne kui nõrgim lüli järgi annab? Asi selles, et panin oma autole äsja sama diisli peale ja tahaks elu sisse puhuda aga räägitakse igasugu õudusjutte. Peale natukest jõu lisamist pidid kepsud nagu nirgid välja vahtima.
Mis on saanud 454cid mootorist?

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitatud: P Sept 30, 2012 11:05 pm
Postitas jr
C/20 kirjutas:Tervist, kui palju 6,2 tehase vidinatega hobuseid kannatab, enne kui nõrgim lüli järgi annab? Asi selles, et panin oma autole äsja sama diisli peale ja tahaks elu sisse puhuda aga räägitakse igasugu õudusjutte. Peale natukest jõu lisamist pidid kepsud nagu nirgid välja vahtima.
Mis on saanud 454cid mootorist?
Kui väntvõll, kepsud ja kolvid on tasakaalus, siis 200-250hp ei tohiks olla probleemiks. Kui väntvõlli raamlaagritele tugevdusvõrk peale tõmmata, siis 250-300hp võiks täitsa teema olla. Ilma turbota sa sellest väga üle 150hp välja ei meelita ja siis peavad ka olema suured klapid ja jämedamate kanalitega kaaned. Üldiselt see mootor väga suuri hobujõude ei kannata, plokk on nõrk, kuna nikli sisaldus on madal. Raamlaagrite kinnituskohtade juurde kipuvad mõrad tulema.

454 on maha müüdud.