17. leht 51-st

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 4:34 pm
Postitas KarlReimann
Aega võttis aga ehk saab asja.

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 6:01 pm
Postitas heeringas
Nüüd oled küll kraananoole teinud :wink:

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 7:49 pm
Postitas KarlReimann
Mõtlen raami poolse munaka allapoole tuua.
Kui keegi arvab teadvat mis võiks olla parim mõõtude kombinatsioon siis palun oma arvamus välja öelda. Oskaksin välja pakkuda üheselt mõistmiseksks neli mõõtu. Nimetaks paigal seisva auto silla asendiks 0. Nulli võtaks ratta tsentrist.

1) 0
2) -15cm tähistab mõõtu, kui palju võiks sild 0 asendist üles poole liikuda.
3) 15cm tähistab mõõtu, kui palju sild 0 asendis allapoole liigub
4) raami poolne munakas siis tähistage 0, + või - cm

Kõik mõõdud peale nulli on muudetavad

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 8:36 pm
Postitas Praks1
Mina lähtusin lääbast,nagu meil,et negatiivne oleks hea,see osa ongi hea.
Aga sellise kolmnurga ja pukside asetusega ma pole kindel,et flex toimub ja kõik asjad ellu jäävad.

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 8:37 pm
Postitas Praks1
Selliste punktide kõrgus erinevustega toimiks 4 link

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 8:42 pm
Postitas LauriJ
Kui see kraananool ainult ühel pool on ja teisel pool lihtsalt varras, siis flexib viisakalt.

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 25, 2019 9:00 pm
Postitas KarlReimann
Ühel pool jah. Minule tundub see põhimõtteliselt sama mis lääba aga puksides/munakas ei teki silla liikumisel pingeid. Et geomeetria paika saada võiks vist lähtuda lääbadega seotud teadmistest.

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 26, 2019 1:24 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 27, 2019 12:10 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: E Okt 07, 2019 5:42 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: E Okt 07, 2019 10:51 pm
Postitas erik
Ma ei taha midagi ennustada, aga meil, kui me veel moogi sillaga sõitsime, saime 140 kw mootriga korduvalt tagasilla difrireduktroist jagu, ometi oli ratas 360/70/20 traktor. Me mudugi andsime korralikult kuuma ka, aga ega Teie pill pole ju ka töristamiseks mõeldud.

Re: Chevy

Postitatud: E Okt 07, 2019 11:05 pm
Postitas MetsaVikat
erik kirjutas:Ma ei taha midagi ennustada, aga meil, kui me veel moogi sillaga sõitsime, saime 140 kw mootriga korduvalt tagasilla difrireduktroist jagu, ometi oli ratas 360/70/20 traktor. Me mudugi andsime korralikult kuuma ka, aga ega Teie pill pole ju ka töristamiseks mõeldud.

Mis selle reduktoriga täpselt juhtus?

Terv.

Re: Chevy

Postitatud: T Okt 08, 2019 7:21 am
Postitas KarlReimann
Kui need vastu ei pea, tuleb leida sellised mis peavad.

Re: Chevy

Postitatud: T Okt 08, 2019 9:36 am
Postitas erik
MetsaVikat kirjutas:
erik kirjutas:Ma ei taha midagi ennustada, aga meil, kui me veel moogi sillaga sõitsime, saime 140 kw mootriga korduvalt tagasilla difrireduktroist jagu, ometi oli ratas 360/70/20 traktor. Me mudugi andsime korralikult kuuma ka, aga ega Teie pill pole ju ka töristamiseks mõeldud.

Mis selle reduktoriga täpselt juhtus?

Terv.
Mis juhtus, katki läks :). Aga see on tegelikult nendel moogidel päris tüüpviga. Difri külglaagrite raamid painduvad läbi ja tigu lõikab taldrikult hambad maha. Uuematüübilistel 404 sildadel on seal sillatala sees spets pesad, kuhu laagrite pakud vastu toetavad ja asi tunduvalt tummisem on.

Ilmselt saab seda ise ka sinna teha, kui asjasse vähe süübida.

Re: Chevy

Postitatud: E Okt 21, 2019 7:05 pm
Postitas KarlReimann
Panin nii esi kui tagusilla teo võllile topelt laagrid. Tagusild koos, esisild koostamisel.