18. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 4:06 pm
Postitas heints
Kas standart vints tähendab elektrikat? Meh ja hüdro keelatud?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 7:10 pm
Postitas Movistar
Poolas peaks olema kuni 33 elektrivintsiga ja üle 33 ükskõik mis vintsiga

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 9:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:
Praks1 kirjutas:Lõpuks on nagu poola,kuni 33" standard vintsiga ja 33"+ ükskõik mis vintsiga,olekski lihtne :D
See tähendaks siis seda,et TR1 ja Vaba kolivad kokku ja teha võiks pea kõike mis siiani vabas lubatud ning TR3 ja Uus-pluss-13-misiganes Vaba kolivad kokku :D
Oli 3 klassi
Seejärel leiti, et Vaba on juurde vaja teha
Seejärel leiti, et paneme Vaba ja 2'e kokku, et oleks taas 3 klassi - nagu näha midagi head sellest ei sündinud.
Tundub, et jõuti järeldusele, et tuleb siiski teha 4 klassi - suur ja väike Vaba
Nüüd siis paneks taas klasse kokku ja jätaks kaks tkki alles ?
Mida me jupitame - ATV mehed ju kah olemas - iga TR3'ega peab ATV kaasas sõitma ja ongi kogu lugu ja ainult üks klass.

Misiganes - mida vähem ja harvemini reegleid muuta seda parem - siis on meestel aega atra seada

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 6:37 pm
Postitas Arto
Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 1:28 pm
Postitas Movistar
Äkki keegi viitsib selgitada kuidas mõista järgmiseid punkte:

3.6.7.3.2. Üle 3500 kg täismassiga veoautode, põllumajandustehnika ja muu
spetsiaaltehnika telgede kasutamine on keelatud.
3.6.8.3. Reduktorsildadega ja sõltumatute sildadega võistlussõidukite puhul on
maksimaalne lubatud ratta läbimõõt 840 mm.

Volvo ja Unimog on mõlemad üle 3500 kg täismassiga ja kuuluvad strateegiliste kaupade nimekirja järgi spetsiaaltehnika alla.
Jääb veel UAZ reduktor ja piiri taga toodetud sigakallis reduktorsild või talasilla otsareduktorid.
Kas nii ongi mõeldud ?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 6:21 pm
Postitas Heinza
Kas Volvo C303 L3314 on ka üle 3500kg täismassiga ? Tehas räägib tema tühimassiks 2400kg. Ja mitte kõik ei ole need autod militaartehnika hingekirjas, täiesti tsiviilkasutuse tarvis neid ka tehtud. Väidetavalt, sedasi rääkis üks rootsi leht. Ei tea muidugi kui tõde see on ja oli.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 6:29 pm
Postitas inseneer
Heinza kirjutas:Kas Volvo C303 L3314 on ka üle 3500kg täismassiga ? Tehas räägib tema tühimassiks 2400kg. Ja mitte kõik ei ole need autod militaartehnika hingekirjas, täiesti tsiviilkasutuse tarvis neid ka tehtud. Väidetavalt, sedasi rääkis üks rootsi leht. Ei tea muidugi kui tõde see on ja oli.
Üksasi on täismass ja teine tühimass. Volvo C303 L3314 on täismassiga 3490kg
Teiseks, on kindlasti valmistatud neid masinaid ka tsiviili. Oma silmaga kogetud, võin tõestada dokumentaalselt.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 6:32 pm
Postitas RaidoKol
c303/tgb11 ütleb wikipedia, et total weight on 3500kg

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 6:34 pm
Postitas RaidoKol
Nüüd peab näpuga järgi ajama hakkama, kellel sillad c303 alt ja kellel kolmesillaliste variantide alt. :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 7:14 pm
Postitas Praks1
Tsiviil Volvo c303,tühimass 2380, täis/ registrimass 3450,paberid mul laual,mitte kuskilt netist otsitud.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 12:09 am
Postitas Movistar
RaidoKol kirjutas:Nüüd peab näpuga järgi ajama hakkama, kellel sillad c303 alt ja kellel kolmesillaliste variantide alt. :D
Proovi sa seda kindlaks teha pärast :D
Tegelikult mind ei huvitanudki milliste kaaludega on Volvod vaid seda,et mida on reeglite koostajad silmas pidanud neid lauseid sinna kirjutades.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 12:22 am
Postitas Praks1
Ma poleks muidu viitsinudki neid kaalusi siia kirjutadagi,kui sa poleks väitnud,et mooga ja volvo on paugust veokad.
Tsiviil on erand :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 12:29 am
Postitas Movistar
Praks1 kirjutas:Ma poleks muidu viitsinudki neid kaalusi siia kirjutadagi,kui sa poleks väitnud,et mooga ja volvo on paugust veokad.
Tsiviil on erand :D
Unimog on veoauto . http://www.unimogcentre.com/unimog404specs.html .Täismass 5000 kg.
Ütleme nii,et need ARK-s alla tõmmatud täismassid ei tee neist veel sõiduautosid vaid sõidukeid mida saab juhtida B kat lubadega ja millele võib sanga istuda siis,kui hommikul on peldikus käidud. Samas on allatõmmatud täismassiga versioonid ametlikult sõiduautod.
Aga jah. 2 sillalised Volvod mahuvad 3500 sisse küll. 3 sillalised mitte ükski enam. http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C303

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 9:36 am
Postitas totu
Selles kontekstis on volvo sild legaalne, unimogi oma mitte. Aga miks mitte ja vaevalt keegi ihaldab, raskema, moogi silla ja 33" rehviga rappa minna.
PS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 11:53 am
Postitas e.p.
PS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
Oled ikka :)
Ise kirjutasid neid sildade jutte ja miinimumkaalu paberile ...
Mõistlik oleks lihtsalt lubada kõikvõimalikke lahendusi kuna nagunii ju kasutatakse edaspidi arendades vaid osasid mõne talasilla küljest (portaalülekandeid näiteks) ja moditakse ringi.
Kes jõuab vaielda, mis kuipalju kaalub ja mille küljest lõigatud ... seda enam, et vaba13 ja tr3 suht sarnased ja saavad mõne aja pärast kokku.